Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
ST4 z silnikiem 4398cc v8 e39 Touring 540i 286hp
Autor Wiadomość
Baracuda 


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin/Luton
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 22:57   ST4 z silnikiem 4398cc v8 e39 Touring 540i 286hp

Witajcie,
obecnie jestem posiadaczem ww. 2x BMW po dachowaniu automat oraz manual.
Przechodząc do meritum mojego pytania to tak :
Co myślicie o projekcie ST4 (taki jak Mr_Piona) z tym silnikiem i częścią podzespołów.
Jak by to wyglądało. Który silnik bardziej się nada manual/automat?
Może pytania wydają się głupie ale wolę zasięgnąć porady osób które miały już do czynienia z takimi pojazdami. Na projekt jestem w stanie poświęcić sporo $$$ . Powiem tak górna granica nie jest określona. Na stałe przebywam w Anglii no tam parę razy do roku wpadam do rodziny na Lubelszczyznę .
Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź
 
 
 
Bartosz_jarocin 
Gangsta squad !


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 262
Skąd: Jarocin wlkp
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 23:19   

Skrzynia biegów manualna :D
_________________

 
 
 
Powodzian90 
Długi


Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Gorzów wlkp
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 00:02   

Czy ja wiem czy manualną skrzynie ja bym myślał nad automatem. Potwór straszny i tak będzie mielił jak mu się będzie podobało. Ale jak silnik ma być z tyłu to skrzynia i tak od czegoś innego bo ta z bmw ma wypust na wał wzdłużnie a tu potrzeba w poprzek do półosiek. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia ale to już ktoś inny musi się wypowiedzieć, mianowicie czy ten potwór zmieści się w ramie od st4. Z tym silnikiem bym pomyślał nad czymś w tym rodzaju
http://www.youtube.com/watch?v=Z7Mk1zgbxVo
bądź tym
http://www.youtube.com/wa...d&v=aPH3Z6yXGfY
choć akurat tym 2 nie wiem gdzie byś mógł jeździć :)
 
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 00:17   

Po 1 skrzynia z bawarki odpada... jak niby rozwiazalbys rozmieszczenie elementow napedu... caly uklad z bmw i st4 to samo sie wyklucza...
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 06:50   

Silnik jak najbardziej się nadaje, cała resztę możesz sobie darować jak koledzy wyżej napisali. Silnik trzeba żenić z skrzynią wzdłużną przednionapędową, najpospolitsze tu są skrzynie z VW/Audi. Silnik w ramie powinien się zmieścić, wielkiego bólu nie będzie, pewnie komora silnika będzie wymagała powiększenia. Na budowę potrzeba sporo wolnego czasu. Na szybko to pojazdy lądują do odpowiedniego działu na tym forum.

YY tak mi się przypomniało jeszcze, jeśli kasa nie ma znaczenia to można szukać dedykowanych skrzyń do buggy. Są wytrzymałe i krótkie.
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 09:41   

pulsarus napisał/a:

YY tak mi się przypomniało jeszcze, jeśli kasa nie ma znaczenia to można szukać dedykowanych skrzyń do buggy. Są wytrzymałe i krótkie.


widziałem na własne oczy jak robi skrzynia ALBINS, 5 lub 6 biegów, manualne lub sekwencyjne, nie wiem czy są automatyczne, wyjście ma tuż obok sprzęgła na półosie

PS te samochody masz w PL czy UK ?
_________________
"Work hard, Play hard"
Youtube + hosting zdjęć
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 10:22   

Nad tym silnikiem warto się pochylić.
Może nie jest to potwór tak piszesz ale te 300PS też będzie robić śrutę.

Przydalyby się większe koła i inne przełożenia no bo po co komu prędkość teoretyczna w granicach 250-300 kmh

Szczerze mówiąc też biorę go pod uwagę i też mam te zagadkę że skrzynią.

skrzynka robiona na zamówienie to grube tysiące dolarów.
_________________

 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 10:30   

Jak mamy taką ładną motorownie to dlaczego nie zrobić z silnikiem z przodu?
Tak jak mówił Powodzian90
Wtwdy z wyjścia ze skrzyni na reduktor, tylko jaki? Od jakiejś starej ciężarówki? Mosty, wielkie koła.
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 10:48   

Do Mercedesa Unimoga 406 chłopaki wsadzali takie V8, może coś takiego?
_________________

 
 
 
Gabaryt 
UAZ UAZ



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 361
Skąd: inowrocław
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 11:50   

Taki silniczek sobie poradzi ze wszystkim i wszędzie dobrze przemyśleć do czego go wsadzić i będzie OGIEŃ :)
_________________
https://picasaweb.google.com/104297237807457023305/PROJEKTUAZ#

http://www.youtube.com/user/jarekszwed
 
 
 
raf119


Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Koprzywnica
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 18:47   

Z takim silnikiem pokusił bym się o umieszczenie go z przodu i skrzynie 4x4 ix z lat 90 lub nowsze z xdrive:)
 
 
 
Baracuda 


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin/Luton
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 22:55   

macin Samochody mam w UK, tu mieszkam na stałe nie zamierzam ich ciągnąć do Polski bo to jest nie opłacalne.
Fundusz mam dosyć duży, czasu też, pracuję 4x w tygodniu w trybie zmianowym więc trochę go mam,
Myślałem własnie o zaadaptowaniu jakiejś innej ramy bo jak po dłuższym rozeznaniu popatrzyłem na st4 za dużo zabawy z tym było.
Teraz wpadła mi koncepcja tak jak kolega Powodzian90 w 2 filmiku udostępnił tylko z deka to przerobić dać silniczek z przodu.
Pojazd prawdopodobnie bd rejestrował w UK a z tego co się dowiadywałem nie jest takie proste. Silniki mają po te 286hp ale planowałem lekko je zakuć(350 moooooże 380) ale to w dalekiej przyszłości. Na razie muszę opracować koncepcję ramy.

Pozdrawiam
 
 
 
Powodzian90 
Długi


Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Gorzów wlkp
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 23:33   

Baracuda, jakbyś tylko z deka buggy baja przerobił umieszczając silnik z przodu to byłbym naprawdę niesamowicie zaskoczony :) . Jeśli w st4 jest dużo pracy to nie chcesz wiedzieć ile by cię pracy czekało przy tym 2 stworze który proponowałem.

Tak czy owak masz świetny silnik i pełno części pomyśl dobrze do czego to ma tobie służyć a na pewno pomożemy :) czy ma być na jedną (choć to przy tej mocy chyba głupie) czy na 2 osoby, czy ma zasuwać po drodze (skoro chcesz to rejestrować tak przypuszczam) czy do latania w terenie. Spróbuj to określić.

Ja osobiście skusiłbym się na ten pojazd z 2 filmiku (choruję już przez jakiś czas na takie cudo lecz kasy brak) jednak ja bym go pozostawił w oryginalnej formie.

Pomyśl także nad 4 napędowym potworem. 2 mosty masz (choć mogą się różnic byś musiał sprawdzić) dokupiłbyś reduktor i jakieś 2 zwrotnice aby skręcać i będzie super maszyna.

Pozdrawiam :)
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 23:35   

St4 to tylko skrzynia transaxle, przy tej mocy to bym sie uparł z układem quattro, do mocnego silnika polecam skrzynie 016k, mając dobre pieniądze zaopatrzyłbym sie w wersje quattro, da rade skrócić biegi wstawiając za centralny dyfer przekładnie, dekiel dostępu dyfra na osie prawej strony, powoduje fakt iż do skrzyni można wpakować blokadę z qudi80 v8, tylny wypust na most i sam most dać na przód i było by super :) Ponadto ma jedne z większych przegubów LOBRO :) <porsche944, 928, audi <100/A6/V8 quatro, ja niestety mam tą skrzynie w buggy ale bez quatro :)




Jak ktoś chce wstawiać na przód silnik to niech robi coś na wzór Jeepa, bądź Rock buggy :)
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 00:03   

Może nie na temat chociaż może się autorowi przyda. Jak połączyć skrzynie z silnikiem które do siebie nie pasują. Chodzi o kształt części które się łączą. Wiem że się dorabia flansze ale co ze sprzęgłem i przeniesieniem napędu?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax