Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: luki
Nie Mar 11, 2012 12:45
HHO (czyli silnik na "wodę")
Autor Wiadomość
danieln24 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: ursus
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Lut 21, 2012 14:21   HHO (czyli silnik na "wodę")

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Powyżej filmik buggy zasilane wodą a dokładnie wodorem z wody i jego wynalazca.

Czy ktoś już próbował odpalić swój sprzęt na wodorze ????
 
 
 
lobudek 
dobry chłopak ;)



Wiek: 31
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 467
Skąd: Huta
Wysłany: Wto Lut 21, 2012 15:17   

Hehe mój kumpel z klasy przerobił chińskiego quada na wodór. Niewiem jak on tego dokładnie dokonał, ale mówił, że na czystym wodorze nie jezdził, tylko mieszał to pół na pól z benzyną... Ale po pewnym czasie silnk mu zaśniedział, to co ze stali to pordzewiało i tyle z tego miał :D
_________________
Album Picasa
Budowa buggy SideWinder
 
 
 
Szuler17 



Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Wto Lut 21, 2012 15:34   

lobudek napisał/a:
na czystym wodorze nie jezdził, tylko mieszał to pół na pól z benzyną



Mieszał wodór z benzyną? To nieźle, dziwne że nobla nie dostał jeszcze ;)
_________________

 
 
 
lobudek 
dobry chłopak ;)



Wiek: 31
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 467
Skąd: Huta
Wysłany: Wto Lut 21, 2012 15:47   

Tak mi mowil, ile w tym prawdy to niewiem ;D
Ale nie mieszał tego w bańce ,tylko silnik ciągnął troche benzyny i wodoru jednocześnie ;)
_________________
Album Picasa
Budowa buggy SideWinder
 
 
 
dazomazo 



Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 556
Skąd: włoszczowa
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 21:54   

Ja próbowałem na samym spirytusie. Buggy odpalał ale nie chciał wejśc na obroty tylko chodził na takich malutkich obrotach ale juz pół na pół chodził normalnie :P i zapach spalin bezcenny :P
_________________
To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę :)

Powodzenia w Tyraniu :]
Galeria
http://zmniejszacz.pl/galeria/5ad05f9d9e02d/buggy
https://picasaweb.google.com/104300103581354635767/Buggy14
 
 
 
danieln24 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: ursus
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 13:09   

Jest kilka patentów odparowników paliw. Dzieki którym samochody przejezdzaja 100 km na 2l paliwa.

Niestety koncerny paliwowe zabezpieczyly sie przed takimi patentami i dodaja do benzyny chemie zapobiegającą szybszemu odparowywaniu.

Dziś paliwo odparowywuje powyżej ok. 230 stopni C

Wystarczy sprawdzic w necie gaznik POURG a.

Inna sprawą jest dodawanie pary wodnej do kolektora ssacego w silnikach na ON. powoduje to poprawe momentu i oszczednosci paliwa bo para wodna rozszerza sie podczas wybuchu ON i daje dadatkowego kopa.
Technologia z II Wojny Swiatowej stosowanej w samolotach amerykanskich i niemieckich
 
 
 
PepsiBoss 
Zlotowa Gwiazda


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: Chojnice
Wysłany: Sro Lut 29, 2012 11:59   

Podana fraza - gaźnik POURG - nie została odnaleziona. ;)
 
 
 
danieln24 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: ursus
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Czw Mar 01, 2012 10:11   

carburetor Pogue


link poniżej do opisu patentu. Proponuje otworzyć linka za pomocą G chrome z funkcja tłumaczenia.



http://www.rexresearch.com/pogue/1pogue.htm#2026
 
 
 
sodzior1


Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 12
Skąd: tarnobrzeg
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 14:51   

jak ktoś ma zamontowane HHO albo pare wodną to mógł by sie pochwalić
 
 
 
Pirson 



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 1071
Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 16:11   

Zasilanie HHO jest możliwe, ale gra nie warta świeczki, ponieważ wodur ma bardzo małe atomy więc wtryski muszą być idealne wyprodukowane aby nie powstały żadne rysy. Powszechnie stosuje się wspomaganie wodorem czyli doprowadzenie HHO do kolektora dolotowego dzięki czemu silnik potrzebuje mniejszą ilośc paliwa ciekłego. Wtryski do wodoru kosztują po kilkanaście k pln za sztukę. lobudek Twój kolega prawdopodobnie stosował wspomaganie a nie zasilanie HHO.
_________________
 
 
 
szatri 



Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 192
Skąd: Zamość
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 16:35   

Pirson napisał/a:
Powszechnie stosuje się wspomaganie wodorem czyli doprowadzenie HHO do kolektora dolotowego dzięki czemu silnik potrzebuje mniejszą ilośc paliwa ciekłego.

Nie prawda, w samachodach z wtryskiem a co zam tym z sondą lambda zwiększy się stężenie tlenu w spalinach i komp zwiększa dawkę paliwa, w efekcie masz większe spalanie.
_________________
Więcej fotek jak zawsze na

 
 
 
Pirson 



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 1071
Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 18:01   

szatri, do aut na wtrysku dokłada się moduł który oszukuje lambde
_________________
 
 
 
danieln24 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: ursus
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Pią Paź 26, 2012 11:12   

szatri napisał/a:
Pirson napisał/a:
Powszechnie stosuje się wspomaganie wodorem czyli doprowadzenie HHO do kolektora dolotowego dzięki czemu silnik potrzebuje mniejszą ilośc paliwa ciekłego.

Nie prawda, w samachodach z wtryskiem a co zam tym z sondą lambda zwiększy się stężenie tlenu w spalinach i komp zwiększa dawkę paliwa, w efekcie masz większe spalanie.



http://www.youtube.com/wa...feature=related


a co powiesz na to???

w takich sprzętach nie ma elektroniki i wszystko smigało. Smigało podczas II W. Ś.

Albo ten patent też z II W. Ś. stosowany w czołgach i samolotach.

http://www.youtube.com/wa...feature=related

[ Dodano: Pią Paź 26, 2012 11:58 ]
http://www.youtube.com/watch?v=FA3nSL_b5cI


kolejny dowód na to, że jesteśmy od dawna oszukiwani jeśli chodzi o paliwa

[ Dodano: Pią Paź 26, 2012 12:26 ]
Blokowanie alternatywnych źródeł napedzania pojazdów.


http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
 
Mech_Marine 


Wiek: 28
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Przesławka
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 20:17   

hmm gaz w czołgach?
nie słyszałem o czołgu/ach zasilanym gazem... gazem zwłaszcza drzewnym były zasilane ówczesne ciągniki rolnicze zwłaszcza u Niemców z powodu zwiększonego zapotrzebowania na paliwo do czołgów.
jeżeli już to najbezpieczniejszym paliwem do czołgów był olej napędowy chyba że był stosowany motor wielopaliwowy... ale koniec z offtopem
żeby silniki mogły być napędzane w 100% wodorem muszą być specjalnie skonstruowane w obecnych czasach zwykły silnik może być tylko wspomagany wodorem no chyba że chcemy skończyć jego żywot szybciej...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax