Proponuje ci zakupić Audi 90 b3 z silnikiem 2.3 20v moc 167- 170 km jest to silnik 5 cylindrowy bardzo mocny wiem bo sam miałem takie auto i można kupic za niewielkie pięniądze świetnie nadające się na st4 albo jednostke napędową też z audi tylko z silnikiem 2.2 turbo 20v 220km
Jak 2.3 ma chyba cos okolo 130km, ale poza tym ten silnik nie nadaje sie do buggy, 2.2t to koszt silnika przekracza wartosc twojego projektu Ja bym polecil silnik 2.6 v6 badz 2.8 oczywiscie z audi.
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 124 Skąd: Rejowiec
Wysłany: Pią Wrz 14, 2012 18:45
Palkowsky1990 napisał/a:
kamilo866 napisał/a:
Proponuje ci zakupić Audi 90 b3 z silnikiem 2.3 20v moc 167- 170 km jest to silnik 5 cylindrowy bardzo mocny wiem bo sam miałem takie auto i można kupic za niewielkie pięniądze świetnie nadające się na st4 albo jednostke napędową też z audi tylko z silnikiem 2.2 turbo 20v 220km
Jak 2.3 ma chyba cos okolo 130km, ale poza tym ten silnik nie nadaje sie do buggy, 2.2t to koszt silnika przekracza wartosc twojego projektu Ja bym polecil silnik 2.6 v6 badz 2.8 oczywiscie z audi.
W audi 90 b3 były silniki 136km ale też 20v 167-170 km a czemu myślisz że nie nadadaje się do buggy jak w audi świetnie śmiga? Napewno silnik 2.6 v6 lub 2.8 jest lepszy ale i więcej spali i koszt zakupu większy
Dokładnie tak ja mówi kamilo866, , w audi jest inna masa nadwozia , i daje sobie rade , a w takim buggy co będzie na pewno lżejsze to musi kręcić kołami , zależy jeszcze jakimi dużymi
hej. niema problemu z takim silnikiem i zrobieniem 4x4. poprzeczny silnik ustaw wzdłuż a do obu pół osi podłącz mosty np z bmw. w jednym musisz odwrócić satelite aby wszystko kręciło się w dobrą stronę. jest jeszcze możliwość stałego przeniesienia napędu na 2 mosty przez zespawanie satelity w oryginalnej skrzyni opla
Proponuje ci zakupić Audi 90 b3 z silnikiem 2.3 20v moc 167- 170 km jest to silnik 5 cylindrowy bardzo mocny wiem bo sam miałem takie auto i można kupic za niewielkie pięniądze świetnie nadające się na st4 albo jednostke napędową też z audi tylko z silnikiem 2.2 turbo 20v 220km
Jak 2.3 ma chyba cos okolo 130km, ale poza tym ten silnik nie nadaje sie do buggy, 2.2t to koszt silnika przekracza wartosc twojego projektu Ja bym polecil silnik 2.6 v6 badz 2.8 oczywiscie z audi.
W audi 90 b3 były silniki 136km ale też 20v 167-170 km a czemu myślisz że nie nadadaje się do buggy jak w audi świetnie śmiga? Napewno silnik 2.6 v6 lub 2.8 jest lepszy ale i więcej spali i koszt zakupu większy
Skoro byly takie silniki to przepraszam Czemu mysle ze silnik 2.3 sie nie nadaje? Poniewarz nie jest on na wielopunkcie ani na momo wtrysku tylko to jest ke-jetronik a to nie jest najlepsze rozwiazanie. A moim zdanie w buggy powinien byc prosty kontrukcja silnik łatwy w naprawie. Btw silnik 2.6 v6 posiadam w swoim samochodzie, co do spalania to niektóre silniki 4ro cylindrowe spalaja duzo wiecej. Koszt zakupu tez nie jest duzy.
hej. niema problemu z takim silnikiem i zrobieniem 4x4. poprzeczny silnik ustaw wzdłuż a do obu pół osi podłącz mosty np z bmw. w jednym musisz odwrócić satelite aby wszystko kręciło się w dobrą stronę. jest jeszcze możliwość stałego przeniesienia napędu na 2 mosty przez zespawanie satelity w oryginalnej skrzyni opla
i bedzie miał mechanizm róznicowy w skrzyni i w moscie... i bedzie jechał 50 v max.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 19:38
sudansz napisał/a:
hej. niema problemu z takim silnikiem i zrobieniem 4x4. poprzeczny silnik ustaw wzdłuż a do obu pół osi podłącz mosty np z bmw. w jednym musisz odwrócić satelite aby wszystko kręciło się w dobrą stronę. jest jeszcze możliwość stałego przeniesienia napędu na 2 mosty przez zespawanie satelity w oryginalnej skrzyni opla
Prawie dobrze.
Po pierwsze ten konfig nie zmieści się w klatce ST4,
Po drugie oba mosty muszą być albo normalnie albo odwrócone o 180 stopni, jak jeden będzie normalnie a drugi odwrócony to jeden będzie napędzał do przodu a drugi do tyłu lub na odwrót.
Mechanizm różnicowy centralny w skrzyni obowiązkowo trzeba zaspawać
Pomógł: 17 razy Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 950 Skąd: Barwice
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 08:46
bartek280395 napisał/a:
No ale przecież w błocie nie chodzi o prędkość tylko o wysoki moment obrotowy na kołach..
Gdyby np. Piona miał na zlocie jedynie moment obrotowy a nie prędkość to do dzisiaj byśmy go z tego błota wyciągali.
Dzięki dlugiej jedynce wszystko dookoła pomalowane było na czarno bo opony same się pięknie oczyszczaly .
tak jak montuje się skrzynie od malucha z tyłu, robimy z jednym mostem. pisałem również o zaspawaniu różnicówki w skrzyni przy silniku. prędkość można odrobić dużymi kołami. ale nie jestem pewien czy to będzie potrzebne
Dexter, Przy napędzie na jedna oś zgodzę się z tym ze potrzebna jest prędkość.
Wydaje mi sie ze przy napedzie na 2osie tez jest potrzebna predkosc. Mam takie porownanie chodz nie wiem czy go zrozumiecie. jezdzilem jeepem w dieslu i w benzynie obydwa samochody na simexach i diesel nic nie pokazywal w ciezkim terenie bo jego kola sie za szybko nie chcialy krecic natomiast benzyna robila taka fontannę jak Piony buggy tylko ze na 4 kolach i byla duuuza frajda z jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum