Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kombinowanie z półosiami i wahaczami
Autor Wiadomość
igraszek05 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 603
Skąd: Występy
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 11:29   

mam ten sam silnik i prześwit 24cm,i w niczym mi to nie przeszkadza.Nie robiłem sprzęta do skakania ani przedzierania sie przez błoto tylko do ciśnięcia po leśnych drogach gdzie taki prześwit wystarcza spokojnie :)
_________________
https://picasaweb.google.com/114629291126091902035/BuggyPomalowane

https://www.youtube.com/watch?v=3OVmlaZGSpU
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 12:05   

igraszek05, każdy z nas ma inne założenia. Moje są takie żeby prześwit był ponad 30 cm. znam specyfikacje terenu po jakim będę jeździł. parę niewielkich płaskich chopek, Podjazdy i zjazdy a i płytkie błotko się znajdzie. Nie mam zamiaru jeździć trasami extrimu ani elektryka, ale łatwo też nie ma być.
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 13:59   

Przeguby z VW albo rolnicze kardany tylko nie te żeliwnogówniane tylko porządne stalowe (na 500Nm) powinny dawać radę
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 14:09   

pulsarus, masz na myśli przegub wewnętrzny ten z flanszą? do swojej półosi przyspawać drugą flansz i skręcić? a czy kardany nie będą mniejsze, krótsze ?

no i lipa. u mnie nie ma nigdzie porządnych kardanów nie żeliwnych.


Powiedzcie mi jakie macie rozstawy kół przód i tył?
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
igraszek05 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 603
Skąd: Występy
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 22:28   

180-200cm jak sie zmieścisz w tym przedziale to jest idealnie :)
_________________
https://picasaweb.google.com/114629291126091902035/BuggyPomalowane

https://www.youtube.com/watch?v=3OVmlaZGSpU
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Sro Lis 21, 2012 18:21   

nie jasno się trochę wyraziłem, bardziej chodziło mi o różnice rozstawu kół przód a tył i jakie ma to znaczenie?



oponki dzisiaj odebrałem. trza pomierzyć jeszcze raz. i może jutro działam dalej. Według tej tabeli to poszerzę felgi do 9 cali mogę założyć przód i tył http://www.felgi-opony.co...i_,3,32,15.html

to moje opony:
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Czw Lis 22, 2012 19:28   

jakei rozmiar opon ?

pod szersze, szersza felga, pod węższe węższa.

ja u siebie mam szerokość piast równą, przec co przód jest troszkę węższy niz tył, ale znowu zakładając szosowe opony jest równo.

Rożnicę przodu i tyłu można niwelować dystansem.
_________________

 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Czw Lis 22, 2012 19:42   

luki, 25x10 i 25x8 obie na felgę 12
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Czw Lis 22, 2012 20:01   

felgi przód 6 tył 8 :D

mam dokładnie te same łopony tyle że 27...
środki opon są w tej samej lini :D
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 20:13   

przednie wahacze miały być łączone z zwrotnicą za pomocą główek cięgła ale wydaje mi się, że za mały skręt uzyskam. Czy nie lepiej na dolny wahacz zamontować sworzeń wahacza a na górny końcówkę drążka co by jakaś regulacja była.?


a czy kształt wahaczy może zostać czy lepiej przerobić??
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
żuku 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 83
Skąd: Przeworsk
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 20:32   

Opcja ze sworzniem i końcówką kierownicza zdecydowanie lepsza:)
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 20:46   

no też mnie się wydaje. dolny wahacz na pewno lekka przeróbka a górny?? może zostać?? tylko tuleje z innym gwintem. Jakie macie sprawdzone końcówki i sworznie, czy to jedna cholera ?? chyba jeszcze wysokość zwrotnicy zmniejszyć żeby wahacze były równoległe względem siebie??
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 21:17   

jak chcesz się bawić ze sworzniami to lepiej zaopatrz sie w zwrotnice poloneza...
Drążek na górze z lublina na sworzen orginalny

ew postaraj sie odchudzić te dystanse w miejscu styku cięgła...

Ps te wąsy są dość długie- ubogi kąt skrętu :D i mega antyackerman jeżeli wąsy będą z przodu
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 21:30   

cmg, do takich zwrotek to główki porządne musisz kupić zwyklaki z allegro nie ogarniaja tematu co do zwozni to góra jak ijuż koniecznie musi byc regulowana to tak jak jajek pisze lublin góra, dol polonezowski sworzen.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 21:39   

a powiedzcie mi jaki cel ma przesunięcie górnego wahacza względem dolnego o 20 mm w stronę silnika (project st2 ), tam wąsy są w przód skierowane.
_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax