tak jak w temacie jak wpływa pochylenie kół przednich (negatyw) w buggy na jazdę w terenie, interesuje sie driftem i wiem ze ma to wpływ na prowadzenie samochodu w poslizgu tylko czy zda to egzamin w terenie przy oponach od quada, ewentualne wady zalety.
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 22:13
boczek581, neg w jeździe na wprost nic nie daje, jedynie pochylenie zwrotnicy do tyłu daje lepsze reagowanie na ruchy kierownicą coś w stylu starych merców co im się koła kładą jak skręca. Zresztą chyba taki temat juz jest .... tylko trzeba poczytać FAQ.
tak wiem że w jezdzie na wprost nic nie daje ale w jezdzie poślizgiem (bokiem) ma to napewno duże znaczenie bo wszystkie driftwozy maja negatyw z przodu. i nie chodzi mi o KWSZ. tu macie fotke o co dokładnie mi chodzi
http://t0.gstatic.com/ima...O5ghK6LlJILJqvA
spotkałem sie z dosyć dużym negatywem w buggy może ktoś z forum ma tak ustawiony zawias
http://www.youtube.com/watch?v=stydzlfHnow
Wydaje mi się, że w tym sprzęcie na filmiku są foxy. Autor napisał nawet, że nie były one przygotowane odpowiednio, bo to ich pierwsza jazda, więc po ustawieniu wszystko pewnie wróciło do normy. Jeśli źle prawię, to niech mnie ktoś naprostuje
Wiek: 29 Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 4 Skąd: Kraków->Paszkówka
Wysłany: Nie Wrz 23, 2012 14:47
negatyw przednich kół w drifcie jest po to żeby koło zewnętrzne w zakręcie stykało sie jak największą powierzchnią z asfaltem by polepszyć prowadzenie i przyczepność przodu a czy w buggy to będzie miało faktycznie takie same właściwości to musiał byś się chyba sam przekonać i sprawdzić
hej. mam trochę inne pytanie. czy będzie przeszkadzało to ze szerokość kol z przodu ma 175cm a z tyłu 205cm? jak to wpłynie ma jazde i czy wogule wpłynie?
ponad 2 metry chyba trochę Cie poniosło Będzie pokracznie wyglądać. Będziesz musiał wzmocnić wahacze, musisz zastosować dobry materiał na przedłużenie półosi bo może Ci ukręcać, o biciu nie wspominając.
A jakie są zazwyczaj szerokości i długości.przedlurzeni e osi będzie przez rurę precyzyjną o sciance 5mm. Wszystko mozna przerobić. Wahacze mają teraz po 40cm więc nie sa aż tak długie.
sudansz, wydaje mi się, że jeśli wszystko będzie dobrze zrobione to na jazdę nie będzie to miało negatywnego wpływu. Co najwyżej minusem szerszego tyłu jest to, że będziesz miał o wiele większe prawdopodobieństwo przytulenia np. drzewa czy słupka tylną zawiechą
marcun a twój pojazd mniej więcej jakich jest zewnętrznych wymiarów? nie mogę jeszcze zdjęć wstawić więc troche lipa.
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2012 16:35 ]
a co do słupków to na codzień jezdze "troszkę" szerszymi więc moze uda mi sie nic nie urwać podczas pierwszej przejażczki
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Wrz 24, 2012 16:46
sudansz, problemem jest zmieszczenie się w zakrętach przy drzewach:D w zakręcie tylko pochylenie potrzebne, a to realizuje się przez pochylenie zwrotnicy. reszta nie potrzebna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum