Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Myszkowanie szayowozu
Autor Wiadomość
snajper007
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 03, 2008 14:55   Myszkowanie szayowozu

Witam. Jestem tu nowy. Posiadam ruraka z popularnego maluszka. Mam pewnien problem, który może nie jest częsty. Mianowicie mój rurak nie utrzymuje jazdy na wprost tylko tzw. myszkuje na boki. Zmieniłem układ kierowniczy na listwę i tak teraz się dzieje. Możecie mi pomóc?
 
 
krolik144 
krolik144


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 172
Skąd: Sławków
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 15:30   

A zbieżność masz dobrze ustawioną? Luzy w piastach? Ja jak miałem źle ustawioną zbieżność to jeździłem jak pijany i nie mogłem się rozpędzić bo strach.
 
 
 
snajper007
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 03, 2008 15:33   

Możliwe że zbieżność jest źle ustawiona, tylko jak ustawić w domowych warunkach a przy większym skoku koło ucieka w bok ;/
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 03, 2008 15:33   

wahacze tylne są do siebie równolegle ?
 
 
snajper007
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 03, 2008 15:35   

tak, wszystko grało puki nie zmieniłem na listwe od bisa
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 16:29   

musisz ustawic zbierznosc tylko problem moze pozostac jezeli zle masz ustawione konty na zwrotnicach wówczas gdy wjedziesz na dolek zbierznosc sazma sie pzrestawi i zostaniesz wyrzucony na pobocze... :) Pzredni resor musi byc pod pewnyum kontem wychylony w przód ... W ksiązce jest wszystko dokladnie zilustrowane ...i kąty są opisane ... Pozostaje ci ustawienie doswiadczalnie zbierznosci kół ...
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 03, 2008 16:47   

Albo listwa jest wybita i ma luzy, spróbuj kręcić kierownicą "na sucho" jak ma duże luzy to do wymiany końcówki drążków
 
 
snajper007
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 03, 2008 16:48   

Luzów nie ma prawie wogóle
 
 
ipower


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 46
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 20:39   

masz może książke serwisową od malucha??? tam jest to opisane jak to zrobić
 
 
ipower


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 46
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 20:50   

podaj emaila to moge ci podesłąć coś na temat regulacji maluchów itd jest tam wzmianka ze schematami o tym
 
 
refresh
[Usunięty]

Wysłany: Nie Maj 18, 2008 23:00   

kolega wyzej wspomnial ze trzeba ustawic zbierznosc, moze wyjasnic jak to zrobic zeby bylo w miare dobze domowymi sposobami, na oko czy musi byc jakas okreslona odleglosc miedzy kolami czy jak to jest?
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 23:17   

domowymi sposobami to odkręcasz drązki kierownicze lub luzujesz zasiski na nich tak żebyś mógł nimi kręcić i na lini czopu - osi koła mierzysz odległości przy ustawieniu kół na wprost żeby z jednej i drugiej strony ogległość była taka sama ale pomiaru dokonujesz na linii osi
 
 
 
krolik144 
krolik144


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 172
Skąd: Sławków
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 15:36   

Ja proponuje wziąść 2 stare felgii byle zeby były proste. Przyspawać do nich proste płaskowniki od dł ok 2 m. Załozyć je na piasty, postawić na te felgi i do dzieła: staramy się ustawić gałkami tak zbieżność aby płaskowniki szły równolegle mierząc metrówką - to się uda tylko wtedy gdy nie mamy luzów w całym układzie kierwoniczym.



Jeżeli są luzy to polecam wziąść klucze i jechać na asfalt. Metodą prób i błędów skręcamy lub rozkręcamy gałki nie zważając że gołym okiem źle jest ustawiona zbierzność. Próbujemy ustawić opytymalną zbierzność żeby jak najlepiej pojazd nasz się zachowywał na drodze.



Pozdrawiam
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pią Cze 13, 2008 23:10   

Witam. Założyłem właśnie u siebie też listwę i mam ten sam problem. Muszę dodać że koła są pod odpowiednim kątem, tak jak w 126p, nie ma luzów, wszystko ustawione jak trzeba, zbieżność ok, tylko przy skoku wahacza koła uciekają do środka bo listwa nie puszcza zwrotnic pod takim samym kontem na tej samej wysokości :/
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pią Cze 13, 2008 23:24   

zle ustawiłes zawieszenie przednie ... Albo masz zuzyte amportyzatory ... ogólnie przod jesty mieki :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax