op[is
engine tico troche przerobiony
amortyzacja tył honda prelude
przód jescze nie ma
materiał ramy to profile.. 40x40x2 30x40x2 20x30x2 20x20x2 blacha 2,5mm plaskownik 40x5 kontowniki do mocowan wachacza 50x50 x 10
waga ok.400-450kg
sapwane metodami
tig
mma
mig-mag
co2 i argon
budowe bede konczyl w 2013 jak bedzie cieplo brak garazu odpowiedniej wielkosci
na warsztacie posiadam prawie wszystkie narzedzia elektryczne reczne i pneumatyczne
PROSZĘ O OPINIE I PORADY BADZ UWAGI
Ostatnio zmieniony przez luki Czw Lis 22, 2012 18:24, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 15:49
Wywal tą kratownicę z pod silnika i silnik najniżej jak się da umieść. Nie wiem po co ci prześwit 50 cm, 25 - 30 to już wystarczające. Większych kół jak 25 cali nie ma sensu zakładać chociaż jeden taki na forum ma coś koło 30 cali i twierdzi że to jakoś jedzie. Koło w błocie robi tylko do połowy swojej średnicy.
Jeśli już się upierasz przy tym co zrobiłeś to metrowa czy nawet półtora metrowa półoś może sprawiać problemy - duże bicie, potrzebna by była podpora a to jest bez sensowne.
No i taka szerokość już przeszkadza w normalnej jeździe, 3 metry to masakrycznie szeroko już. Napisz może co tobą kieruje by coś takiego robić.
[sory z tym linkiem foto w mojej galerii
szeroki taki dla tego ze silnik tak wysoko jest i musi byc odopowiedni kat pułosi
poliami zostal kupiony na metry na allegro jest super wytrzemaly wachacze po zlozeniu na nim nie maja ani mikrona luzu tylko pracują gura dół
mam pytannko czym wydłuzyc pułosie rra gruboscienna czy pretem ??
koledzy slucham was tylko jest tak ze mocowania silnika sa juz pospawane dosc mocna a nawet bardzo mocno i nie chce nic ciac bo sporo mnie za material wyszlo bo nowy kupowalem silnik trzyma sie na pletwie i jednym trzymaniu z lewej a pletwa na dwuch trzymanich z nowu i wszystko jest kompatybilne z rama takze .... bedzie szeroki i nie bedzie sie przewracal..
specjalnie jezdzilem po liesie rowerem i mierzyłem szerokosc drog to maja 3,3-3,5 metra takze jest dobrze
i nadal pytanko czym przedluzyc pulosie
o jesus 3m !? 2m to już jest max.Coś ty za mocowania porobił ? jak je odetniesz to cała rama przecież sie nie rozleci a do tego nie potrzeba nie wiadomo ile metrów rur.Z 3m będziesz miał mega problemy z jazdą.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 17:30
Rura bezszfowa. Nie wiem jakiej średnicy jest półoś z tico ale bez toczenia się nie obejdzie, ścianka wypadało by minimum była 6mm. Przetoczyć końce żeby półosie wsadzić na wcisk. Przy tej odległości jaką chcesz przedłużyć trzeba się do tego przyłożyć i zrobić solidnie i wyosiować dobrze. Im większe bicie będzie na takiej półosi tym bardziej podatna będzie na ukręcenie.
A teraz napisz gdzie chcesz przymocować z tyłu wahacze do ramy i od razu przejdźmy do pierwszej puenty - czy jesteś dobry z geometrii
nie ma jescze zdjec ale jest zrobione juz mocowanie tylnych wachaczy zrobione specjalne mocwanie obwodzace ramę wachacze oczywiscie podwójne ... geometria jest na śrubach o śr zew. 40 mm i po 3 nakretki oczywiscie wszystko hartowane 8x8
zbierznosc bedzie na pewno
[ Dodano: Nie Lis 11, 2012 17:45 ]
wszystko jest wzmacniane z myslą o wyskokach i dachowaniach poniewaz mam kołomie tereny offrawdowe i rajdowe i motcrosowe sa chopy i podjazdy góry i tak dalej
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 18:21
patrząc od tyłu wyjdzie ci coś takiego
Półosie w twoim przypadku będą pełniły rolę skutecznych zastrzałów zapobiegając jakimkolwiek ruchom zawieszenia. Może jednak warto wziąć szlifierkę i chociaż ten silnik opuścić na sam dół.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum