Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
buggy126p by grzechu
Autor Wiadomość
grzechuee250 


Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Nie Sty 06, 2013 13:20   buggy126p by grzechu

Witam od jakiegoś czasu jestem zarejstrowany na forum i postanowiłem sie podzielić postępami nad pracami związanymi z moin buggy 126p. Mam go już od dobrej chwili.
Oto link link do galerji pytajcie, komentujcie, oceniajcie:
https://plus.google.com/photos/103303078771785749950/albums/5742469454003199393
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Sty 06, 2013 13:30   

To co było na początku to tragedia . Chyba z 3/4 cala .
Teraz trochę lepiej ,ale i tak lipnie to wygląda .
Z jakiej teraz rury rama ?
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
Stella


Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 14
Skąd: Wyszków
Wysłany: Nie Sty 06, 2013 20:53   

Szczerze to lipne trochę to wygląda,ale zobaczymy co jeszcze,z tego wyjdzie.
 
 
 
Mate251 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sty 12, 2013 10:16   

nie za ciekawe na razie jest to buggy :/
 
 
 
szyna1996 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: Nowa Wieś
Wysłany: Sob Sty 12, 2013 11:07   

Nikogo nie obrażając to według mnie to na razie ten pojazd pasuje do działu: Jak nie budować buggy. Ta klatka wygląda bardzo dziwnie i mam wrażenie że od samego stania miała by się złożyć :)
_________________
GALERIA

FACEBOOK
 
 
 
OgoN 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 165
Skąd: Małopolska
Wysłany: Sob Sty 12, 2013 21:07   

Z tego ostatniego buggy co było na zdjęciach co coś będzie :D
 
 
 
Matek98 
Koncepcjoner



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 177
Skąd: Orłowo
Wysłany: Sob Sty 12, 2013 23:06   

Ta klatka co była na kołach jest krzywa :P ;D
_________________
https://picasaweb.google.com/100995809350806804428/Desktop?authkey=Gv1sRgCJDGlLGj9b-51wE#5874161360907508786

Kiedy znajdziemy się na zakręcie...

...Redukcja, but i odcięcie.
 
 
 
wienek5 
LIBERATOR



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 170
Skąd: Równe Podkarpacie
Wysłany: Sob Sty 12, 2013 23:49   

Ale żeście się czepili .
Pierwszy byggy to faktycznie radosna twórczość , ale widać że coś chłopak przerabia ,że wyciągną wnioski ze swoich błędów .Poczekajcie na jakieś konkrety ,bo na razie nie za wiele widać i raczej doradzajcie ,bo po to jest to forum.

Mała uwaga do nowych kolegów ,którzy w tym temacie się wypowiadali (i ogólnie do nowych ):
zanim kogoś wyśmiejesz pokaż co sam zbudowałeś,jeżeli nic takiego nie ma to siedź cicho i ucz się -nawet od grzecha bo on już wie jak nie budować BUGGY.
_________________
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY ROZSĄDEK.
MEGALODON https://www.facebook.com/wiesiekkluk
 
 
 
grzechuee250 


Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Nie Sty 13, 2013 15:40   

rura o średnicy zew. około 38mm i ściance jakieś 3mm

[ Dodano: Nie Sty 13, 2013 15:50 ]
szyna1996 to źle ci sie wydaje już go raz wywruciłem i nic sie nie stało jadonc z dosyć stromej góry wyskoczył mi czwarty bieg zbyt mocno go skosiłem na ręcznym obruciło mnie o 180stopni i wywruciło praktyczniew na dach wstałem ns nogi przewróciłem go na koła i pojechałem dalej.

[ Dodano: Nie Sty 13, 2013 15:53 ]
mam pytanie omateriał na wachacze czy wystarczy profil 18X30X2???
 
 
 
Matek98 
Koncepcjoner



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 177
Skąd: Orłowo
Wysłany: Nie Sty 13, 2013 17:21   

grzechuee250 tak na wszelki wypadek to jeśli mój post Cię obraził to sorki ;) A ten profil raczej będzie za słaby lepszy będzie 30X30X2 albo 30X30X3 :)
_________________
https://picasaweb.google.com/100995809350806804428/Desktop?authkey=Gv1sRgCJDGlLGj9b-51wE#5874161360907508786

Kiedy znajdziemy się na zakręcie...

...Redukcja, but i odcięcie.
 
 
 
grzechuee250 


Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 18:05   

Nie no spokoi ale miałem nadzieje że mój projekt będzie w waszych oczach więcej wart ;(
Macie jakiś pomysł nad mocowaniem amortyzatoru z fiesty tak by można było regulować wysokość w dwóch skrajnych połorzeniach MAX i MIN (amorki fiesta tył) chodzi mi o przednie zawieszenie.
 
 
 
Matek98 
Koncepcjoner



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 177
Skąd: Orłowo
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 19:37   

Słuchaj. Jeśli o mnie chodzi to tylko powiedziałem swoje spostrzeżenie ale i tak Cię podziwiam, bo Ty zamiast gadać czygo ty nie potrafisz itp to pokazałeś to co zrobiłeś. Coś co działa, jeździ, a najlepsze, że sprawia Ci wiele radości co z resztą widać na jednym zdjęciu :) :) :) Poza tym widać, że projekt ewoluuje :D Także życzę powodzenia i nie smuć się, bo pewnie wiele osób z forum Ci zazdrości, że Ty już masz coś ci jeździ, a oni nie i ja też się do nich zaliczam :D I jeszcze jedno :hug: :)

[ Dodano: Pon Sty 14, 2013 19:48 ]
A co do mocowania to może coś takiego:
Tu masz nawet 3 możliwości po lewej najniższy prześwit a po prawej najwyższy:
_________________
https://picasaweb.google.com/100995809350806804428/Desktop?authkey=Gv1sRgCJDGlLGj9b-51wE#5874161360907508786

Kiedy znajdziemy się na zakręcie...

...Redukcja, but i odcięcie.
 
 
 
Kamil20d 


Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 32
Skąd: Szczucin
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 20:02   

Nie przejmuj się grzechuee250, mój pojazd też został "wyceniony" przez jednego z forumowiczów na wartość złomową ;) Również planuję zamontować amorki z fiesty na przodzie w mojej maszynie. Problem może polegać na tym, że są one dość długie ciężko będzie je ładnie wkomponować w ramę. Powodzenia w dalszej budowie :)
_________________
https://picasaweb.google.com/115039001128568024375/DropBox?authkey=Gv1sRgCL3lw9i_w9T8xwE
 
 
 
grzechuee250 


Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 17:08   

Myślałem że by możliwość regulacji była na górze. na dole chce go przymocować jak naj bliżej zwrotnicy by jak naj mniej obciążać wachacz bo sie martwie nad jego wytrzymałością. A morze do minimalnego prześwitu zamocować do dolnego a na maksymalny prześwit zamocować do górnego wachacza co wy na to?
 
 
 
Matek98 
Koncepcjoner



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 177
Skąd: Orłowo
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 17:13   

Niewiem jak sprawdzi się takie rozwiązanie, ale wiem, że amory nie mogą za bardzo "leżeć" bo jednemu gostkowi z elektrody (forum) się powyginały w banany przez takie coś :P ale możesz spróbować ;)
_________________
https://picasaweb.google.com/100995809350806804428/Desktop?authkey=Gv1sRgCJDGlLGj9b-51wE#5874161360907508786

Kiedy znajdziemy się na zakręcie...

...Redukcja, but i odcięcie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax