Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
na ile (max) km mozna zwiekszyc w silniku z fiata 126p??
Autor Wiadomość
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Czw Maj 29, 2008 22:35   

Teraz zaczną pewnie tuningować silniki w hulajnogach albo kosiarkach. Kto widział husqvarna z bi-turbo
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 16:47   

a co myslicie o zmianie tłoków na tłoki od łady 1300 daje to cos?
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 20:36   

Gdyby sie dało załozyc to napewno by cos dało .. Braknie ci bloku zeby zamontowac tak duze Cylindry :) Najwieksze z garbusa w domowych warunkch . ...
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 21:08   

chodzi mi o załozenie samych tłoków do max rozwierconych cylindrów
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Sie 09, 2008 22:20   

No to byś pojechał po szlifie że hoho, mało braknie i ciśnienie wywali boki cylindrów. Nie kombinuj jak się nie da...
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 22:58   

Daj gary i tłoki z garbusa. Na google napisane jest co i jak. A ja bym zmienił silnik na coś szykowniejszego, albo kupił choćby z tico za 500zł wraz ze skrzynią. Na youtube można zobaczyć jaki vmax robi ten kartonik :)
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Sie 10, 2008 10:59   

za droga zabawa na przeróbke 650ccm na 800ccm z tymi tłokami od łady tak tylko pisalem bo jeden tłok ma pojemnosc 325ccm i wydawało sie ze bedzie pasował
 
 
grzywka1992
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 23, 2009 21:51   

dajcie cylinder i tlok od garbusa taki sam ma skok tloka i silnik ladnie chodzi ja malucha wyciagalem do48 km ale to na rajdy jeden rajd i silnik na warsztat jeszcze przy krutkiej skrzyni
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 22:02   

ja załuje ze ze robiłem tunig, na 126p, bo teraz mam z nim problemy... radze pozostac przy seryjnym
 
 
 
piotrinez 


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Włocławek
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 11:46   

ja widziałem kiedyś film ze maluch miał 46KM
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 13:26   

mozliwe ale kosztem żywotności , pewnie jeden kjs ...
 
 
 
marcin1 


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: opolskie
Wysłany: Nie Sie 29, 2010 12:20   

świątek wycisnął z malucha ponad 100 koni. silnik obliczony był na 15 minut ostrej jazdy. wytrzymał tylko kilka :D
_________________
POSZUKUJĘ SPRAWNEGO MALUCHA BEZ PAPIERÓW PISAĆ NA GG numer- 8566337
 
 
 
Qsz 


Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 00:43   

no i po co ci to 100 koni jak nawet do sklepu nie dojedziesz xD ja radze wam tak stoczyc koło o 40% moza dac jakis inny gaznik przerobic wydech i to ci napoczatek wystarszy silnik nie traci na zywotnosci, a jak chcecie sie bawic to wcisnijcie tłoczki z poloneza obnizcie głowice o 3mm , sportowy wałek rozrządu jeszcze do tego no i obowiazkowo chłodnica oleju ja tak miałem zrobione i silnik w buggy wytrzymał 2 lata pod koniec juz palił praktycznie tyle samo oleju co benzyny heheheh ale jechał i to napewno lepiej niz jakies tico kumpel miał tak samo zrobiony silkik w maluchy i wyciagnał 54km to wystarcza w zupełnisci :x
 
 
 
marcin1 


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: opolskie
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 17:17   

taki szczegół na temat silnika 126P po tuningu na 40-45 km: (chodzi tu o "A" grupę)

Będzie miał między 40-45 KM i będzie miał wszystko to co powinno znaleźć się w A grupowym silniku wg. przepisów FIA. Kompletnie złożony, do wrzucenia i odpalenia. Trwałość 10 godzin pracy z pełną mocą do rutynowego remontu."



słowa Hojnackiego który zna maluchy bardziej niż całe to forum razem wzięte
_________________
POSZUKUJĘ SPRAWNEGO MALUCHA BEZ PAPIERÓW PISAĆ NA GG numer- 8566337
 
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 20:08   

tak aby nie stracić wiele na żywotności,to koło na szerokość wieńca splanować,głowice 2 mm w dół,zawory na p**de,dać mu powietrza(tzn,wywiercić otwory pod filtrem)po sciągnięciu tej górnej części dmuchawy można,obciąć tą rurkę która jest z dołu.wywalić tłumik szmerów,w gaźniku większą dyszę główną,rozrząd cofnąć o 8 stopni.wywalić wszystko z tłumika(nie kombinować z gróbymi rurami i jeszcze nie wiadomo czym)spalanie wzrośnie nieznacznie,a różnica mocy jest,niby do 30km.
to jest taka najtansza wersja tuningu:P,a raczej poprawienia fabryki.
osobiście testowałem te wszystkie modyfikacje i polecam:P
sam tłumik i rozrząd już dał rezultaty.Z zapłonem nic nie robiłem bo mam nanoplexa.
Mam sporo materiałów na ten temat,jak by co.W sumie w necie jest tego w ch*j.
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax