Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekaźnik świec żarowych jak podłączyć?
Autor Wiadomość
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 20:49   Przekaźnik świec żarowych jak podłączyć?

Witam-mam problem z podłączeniem przekaźnika świec żarowych z samochodu marki renault.Przekaźnik dokładnie taki jak na zdjęciach


_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 21:19   

Napisz jeszcze jakie to Renault jest. Coś się znajdzie, jakiś schemat ;)
_________________

 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 21:45   

Jak masz te 4 konektory to weż przystaw napiecie do któryś z nich <przez żarówke 21W wrazie zwarcia na któryś konektorach nie pojara kabli> jak bedzie słychac psyrykanie to znaczy ze to są odpowiednie...

Zapewne śruba m8 to z akumulatora a m6 to świec...
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 21:58   

Samo "psyrykanie" nie wystarczy, tam masz jeszcze pin do podłączenia kontrolki i czujnika temperatury. Taki znalazłem, nie wiem czy na 100% do tego pasuje.

Schemat
_________________

 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 22:12   

Schemat też wczoraj znalazłem ale zostają te dwa wolne piny-gdzie je podłączyć?A jakie to renault to nie mam pojęcia.Aczkolwiek nie jest to ten sam przekaźnik co ze schematu, lecz gdy rozkręciłem mojego wyprowadzenia ze schematu są faktycznie takimi jak u mnie.
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 22:41   

Zdaje się, że to taki sam przekaźnik, jak w polonezach z silnikiem diesla.
I leci to tak:
1 - masa
2 - zasilanie z akumulatora (w polonezie było brane z zacisku prądowego alternatora),,
3 - zasilanie postacyjce,
4 - sygnał z rozrusznika (plus podczas kręcenia),
5 - do świec żarowych,
6 - lampka kontrolna.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
Ostatnio zmieniony przez BKK Sro Lut 04, 2015 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 23:44   

Wlasnie oryginalny przekaznik od poldka szlak trafil a na zlomie za free wyszperalem taki od renault i chce go wsadzic w miejsce starefo
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 18, 2013 17:25   

To ten sam osprzęt od PSA. Przecież w poldożerach były diesle od citroena.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Pon Mar 18, 2013 17:29   

czyli podłączenie jest takie samo jak przekaźnika z poloneza?
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 20:27   

Tak. Według opisu to przekaźnik stosowany w polonezach, starszych peugeotach, citroenach, fiatach.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 13:14   

Dziś podłączyłem nowy przekaźnik i faktycznie wyprowadzenia są takie jak w przekaźniku poloneza.Niestety przekaźnik okazał się nie mieć winy, problem jest gdzie indziej z elektrozaworem.Jak przekręcę kluczyk to grzeją się świece i elektrozawór w pompie się otwiera ale jak już kręcę po podgrzaniu to nie dostaje prądu i nie odpala.Muszę brać elektrozawór na krótko, podgrzać świece przekaźnikiem i zakręcić wtedy odpala
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
PepsiBoss 
Zlotowa Gwiazda


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: Chojnice
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 17:53   

Sprawdź czy kostka stacyjki nie gubi prądu na elektrozawór podaczas kręcenia..
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 22:10   

No już naprawione!Okazało się że po przekręceniu stacyjki na zapłon "ucieka" napięcie z elektrozaworu.Dziwne to wszystko bo nic przy elektryce nie robiłem i nagle przestało działać.No nic to że wymieniłem przekaźnik nie szkodzi bo stary był już zmęczony.
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
siwy86 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 416
Skąd: czaplinek
Wysłany: Sro Lut 04, 2015 09:51   

podepne sie do tematu. mam taki sam przekaznik-silnik xud9- tylko ze tam jest 5 pinow. i tak potrzebuje abyscie poprawili opis moj jesli sie myle. wiec
1-MASA
2-MASA Z BEZPIECZNIKIEM????
3- "+" Z ROZRUSZNIKA
4- "+" ZE STACYJKI
5- KONTROLKA SWIEC
głownie nie jestem pewien co do 2 pinu...
_________________
BÓG KULE NOSI...

https://www.youtube.com/watch?v=DliShO88CRw
https://www.youtube.com/w...ature=autoshare
https://plus.google.com/u/0/105094305909291159466/posts
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Lut 04, 2015 23:21   

To taki sam przekaźnik, jak w polonezie z dieslem, więc możesz się posiłkować schematem.
To nie jest bezpiecznik do masy, a czujnik temperatury, jeśli dobrze pamiętam, to NTC.

Chociaż czekaj, te polonezowskie (mimo, że silnik XUD 9A) zdaje się nie miały czujnika temperatury i miały tylko cztery piny w złączu.
Podaj konkretny typ przekaźnika z obudowy lub konkretny model samochodu, z którego pochodzi, bo jest ich kilka rodzajów i różnią się podłączeniem.
http://www.elektroda.pl/r...19.html#4898338
http://www.elektroda.pl/r...3.html#12413047
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax