Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
resor przod
Autor Wiadomość
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:04   resor przod

zaowaylem ze niektorzy resor prodni odchudzaja.

Ile pior macie ?? ile dac ?? jakie sa efekty mniejszej ilolosci pior ??





Prosze o zdjecie takiego produ jak ktos ma :)

powoli sie przmieram do budowy i bieram wszelkie informacje :)
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:15   

Ja nic nie odejmowałem, jest zawiecha twardsza i fajnie się trzyma. jak była miękka to na dziurach kołami strasznie rzucało i każda dziurę było czuć, a na twardym to jak statek na oceanie
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:22   

Ja wywaliłem jedno pióro to najkrótsze i jest ok, jest dość miękki, dobrze pracuje całość, w standardzie jest dość twarde na lekką konstrukcję
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:31   

no ja dotej pory mialem wls=asnie twardy i teraz sie astanawiam nad zmiekczeniem troszku :)
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:44   

ja mam wyjęte jedno pióro ... jest znacznie miększy w terenie jest co wazne bo koła ładnie dopasowują sie do terenu natomiast jezeli załadujesz cos na przód bądfz 2 osoba stanie na podłodze to przód leci na ziemie (za mięki)
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:46   

ok a ktoro radzicie wyciagnac? najkrotsze?
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 00:18   

ja tak jak krzysiek mam orginał , trochu bardziej siepie na dziurach ale przód jest stabilny i nic go nie buja ,



w szajach ze słomczyna wyjmują chyba 2 pióra , ale pogadaj z darkiem222 bo on odchudzał ,
 
 
volgi


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 49
Skąd: pomorskie- Pruszcz
Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 17:22   

Ja miałem wywalone 2 pióra i efekt był taki ze po ok półrocznej jeździe prawa strona resora straciła wlasciwosci amortyzujace i siadlo. ;D Teraz smigam na oryginale i jest ok. Bez piór mniej dziury czuć i bardziej sie kładzie w zakretach.
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 22:49   

luki : wycikągasz drógie od góry pióro ... MOzna wyciągnąc 2 ale wtedy musisz zamiast piur wstawic płaskowniki bo inaczej resor bedzie cienki i przeleci pzrez podstawki :)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 23:10   

Jak chcesz zobaczyć jak pracuje na 4 piórach to obejrzyj mój filmik z wyprawy kruków. Efektu przechylania na boki na zakrętach nie stwierdziłem bo tył mam dość sztywny i trzyma dobrze, przód za to ro kompromis trzymania się drogi i miękkości, nie chciałem mieć zbyt twardego zawieszenia, na moich fokach widać jak ładnie układa się na terenie, z pełnym opiurowaniem może być tak że wjedziesz na jakiś pieniek i będziesz miał jedno kółko w powietrzu. Moja rada to wywal jedni pióro, pierwsze od góry to najkrótsze.
 
 
 
darek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 878
Skąd: Ruda śląska
Wysłany: Pią Maj 02, 2008 21:53   

Ja po testach stwierdziłem, że trzy pióra są dobre jak ktoś chce się ścigać po torze. I tu racja. Na asfaltowym parkingu - extra. Pisk opon, przód sie pochyla, koła tylne do góry i dodatkowy pisk.

Ale nie o to chodzi.

W terenie: jedynka, dwójka .... i jak pakujesz w dziurę to ma zęby wybić, nie wiadomo co o co bije.

Mój wniosek taki, że dokładam jedno pióro.



Ogólnie traktując jazdę jako zręcznościową nie ma różnicy czy są trzy pióra czy więcej. Nie ma ostrych wjazdów na dziury i nie czuć dobijania resora.



Tyle z mojej strony na temat odchudzania resora.
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Maj 02, 2008 23:09   

ja poprzednio miałem oryginalny resor i bylo za twardo wiec doszedłem do wniosku ze zobaczę co bedzie jak wyciągnę jedno.

Dlatego przygotowalem sobie już resor z wyciągniętym 2 piorem od góry :)
 
 
darek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 878
Skąd: Ruda śląska
Wysłany: Pią Maj 02, 2008 23:54   

Przy mojej konstrukcji niestety okazuje się, że trzy za mało.

Pięć to oryginał z malucha więc logicznie tez nie będzie dobrze. W końcu maluch o wile cięższy.

Cztery powinno być idealnie.
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 00:02   

JA mam 4 ! nA buggy 2 osobowe troszke za mało ale na 1 osobówke w sam raz !!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax