Wysłany: Czw Lut 23, 2012 20:32 Buggy rurak budowa i części
Witam, mogli byście pomóc odpowiedzieć na kilka pytań? Mianowicie:
1. jakiego typu te buggy (z filmików na YT) mają skrzynie biegów
2. Podzespoły jakich samochodów są używane do budowy
3. Jakie moją silniki
4. jaki mają rozmiar kół
5. czy są sklepy internetowe co sprzedają osprzęt do tego typu
pojazdów. Chodzi o USA i takie sklepy które mają obrazkowo pokazane
części na sprzedaż.
6. Czy w Polsce odbywają się targi z tego typu sprzętem
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 20:43
1. Automat jak to w ameryce,
2. silniki różne byle by najmocniejsze, mosty tak samo,
3. jw,
4. pewnie 35" albo 40" ? im większe tym lepsze,
5. w ameryce jest wszystko ale to są robione przez zapaleńców żadna fabryka tego nie robi hurtowo,
6. nie.
Szczerze to za dużo się nie dowiedziałem Mam jeszcze pytanie skąd wziąśść amortyzatory o tak dużym skoku i czy mogli byście podać lub wysłać strony/schematy z budową takich maszyn ze stałym mostkiem?
Szczerze to za dużo się nie dowiedziałem Mam jeszcze pytanie skąd wziąśść amortyzatory o tak dużym skoku i czy mogli byście podać lub wysłać strony/schematy z budową takich maszyn ze stałym mostkiem?
Zasadnicze pytanie kolego, gdzie Chcialbys jeżdzić takim pojazdem?
Piszesz że za duzo sie nie dowiedziałeś, ale Ty wogole nie Masz pojecia o co Pytasz
Amory o skoku powyżej 12" kupisz u nas bez problemu.
Chcesz schematy, nie żartuj, kazdy taki projekt jest niepowtarzalny.
Co to jest 'staly mostek"
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 21:49
ne0h666, na przykład plany budowy po polsku na częściach z poloneza ?
ten pierwszy od góry (czerwony)
silnik GM LSX 454 V8 (700 KM
skrzynia Atlas II
koła tak jak quadrat1985 pisze 43 " Interco TSL SXs
amortyzatory Fox 16" olejowe
blokady w mostach ... detroit locker !
podzespoły innych samochodów? kierownica i felgi...
części kupisz spokojnie wszystkie na allegro i ebay
No bo tak ,czlowiek daje fotki czy tam filmy i pyta o jakies tam czesci uzyte do budowy?
Tylko ze ten czlowiek co to zbudowal mial swoja wizje,jak to bedzie wygladalo i gdzie to bedzie jezdzilo.Zrobil sobie rysunek (albo i nie) i budowal i tak to wyglada,i kazdy jest inny.
A tu patrze ze ostatnio to tylko plany i wsio na talezu a najlepiej zeby byl kit do bubowy i tylko poskladac i mowic ze ja to zbudowalem a gdzie wlasne pomysly i wlasna wizja maszyny ktura bedzie gdzies tam jezdzila.
Skromne moje zdanie
Pozdrawiam i podziwiam ludzi co sami tworza z wlasnej inicjatywy.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 00:33
Sebusk, no ja mam 5.2 V8 ale to w żaden sposób nie nada się do pojazdów z linków...
sam silnik jest bardzo żywotny, ma 230 KM, ciągnie od samego dołu, od 1500 obrotów, jest naprawdę mało awaryjny i to jedyna rzecz w tym samochodzie z jaką nie miałem problemów
nie wiem co masz na myśli pisząc "zawieszenie", całe zawieszenie to 8 wahaczy, 2 track bary, 4 łączniki stabilizatorów i 2 roll bary, no i 4 amortyzatory ze sprężynami, do buggy nic z tego się nie przyda
a jeśli chodzi Ci o mosty, bo pewnie to miałeś na myśli pisząc o zawieszeniu... to do 32" możesz je zakładać, jak ukręcisz którąś półoś to masz nową za 500 zł i śmigasz dalej, czas wymiany to ze 20 minut, jeśli chcesz jakieś wzmocnione dana bez blokad to przygotuj się na większe kwoty, ale za niewiele więcej dostaniesz laplandera, a już na pewno patrolowe z blokadami od razu, z większymi przełożeniami, oczywiście da się też ukręcić inne półosie, zależy wszystko od kierownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum