Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
4x4, dolaczany przod?
Autor Wiadomość
olozwirski 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 37
Skąd: wkz
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 09:57   4x4, dolaczany przod?

Czy ktoś ma takie buggy i podzieli się wrażeniami. Buduje coś 4x4, silnik z przednionapędowa umieszczony wzdłużnie z tylu, półosie napędzają dyfry z przodu i z tylu. Klasyka. Planuje elektroszpere zamiast centralnego, tyl jeszcze nie wiem ale chyba na stale, lub coś ala phantomgrip. Przod otwarty załączany według mojego pomysłu. A pytanie jest takie, czy jest sens się z tym bawić, w sensie ze z dołączaniem przodu? Czy poprostu dać wal napędowy do przodu na stale? Jazda w lekkim terenie bez szaleństw.
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 15:46   

olozwirski, jeśli bo bez szaleństw to nie widzę powodu by komplikować jeszcze napęd i bawić się w dołączanie na stałe 4x4. Byle dyfrów na stałe nie blokować bo nie skręcisz albo promień nawrotu będziesz miał spory.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
olozwirski 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 37
Skąd: wkz
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 16:21   

A co z centralnym, szpera, zaspawać?
Mam samochód RWD z zaspawanym tyłem, jeździ się normalnie tylko opony szybko znikają...
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 16:55   

Centralny obowiązkowo spawać, tylny spawać wedle uznania, promień skrętu tylko minimalnie się zwiększa, jak przód ciągnie to się tego tak nie odczuwa jak w ośce.
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
KOWAL 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 25
Skąd: bielsko biała
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 22:09   

podobny dylemat rozkminiam od jakiegoś czasu Silnik wzdłużnie to na pewno tylko że jak najbliżej środka a pytanie brzmi? czy jak zrobię na sztywnych to będzie jeszcze bugas czy już zmota
 
 
 
sudan 
SPAWACZ



Pomógł: 11 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 604
Skąd: Iłowa
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 23:12   

KOWAL, patrz na projekt darka http://www.szayowozy.net/viewtopic.php?t=2464 on uważa że to buggy
 
 
KOWAL 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 25
Skąd: bielsko biała
Wysłany: Pią Mar 08, 2013 19:39   

tak tylko że ja mówię o sztywnnych mostach zostały mi po samuraju silnik może bez szału bo paeugot 1,9 75km ale też leży bezczynnie więc się zastanawiam czy by coś 4x4 nie stworzyć
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pią Mar 08, 2013 19:44   

Jak to nazwiesz tak się będzie nazywać. CO za znaczenie ma jak coś się nazywa ? W stanach wszystko co ma konstrukcję nośną z rur nazywa się buggy, tylko u nas wymyślili coś takiego jak "zmota" co moim zdaniem powinno być pomotanym samochodem a nie numerem vin przyspawanym do rur.
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Pią Mar 08, 2013 22:19   

Właśnie polskie prawo jest dziwne lata po terenie pełno "zmot" zarejestrowanych jako samurai itp a tak na prawdę to w ogóle nie przypomina tego samochodu..
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
KOWAL 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 25
Skąd: bielsko biała
Wysłany: Sob Mar 09, 2013 14:36   

to biorę się do dzieła ktoś podpowie z czego w miarę mały reduktor z trzema wyjściami
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sob Mar 09, 2013 20:39   

Z samuraja, chyba najmniejszy reduktor z samonośną obudową do wykorzystania.
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
KOWAL 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 25
Skąd: bielsko biała
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 13:02   

tak ale ma dwa wyjścia a miło by było gdyby było to trzecie np pod mechanika
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 14:41   

to sobie dorób.


Wszystko co fabryczne i z wyjściem na mechanika albo drogie albo ciężkie.
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
darek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 878
Skąd: Ruda śląska
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 21:28   

KOWAL, troche roboty i zrobisz :)

[ Dodano: Nie Mar 10, 2013 21:49 ]
Tu masz taki mój

_________________
KANAŁ YOUTUBE
Album Picasa
 
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 21:51   

Przejrzyj temat i galerie Darka on zrobił wyprowadzenie z reduktora samuraja na wciągarkę
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax