Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
koła 13 '/175lub185 a silnik malca???
Autor Wiadomość
ipower


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 46
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 21:52   koła 13 '/175lub185 a silnik malca???

jestem w trakcie budowy buggy i mam okazje kupić koła 13 ' na 175 lub 185 szerokości. Wizualnie pasują bardzo dobrze do mojego projektu ale jak bedzie z silnikiem od malca czy da rade??? zabieraki przeguby itd wytrzymają ??koła wpłyną na żywotność podzespołów a jak bedzie ze zrywnością ??? czekam na odp.
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 22:30   

jak cena jest okazyjna to bierz, na 13 stkach będziesz jeździł troche szybciej, niestety mogą szybciej siadać przeguby, może być tak że strzelisz ze sprzęgła i pęknie jakiś a możesz być tak ze będziesz miesiąc jeździł bez problemów, na pewno odczujesz różnice ze będzie słabszy ale powinien dawać radę. W sumie aż tak dużo większe nie sa od maluchowskich 12 stek





Ogólnie maluchowe przeguby to największa kicha w zabawach z kołami innymi niż standardowe, ja dziś wymieniłem przegub, w ciągu 2 miesięcy to już 4 :P zabieraki jeszcze całe.
 
 
 
Mart



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Kamieniec Wr
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 23:22   

te 13`nastki mają niecałe 23 cale wysokości i troszkę ponad 7 cali szerokości, jest pełno łazików co jeździ na laczkach od quadów, a tam najmniejsze przeważnie mają wys 25" szer 8"- do tego w oponach od quada jest agresywny bieznik
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 00:50   

Pulsarus ustaw odpowiednio skrzynie na mocowaniach a broblem z przegubami zniknie :)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 09:51   

Czyli podpowiedz jak to powinno być prawidłowo ustawione?



Zaznaczam że patrząc od góry na silnik pólosie ida w lini prostej względem przegubów w wachaczach. Patrząc od strony skrzyni biegów w poziomie to całość silnik ze skrzynia jest lekko skręcony (pochylony) w lewo (tłumnik jest opuszczony) czyli wypoziomować do trzeba będzie pewnie a jeszcze wysokość zawieszenia skrzyni ?
 
 
 
ipower


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 46
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 16:48   

a jakie inne mocniejsze przeguby i zabieraki można dopasować zamiast tych maluchowskich?? od poldka sie nadadzą???
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 17:06   

http://www.polosie.pl/www...instr_126p.html na przykład można sobie sprawić takie przeguby, nieurywki, 100 zł sztuka, jak tak dalej bedzie to sam chyba w takie zaiwestuje.



Każde inne przeguby to trochę roboty. Bez toczenia i spawania się nie obejdzie.
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Maj 24, 2008 01:01   

te ludzie sprzedają też na allegro, ja też mam zamiar kupować, ale na razie pozostanę przy przegubach od łady
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Maj 24, 2008 08:50   

pulsarus ... tak musisz wypoziomowac silnik wraz ze skrzynią tak ze patrząc z boku pojazdu jednostka napedowa ma byc poziomo lub troszeczke podniesiona tylem do góry ... 2 sprawa caly silnik ze skrzynią nie moze wisiec za wysoko tzn półosie muszą byc w miare poziomo patrząc od tyłu pojazdu ... podłóż tulejki pod mocowanie skrzyni i eksperymentuj ... Czasem sie zdarza ze po jednej stronie jest półoska inaczej i tylke tam psuje przegłuby ...
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sob Maj 24, 2008 21:08   

Ostatnio jak miałem pęknięty ten przegub to przy odkręcaniu miałem luźne śruby, może przez to że się poluźniły tak szybko poszedł, co do wysokości to mi sie wydaje że miejsce z którego wychodzą półosie ze skrzyni powinno być w punkcie w których są te środkowe zawiasy wachaczy, tak że jeśli wachacze są ustawione poziomo to półosie też i jak nadwozie idzie w góre i wachacze ulegają pochyleniu na końcach w dół to równocześnie w tej samej lini działają półosie



I tam mam to ustawione.



Względem patrzenia z boku to również silnik mam w miarę poziomo.



Jedno co jest nie tak to patrząc od tyłu silnik jest skrecony w prawo - zgodnie z ruchem wskazówek zegara, tłumnik jest ciut niżej niż powinien być i nie wiem na czym go ustawić żeby stał prosto, pogrzebać w poduszkach skrzyni ?



A tak pozatym to jakoś to jeździ i nie skrzeczy :P
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 00:59   

wiec mamy przyczyne rwania przegłubów :) pod jedną strone uchwytu skrzyni podstaw nakretke tak aby skrzynie sie obnizyla jedną stroną i bedzie ok
 
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 18:38   

Panowie ja jezdze juz prawie 2 lata na 13 z polldka i zdarlem kilka opon i zaden zabierak ani przegub nieposzedł. W porownaniu do 12 felgi sa duzo mocniejsze a i przyczepnosc do podloza jest niesamowicie wieksza, wiec polecam 13 jak najbardziej;P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax