Baracuda, jeżeli chodzi o napęd 4x4 to dryfy odpadają:) Jeżeli chcesz załozyć konkretne koła to tylko mosty! Polecam od Unimoga:) Znajomy ma w swojej zmocie założone opony tylnie od traktora, i mosty ani nie zajęczą:)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Nie Sty 20, 2013 19:08
skoro budżet nas nie ogranicza to silnik LS, skrzynia Albins, mosty rockwell, kółka 49 ( bfg i toyo robią jeszcze te rozmiary, boggery chyba są do max 44" ) a reszta to czysta wyobraźnia
Budzet nie jest ograniczony ale wszystko w granicach rozsadku. Tak wielkich kol nie chce bo na paliwo nie wyrobie^^ mysle ze przedzial 34-40 bd wystarczajacy nie chce az tak wielkiego potwora robic. Bo mi sie w garazu nie zmiesci
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Nie Sty 20, 2013 22:29
Baracuda, Co to ma robić wogólę ? po czym jeździć ? szybko? wolno? po skałach ? w błocie? szuter? wiem że aswalt ale gdzie jeszcze? jaki skok zawieszenia? z tyłu most czy dyfer?
Jak myślicie takie oponki podołają temu silnikowi ? (trasy szutrowe/pisakowe/trochę kamieni)
Miałem podobne w swoim Nissanie.
[ Dodano: Nie Sty 20, 2013 22:33 ] http://moto.allegro.pl/op...2960246625.html
Jak myślicie takie oponki podołają temu silnikowi ? (trasy szutrowe/pisakowe/trochę kamieni)
Miałem podobne w swoim Nissanie.
[ Dodano: Nie Sty 20, 2013 22:37 ] Sebusk Chcę wypośrodkować pomiędzy mocą a V-max
Jeździć też ma szybko ale ma tez wyjechać z każdej dziury. Na tym filmie jest dyfer.
Nigdy nie miałem do czynienia bezpośrednio z mostem. Więc brak porównania.
Sory za podwójne posty ale piszę z telefonu a tu jakoś dziwnie to forum śmiga.
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Nie Sty 20, 2013 22:55
Baracuda, hymm no to coś takiego jak dawid pokazał by było najlepsze, ten Twój to taki średni ale to twoje będzie więc się nie wtryniam. Zawieszenie najlepiej byś musiał swoje zrobić bo na serii nic nie zrobisz dobrego. mnie się opony podobają ale niech się wypowiedzą Ci co mają z tym do czynienia częściej.
Sebusk A co myślisz np. do mojej propozycji dorzucić 2x most przód tył ? Myślę że spełniło by swoje zadanie.
A co do propozycji dawida to dzwoniłem do tej firmy która składa go na zamówienie z pytaniem o ewentualne odsprzedanie planów. Nie dostałem odpowiedzi. Pan stwierdził tu cytuje
" że da mi odpowiedź po rozmowie z autorem projektu.
Pozostało mi tylko czekać
Byl to nissan patrol. Kupilem go na handel. Wjechalem i zjechalem z lawety tylez mialem do czynienia z tym samochodem. Do czasi sprzedarzy stal w garazu nie uzywany.
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 22:04
Baracuda, no 2 mosty ok będzie robiło tylko chodzi mi żebyś to w ładną klatkę ubrał. Dlatego też w jakimś programie 3D zrobić projekt typowo pod ten Twój silnik tylko byś musiał mieć jeszcze na stanie reduktor i mosty. Czyli w sumie najlepiej cały układ napędowy żeby zwymiarować i w prostych bryłach zamodelować i potem na podstawie tego robić klatkę. Więc tylko czas żeby na kompie posiedzieć i to zaprojektować, potem tylko poszczególne rurki giąć i ciąć jak pokazane z programu i nie męczyć się z myśleniem i nie wydawać kasy na rozwiązania nie sprawdzone (bo gdzieś coś o coś zahacza bądź coś się nie mieści) Sama przyjemność takie coś składać.
Co to to rozumiem.
Tylko jest mały problem w UK jak do tej pory nie spotkałem się z mostami np. unimoga kilka aukcji przepatrzyłem ebay itp .. i nie spotkałem się z żadną..
Może polecicie jakieś zamienniki nie odbiegające od Mercedesa ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum