Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulec ręczny
Autor Wiadomość
kubas19 


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 17:57   Hamulec ręczny

Buduję Buggy z silnikiem od Forda Fiesty 1100 http://szayowozy.net/viewtopic.php?t=1352 . Tylne zawieszenie pochodzi od forda fiest jedna jest to przednie zawieszenie tarczowe i jak podłączyć pod to hamulec ręczny?
Myślałem o zamontowaniu 2 pompy hamulcowej przy drążku ręcznego jednak wtedy hamulec zadziała na wszystkie 4 koła a ja chce aby tylko tylne hamowały.
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 18:06   

a jak masz podłączone hamulce do pompki przy pedale?? Myśl o zamontowaniu drugiej pompki jest dobry.
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 18:13   

:hah: niezależnie jakie masz zaciski niezależnie jaką masz pompę roboczą dajesz dodatkową pompę do ręcznego... najpewniej ze starej skody cena od 25zł majątek to to nie jest. A jak sie podłącza to już pare razy było na forum, tylko wypadało by najpierw obejrzeć dział FAQ.... Ech...
 
 
 
kubas19 


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 18:48   

Hamulce mam podłączone do pompy od fiata 125p czyli wychodzą 3 przewody
1 przednie prawe koło
2 przednie lewe koło
3 idzie do tyłu gdzie mam założone 2 trójniki jeden łączy lewe i prawe tylne koło a 2 łączy przewód idący od pompy z przewodami od koła ( jedno wejście puste do podłączenia hamulca ręcznego).
Drugą pompę chce zamontować również od fiata 125p i użyć tylko 1 wyjścia.
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 18:51   

Źle chcesz to zrobić .
Na forum było już pisane na ten temat .
wpinasz pompe szeregowo w przewód idący na tylne koła
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
kubas19 


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 19:06   

czyli najprościej mówiąc połączyć przewody pompą.
A co sądzicie w ogóle o moim dziele??
http://szayowozy.net/view...469f79678#49395
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 21:52   

Większość stosuje pompy ze skody , bo to chyba najtańsza pompa przelotowa <wejscie i wyjście jest gwintowane!!!> ty chcesz kombinować inaczej to już odrazu mówie że szkoda roboty...
W dodatku w pompie roboczej i zaciskach masz inne gwinty wiec bez tokarza się nie obejdzie...

 
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 21:57   

Tu masz łanie i dokładnie opisane jak zrobić hydrauliczny ręczny najlepiej na pompie sprzęgła ze skody S100, 105 Tak jak to ma zrobione DEXTER

http://szayowozy.net/view...er=asc&start=30
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 10:57   

pompa jest na bazarku u Paździocha :)
 
 
 
kubas19 


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 14:21   

Znalazłem już w hurtowni nową taką pompę za 20zł.
Mam kolejne pytanie. Sprzęgło jakie zamontowałem pochodzi z dużego Fiata (pompa i wyprzęgnik). Jeździłem kilka razy i spisywało się bez zarzuty teraz jednak jest z nim problem. Aby wrzucić bieg muszę najpierw zgasić silnik wrzucić bieg i na sprzęgle odpalić. wtedy jest ok, a o zmianie biegów w trakcie jazdy nie ma mowy. Poza tym pedał jest bardzo płytki...
Czy możliwe że wyprzęglik jest za słaby?
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 14:25   

Tu chodzi o skok wysprzęglika . Nie wysprzęgla do końca .
Przesuń go tak aby ramie sprzęgła było krótsze .
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
kubas19 


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 14:38   

Właśnie musiałem trochę ramie skrócić i nie wiem czy nie za bardzo
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 17:53   

Im bardziej skrócisz tym bardziej będzie Ci ciężej chodziło
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
kubas19 


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 20:16   

Tylko że teraz właśnie wcale nie chodzi
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 20:18   

Że ogólnie nic nie działa ?
Jedynie jeszcze ratuje cię zmiana wysprzęglika na jakiś o większym skoku .
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax