Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Czw Paź 18, 2012 08:37
karol19, rozrusznik z dieselka jakiegoś większego niestety minusem będzie jego wielkość ale mocy mu starcza no i koło zębate też musi być dość spore i w terenie cofniesz.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Czw Paź 18, 2012 19:21
Sebusk napisał/a:
3. Stworzenie skrzynki napędowej z przełączanym rewersem taka mała skrzynka biegów, coś na wzór reduktora w jakiejś małej terenówce (chodzi mi o kształt).
Możesz dokładniej wytłumaczyć to rozwiązanie? I jakieś foto, brzmi ciekawie a nie spotkałem się z nim.
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Paź 24, 2012 22:17
graba, na ten wałek co jest ukręcony montujesz koło łańcuchowe coś koło 20-25 zębów połączoną łańcuchem z wałkiem zdawczym silnika, a wyjście na półosie tym wałkiem najgrubszym z dużym kołem zębatym, przez odpowiednie flansze.
Kilka fotek jeśli chodzi o wsteczny poprzez tarcze hamulcową. Jeśli chodzi o test... W garażu nie było miejsca, za buggy stał samochód więc test tylko na podnośniku. Ale z tego co zauważyłem, koła się strasznie szybko kręcą Rozrusznik od Forda Scorpio MK1 2.0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum