Daj gary i tłoki z garbusa. Na google napisane jest co i jak. A ja bym zmienił silnik na coś szykowniejszego, albo kupił choćby z tico za 500zł wraz ze skrzynią. Na youtube można zobaczyć jaki vmax robi ten kartonik
za droga zabawa na przeróbke 650ccm na 800ccm z tymi tłokami od łady tak tylko pisalem bo jeden tłok ma pojemnosc 325ccm i wydawało sie ze bedzie pasował
grzywka1992 [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 21:51
dajcie cylinder i tlok od garbusa taki sam ma skok tloka i silnik ladnie chodzi ja malucha wyciagalem do48 km ale to na rajdy jeden rajd i silnik na warsztat jeszcze przy krutkiej skrzyni
no i po co ci to 100 koni jak nawet do sklepu nie dojedziesz xD ja radze wam tak stoczyc koło o 40% moza dac jakis inny gaznik przerobic wydech i to ci napoczatek wystarszy silnik nie traci na zywotnosci, a jak chcecie sie bawic to wcisnijcie tłoczki z poloneza obnizcie głowice o 3mm , sportowy wałek rozrządu jeszcze do tego no i obowiazkowo chłodnica oleju ja tak miałem zrobione i silnik w buggy wytrzymał 2 lata pod koniec juz palił praktycznie tyle samo oleju co benzyny heheheh ale jechał i to napewno lepiej niz jakies tico kumpel miał tak samo zrobiony silkik w maluchy i wyciagnał 54km to wystarcza w zupełnisci
taki szczegół na temat silnika 126P po tuningu na 40-45 km: (chodzi tu o "A" grupę)
Będzie miał między 40-45 KM i będzie miał wszystko to co powinno znaleźć się w A grupowym silniku wg. przepisów FIA. Kompletnie złożony, do wrzucenia i odpalenia. Trwałość 10 godzin pracy z pełną mocą do rutynowego remontu."
słowa Hojnackiego który zna maluchy bardziej niż całe to forum razem wzięte
_________________ POSZUKUJĘ SPRAWNEGO MALUCHA BEZ PAPIERÓW PISAĆ NA GG numer- 8566337
tak aby nie stracić wiele na żywotności,to koło na szerokość wieńca splanować,głowice 2 mm w dół,zawory na p**de,dać mu powietrza(tzn,wywiercić otwory pod filtrem)po sciągnięciu tej górnej części dmuchawy można,obciąć tą rurkę która jest z dołu.wywalić tłumik szmerów,w gaźniku większą dyszę główną,rozrząd cofnąć o 8 stopni.wywalić wszystko z tłumika(nie kombinować z gróbymi rurami i jeszcze nie wiadomo czym)spalanie wzrośnie nieznacznie,a różnica mocy jest,niby do 30km.
to jest taka najtansza wersja tuningu:P,a raczej poprawienia fabryki.
osobiście testowałem te wszystkie modyfikacje i polecam:P
sam tłumik i rozrząd już dał rezultaty.Z zapłonem nic nie robiłem bo mam nanoplexa.
Mam sporo materiałów na ten temat,jak by co.W sumie w necie jest tego w ch*j.
_________________ kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum