Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera albo blokada dyfra
Autor Wiadomość
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Pią Lut 01, 2013 22:38   Szpera albo blokada dyfra

Skrzynia jest z primery P10GT I w dyferencjale chciałbym zamontować szpere czy tam dyfer LSD. Wiem że można zrobić bo jest koleś który to robi we własny garażu i podobno działa. Macie moze jakieś pomysły?
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Lut 01, 2013 22:47   

to jak jest taki koles to zagadaj jak to robi...
_________________

 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 00:11   

Gadałem ale nie chce powiedzieć jak to zrobione. Coś musi być w środku dyfra bo pokazał fotke skrzyni już ze szperą i dyfer z zewnątrz wygląda tak samo jak seryjny.

Jeżeli w czymś pomoże to moge wrzucić fotk dyfa bez szpery.
Podobno na jakimś maluchowym forum robili szpere z wykorzystaniem spręzyn zaworowych. Kojarzy ktoś coś?
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 00:30   

Wkładają blaszki/podkładki miedzy satelity a obudowę mechanizmu. Zwiększa się docisk satelit do kół koronkowych i ot cała technika ;) Działa dopóki się nie wytrą owe podkładki. Ewentualnie taka rzeźba: Link
Link
_________________

 
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 00:35   

Szuler17 napisał/a:
Ewentualnie taka rzeźba: Link

To sie zwie "Phantom Grip" :P

[ Dodano: Sob Lut 02, 2013 00:40 ]
http://www.racingforum.pl...showtopic=35478
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 00:46   

Aż chyba sobie zrobię to na próbę, mam luzem różnicowy od 126p i trabanta :P Dwie blaszki z puszki po żubrze, cztery długopisy ze sprężynką i będzie Phantom Grip.


A więc sprawdziłem na szybko i w maluchowskim bez poważnych przeróbek koronek nie wejdą takie dwie blachy ze sprężynami. Koła koronowe nie są płaskie. Wobec tego blachy by tarły o uzębienie ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Szuler17 Sob Lut 02, 2013 00:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 00:54   

A na ile % tą szpere oceniacie? Jak z żywotnością?

[ Dodano: Sob Lut 02, 2013 00:56 ]
W sumie procenty szpery zależne są od spręzyn.
No ale fajnie że coś juz się ruszyło.
 
 
 
Pablo 
aka barracuda88430



Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 312
Skąd: Polska
Wysłany: Sro Lis 26, 2014 23:50   

a co myślicie o Torsenie w buggy ,to fajny wynalazek i pewnie lepiej by skręcało
 
 
 
nilden 


Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 76
Skąd: łdz
Wysłany: Czw Lis 27, 2014 09:39   

Szuler17 napisał/a:
Wkładają blaszki/podkładki miedzy satelity a obudowę mechanizmu. Zwiększa się docisk satelit do kół koronkowych i ot cała technika ;) Działa dopóki się nie wytrą owe podkładki. Ewentualnie taka rzeźba: Link
Link


takie pytanie co mają spowodować te blachy ?? bo jakoś moja głowa tego nie ogarnia
to ma zablokować na 100%? bez spawania ??
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Czw Lis 27, 2014 14:23   

To ma za zadanie zwiększyć tarcie między kołami koronowymi a satelitami i między satelitami a obudową dyfra, ciężej ruszyć półośki takie niby LSD.
 
 
 
Pablo 
aka barracuda88430



Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 312
Skąd: Polska
Wysłany: Pią Gru 19, 2014 16:52   

https://www.youtube.com/watch?v=99AVJXQKZM0
tak sobie analizowałem filmik od naszego kolegi i niby to miało lepiej jeździć z dyferencjałem a chyba nie do końca to działa bo widać jak walczy z kierownicą jak doda gazu, ja ostatnio tak samo miałem jak straciłem jedną półoś
co sądzicie o tym w buggy ,może wypowiedział by się ktoś co jeździł po czarnym ;)
 
 
 
kamilpiotrmalek 
PrEzEs



Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 1420
Skąd: Lucimia
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sob Gru 20, 2014 08:16   

Pablo, ja też jeździłem z jedną półosią i to jest tragedia w terenie na asfalcie już nie było to aż tak odczuwalne.
Ale nie ma jak stałe dwa koła :D :cool: :D
_________________
Galeria => Demon Bezdroży <= Galeria
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Sob Gru 20, 2014 22:27   

Pablo napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=99AVJXQKZM0
tak sobie analizowałem filmik od naszego kolegi i niby to miało lepiej jeździć z dyferencjałem a chyba nie do końca to działa bo widać jak walczy z kierownicą jak doda gazu, ja ostatnio tak samo miałem jak straciłem jedną półoś
co sądzicie o tym w buggy ,może wypowiedział by się ktoś co jeździł po czarnym ;)


Zobacz jak nieprzewidywalnie zachowują się w zakręcie http://youtu.be/IwM5SAJJpn0
_________________

 
 
 
Pablo 
aka barracuda88430



Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 312
Skąd: Polska
Wysłany: Sob Gru 20, 2014 22:44   

Dexter, no najlepsze na końcu jak dogrzewają opony :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax