Witam, silnik może nie miec mocy z trzechpowodów:
- przeniosłes przepustnice przy pomocy kolanka, zwiększając jednocześnie pojemność kolektora dolotowego,
- filtr stożkowy - z moich doświadczeń wynika że c20ne nie toleruje żadnych stożków, u mnie po założeniu takiego filtra silnik zaczął mulic
- wydech ala mugen o średnicy wiadra - przy tak krótkim układzie wydechowym powinieneś zadbac o jak największe ciśnienie w układzie wydechowym, to nie silnik turbodoładowany gdzie można dac pełen przelot,
Ostatnio zmieniony przez PepsiBoss Nie Lis 18, 2012 14:54, w całości zmieniany 1 raz
Proszę o potwierdzone powody z tym wydechem bo coś jakoś nie widzę tego. Tłumaczenia słyszałem....., kolega mia powiedział .... i inne tego typu możecie sobie darować.
Sebusk, a piona ma chyba przelot i jakoś śmiga, to też coś nie wierzę
Pogromcy mitów założyli kwadratowe koła do samochodu i też dało się jeździć.... Na wszystkim da sie jeździć (stożkach,przelotach,benzynie ekstrakcyjnej) Ale jeśli chodzi o straty mocy silnika to nie wypowiadał bym się bez żelaznych dowodów (wyniki z hamowni z/bez stożka/przelotu) ... Także takie gadanie "on ma i jakoś jeździ" teź sobie darujcie...
Ostatnio na Discovery był program w którym gość założył stożek i okazało się, że silnik stracił moc bo komputer nie ogarnął zbyt dużej ilości powietrza i przeszedł w tryb awaryjny.
Może to kwestia doboru odpowiednich parametrów dolotu i wydechu.
Jezeli ktos chce miec na to dowod to prosze rozpiac wydech w swoim dupowozie i sie przejechac. Tak samo z filtrem powietrza odpiac przed przeplywka. Chodzi mi tutaj o silniki wolnossace.
Wiek: 28 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 356 Skąd: Czosnów
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 14:43
Prawdą jest, że w silniku wolnossącym wydech 100% przelotowy może nawet pogorszyć osiągi - do takiego silnika trzeba ten wydech odpowiednio dobrać, żeby nie było zbytniego "rozluźnienia" w wydechu - musi być zachowane odpowiednie ciśnienie.
Ja tam się nie znam kompletnie ale maluch z tłumikiem czy bez tak samo jeździ, tak samo kaszle, z długim układem dolotowym ala snorkel nie chce się dobrze wkręcać na obroty.
[ Dodano: Nie Lis 18, 2012 14:59 ]
Zapomniałem dodać że teorie o tłumikach nie dotyczą wolnassących diesli, zresztą turbodoładowanych też
istotna jest na pewno długość kolektora od przepustnicy do głowicy bo mam w audi zmienną jego długość. Przy 4200 obrotów podcisnieniowy mieszek zamyka klapki w kolektorze przy czym wyczuwalny jest wyraźny przyrost mocy.
Trudno pojąć skąd się bierze więc może i z wydechem tak jest i już.
istotna jest na pewno długość kolektora od przepustnicy do głowicy bo mam w audi zmienną jego długość. Przy 4200 obrotów podcisnieniowy mieszek zamyka klapki w kolektorze przy czym wyczuwalny jest wyraźny przyrost mocy.
Trudno pojąć skąd się bierze więc może i z wydechem tak jest i już.
Jaki silnik masz w audi? Bo widzialem na zdjeciu ze chyba a6 c4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum