Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Frajda z jazdy...
Autor Wiadomość
dawid12mt2 
Pierwsze buggy! xD



Wiek: 28
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 586
Skąd: Kolbuszowa
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 17:58   Frajda z jazdy...

Pany mam dylemat:)
Mam juz silnik i surowcę na rame!
I tu zaczyna sie problem...
Robiąc buggy 4x4 musiał bym jeszcze dokupić dryfy, a co za tym idzie to dodatkowy wydatek :( a nie jestem obecnie za bogaty :(
Robiąc buggy z napędem na tył mógłbym już zaczynać budowę :D A co za tym idzie w lecie już bym wyjechał moim buggy :D

I panowie pytanko do was!
Co woleli byście zrobić, i z czego jest więcej frajdy? Buggy będzie jeżdżone nie tylko w błotnistym terenie, ale także po polnych dróżkach, a nawet myślałem o budowie toru w przyszłości :D Tak więc co robić?
_________________
"Jest ch**owo, ale stabilnie!"
 
 
 
misiu 
Wirtuoz spawarki


Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 18:01   

u mnie na złomie stoi kilka rozbitych BMW jakby dobrze pogadał to za 50-70 zł jedna sztuka + półosie ale ciężko będzie żeby miały takie samo przełożenie
 
 
 
dawid12mt2 
Pierwsze buggy! xD



Wiek: 28
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 586
Skąd: Kolbuszowa
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 18:09   

misiu, własnie o to chodzi ze tez mam pare dryfów na załomie ale każdy inny :(
Zresztą jakbym już chciał robić 4x4 to chciałbym zakładać dryfy z blokadami :)
_________________
"Jest ch**owo, ale stabilnie!"
 
 
 
bartek280395 



Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 19:03   

Na to pytanie powinieneś sobie sam odpowiedzieć co Ciebie bardziej kręci : czy jazda po polnych dróżkach czy taplanie się w błocie po dach..
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
dawid12mt2 
Pierwsze buggy! xD



Wiek: 28
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 586
Skąd: Kolbuszowa
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 19:59   

bartek280395, no własnie w tym problem ze lubie i jeździć po dróżkach, ale też lubie pokatować maszynę w konkretnym błocie :)

Myśle że jedan zrobie buggy z napedem na tył :) w błocie i tak mozna pojeździć :) a do jezdy po dróżkach, i do nauki driftu będzie w sam raz :D
:]
_________________
"Jest ch**owo, ale stabilnie!"
 
 
 
Pirson 



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 1071
Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 20:55   

W 4x4 też możesz tylko z napędem na tył jechać a bokiem też poleci.
_________________
 
 
 
darek 



Wiek: 51
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 878
Skąd: Ruda śląska
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 21:00   

czyli chcesz zrobić pojazd uniwersalny
takich pojazdów NIE MA
_________________
KANAŁ YOUTUBE
Album Picasa
 
 
 
macin 



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 21:56   

weź i to i to

zrób 4x4 i do tego jeszcze daj dodatkową tylną oś i na nią napęd

wyjdzie 6x6 ale zabawa bedzie git !
_________________
"Work hard, Play hard"
Youtube + hosting zdjęć
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 12:07   

Uniwersalne rzeczy niby są ale tak naprawdę jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Jak zrobisz uniwersalne buugy to ani nie pojeździsz porządnie w błocie ani nie polatasz po drogach.
To są inne opony, inne przełożenia napędu, inne właściwości jezdne.
Jak wybierzesz uniwersalne opony, przełożenie itp to jak wcześniej napisałem porządnie nie polatasz anie po drogach ani po błocie.
 
 
 
dawid12mt2 
Pierwsze buggy! xD



Wiek: 28
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 586
Skąd: Kolbuszowa
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:07   

OK Pany :) Decyzja padła na buggy z napędem na tył :) Zresztą na 4x4 nie mam narazie kasy :D
_________________
"Jest ch**owo, ale stabilnie!"
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:11   

To jeszcze motorownie zmień na benzynę
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 19:07   

A może sama skrzynia bęzyniaka? :D , w takim układzie będzie pakryczniejsze bo wykorzystałbyś wszystkie biegi i cisnąć też będzie ponad setke :D
 
 
 
mlody90 



Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 19:56   

jajek, a co powiesz na to ze jego skrzynia szla tez w golfach GT z 1.8 RP 90KM a także w innych wersjach i przy innych silnikach... Nie łapie takiego rozumowania "skrzynia diesla i benzynowa", skrzynia to skrzynia i tyle, kwestia tylko przełożeń... Miałem u siebie 1.6D a brat 1.6 benzynowe i mamy ta sama skrzynie, te same oznaczenia i przełożenia...

Na obecnej skrzyni i silniku będzie robił okolice 180km/h dla mnie mało sensowne do buggy(inna sprawa jakby rejestrował).
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 20:19   

No to Ci sie trafiło, ale i tak skrzynie w bęzynowych były są i będą. krótsze jak disle a dokładniej przełożenie główne <atak z wiankiem> no bo czegoś bym tutaj nie rozumiał jeżeli silniki bęzynowe mają górną granice obrotową większą o ok 2000rpm.
Dajmy dla przykłądu passata 1.9 TDI a Passata 1.8t jeżeli miałby tą samą skrzynie to tdi by cisł ok 170km/h a 1.8t 220km/h? Dlatego też mówie że lepiej jakby się zaopatrzył najkrótszą możliwą skrzynię, którą prędzej znajdzie w egzemplarzach z silnikami bęzynowymi jak disla i na niej niej niech ciśnie max 120, na orginalnej na wolnosącym na orginalnej skrzyni ciężko na prostej osiągnąć vmax...
 
 
 
mlody90 



Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 20:39   

Nie ze mi się trafiło tylko tak jest, ze te same skrzynie występują w różnych wersjach silnikowych bez znaczenia na co to jedzie(np. oplowska F13 wychodzi w dieslu 1.6/1.7 [takze i TD] ale tez w benzynowych od 1.0 przez 1.2/1.4 po 1.6 a na upartego nawet i do 3.2 V6 podepniesz).

Fakt ze benzyna ma szerszy zakres obrotów i częściej da się spotkać krótsze skrzynki, ale to nie znaczy że so to skrzynie typowo benzynowe, przeciez skrzynia nie ma plywu na zasilanie silnika...
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax