Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Główka cięgła, Rose Joint, Rod Ends.... Jaki typ
Autor Wiadomość
Bombardier 


Wiek: 36
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 47
Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 19:24   Główka cięgła, Rose Joint, Rod Ends.... Jaki typ

Mam pytanie jakich końcówek używać do wahaczy tych zwykłych z allegro czy może zamawiacie specjalnie CrMo ze stalową wkładką?

Właśnie mam dylemat czy warto dopłacać do lepszych ze stalową wkładką, czy też standardowe z brązem są na tyle wytrzymałe, że nie złapią luzów po sezonie...

:roll:
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 19:29   

Bombardier, przód do zwrotek na pewno musisz dać porządne a na tył wystarczą z brązem z allegro przód w cudzie mocno dostaje przy hamowaniu wiec tu nie ma co oszczędzać.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
Bombardier 


Wiek: 36
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 47
Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 19:39   

ok w takim razie jak się nie mylę 10 szt potrzeba na przód... masz jakieś sprawdzone miejsce gdzie kupować takie? ja znalazłem w Polsce tylko dwa miejsca

http://www.elesa-ganter.c...ty/87/przeguby/
no i tutaj http://www.albeco.com.pl/katalogi/Fluro_polski.pdf (seria Motorsport)

Nie wiem tylko jak z cenami
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 19:56   

Bombardier, ja kupowałem wszystko z allegro bo mi takie mocne na na razie nie potrzebne choć nie wykluczam zakupu na tł do SR daj znać jak to cenowo wygląda jakbyś wysyłał zapytanie to podpytaj o 20 główki z gwintem zewnętrznym.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 13:01   

Bombardier, warto dopłacić do końcówki teraz, niż później do nowej mocniejszej końcówki, chłopaki widzieli co się u mnie działo :hah:

jeśli bym teraz robił z przodu końcówki to mocne 16 mm lub 18 mm, ale wybrałem końcówki na dół od pajero a na górę od terrano, w temacie u mnie masz sporo zdjęć
_________________
"Work hard, Play hard"
Youtube + hosting zdjęć
 
 
 
Bombardier 


Wiek: 36
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 47
Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 21:36   

Widziałem twój temat (zacna konstrukcja), z tego co się zorientowałem jedna taka mocniejsza koncówka od 60 do trochę ponad 100zł więc tragedii nie ma. Tyle co zaoszczędziłem na przegubach i półosiach pójdzie na końcówki.

[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 20:02 ]
Jakby ktoś był zainteresowany końcówkami bez tej wkładki z brązu to są dwie opcje tansza i droższa.

Tańsza to końcówka np z SKF typu stal stal koszt za 20mm ok 55zł
Droższa to końcówki przeznaczone do samochodów (Fluro Motorsport) CrMo koszt ok 270zł za 20mm
 
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Czw Kwi 16, 2015 13:30   

Cytat:
Z przodu wjeżdżają customowe drążki reakcyjne od boriego (polecam (!)). Uniball Fluro, do tego dokupiłem gumowe osłony żeby przedłuzyć ich żywtoność:
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax