Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
gaśnie po dodaniu gazu micra k 10 buggy
Autor Wiadomość
ooarturoo 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Wieliczka
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 12:40   gaśnie po dodaniu gazu micra k 10 buggy

witam jak w temacie buggy gaśnie po dodaniu gazu jest to micra k10 1,2 na gaźniku nie mam podpietych wszystkich podciśnień ale na poczadku tak było i bbyło ok dodaje filmik jak to wyglada a i paliwo ciągnie z baku czły czas tak ze pompka chyba odpada. co myślicie


http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
max1337 
Taki sobie wymażyłem



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: podkarpacie
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 17:20   

Spróbuj wymienić świece bo może nie dają odpowiedniej iskry i je zalewa.
_________________
Piraśka szayowozy.net/viewtopic.php?t=3284
Agria szayowozy.net/viewtopic.php?t=3294
 
 
 
ooarturoo 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Wieliczka
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 17:51   

no świece jak je wykręcałęm to były takie czarne jak by nie dopalone właśnie. al eniekiedy dodam gazu kręci si ena fula i znów gaśnie . jutro sprubuje włożyć swoje świece od golfa i zobaczymy. jak narazie to dzięki za odp wg.
_________________
https://picasaweb.google.com/101627746172106641817/NowyFolder17?authkey=Gv1sRgCIHBz9yGle6U6AE
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 18:18   

Nie pali na którymś garze.
_________________

 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 18:47   

Chodzą wszystkie cylindry. Ma bardzo wysokie wolne obroty. Wygląda jakby były nie działał prawidłowo obwód jałowych obrotów. Przede wszystkim sprawdź i doprowadź do ładu te podciśnienia. Sprawdź też, czy nie łapie lewego powietrza.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
ooarturoo 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Wieliczka
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 21:04   

CHYBA WSZYSTKIE BO WIEM ZE NA WSZYSTKICH JEST ISKRA ALE JAK ODŁĄCZĘ 3 CYLINDER W TRAKCIE PRACY TO NIE ROBI ZBYTNIO RÓŻNICY, TO CO NIE DOCHODZIŁO BY PALIWO DO JEDNEGO CYLINDRA CZY JAK ? WYSOKIE OBROTY MA BO SIE WŁĄCZA SSANIE ALE TAK TO NIE BO NAWET NA WOLNYCH NIEKIEDY GAŚNIE SAM. NO WŁAŚNIE PROBLEM Z PODCIŚNIENIEM TAKI ŻE NIE WIEM JAK POPODŁANCZAĆ DO KOŃCA
_________________
https://picasaweb.google.com/101627746172106641817/NowyFolder17?authkey=Gv1sRgCIHBz9yGle6U6AE
 
 
 
Bartosz_jarocin 
Gangsta squad !


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 262
Skąd: Jarocin wlkp
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Sty 18, 2012 21:28   

czasami może być wada silnika typu uszczelka albo coś takiego , a filtr powietrza ?
_________________

 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 02:07   

ooarturoo, co się drzesz? Silnik do podstawowej, ale kompleksowej diagnostyki.
Po pierwsze - dojść do ładu z podciśnieniami. Bez tego możesz grzebać i grzebać.
Po drugie - pomiary kompresji.
Po trzecie sprawdzenie układu zapłonowego, szczelności dolotu, sprawności gaźnika...
Jak wyglądają świece po wykręceniu? Jaki kolor? Wszystkie tak samo?
Spraw sobie książkę do tego silnika z serii "Sam naprawiam" czy też "Obsługa i naprawa...".
Jeśli sobie nie dasz rady z tym silnikiem, a dużo niestety na to wskazuje, to zaciągnij do mechanika a nie męcz siebie i silnika, bo jakąś nierozsądną twórczością możesz bardziej zaszkodzić
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
ooarturoo 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Wieliczka
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 18:30   

ja sie nie dre :) a no to tak , na począdku wymieniłem świece na 3 żarnikowe jednak niestety żadnej poprawy, jednak dałem sobie ostatnią szanse czego najbardziej sie obawiałem zrobić " rozkręcenie gaźnika" poodpinałem wszystkie wężyki kabelki i wg ściągłem filtr i wykręciłem gażnik, odkręciłem górna pokrywe by dostac sie do pływaka sprawdziłem nie był dziurawy, poprzetykałem wszystkie dysze otwory i wg, przemyłem cały gaźnik. Jednak nie dawała mi spokoju uszczelka wiedz osadziłem go na sylikonie do wysokich tem i przeciwko PB. skręciłem wszystko do kupy nie zakladając filtra i pokrywy. ZDZIWIENIE wszystko chodzi ok jeszcze tylko wolne obroty czeba by nie gasł. Jednak jest problem gdy założe filtr i pokrywe przerywa cały czas jak sie doda gazu a nawet niekiedy zawiesa sie i łapie max obrotów trzeba gasić stacyjka. dwa podcisnienia nie podłączone , Myśle ze zobie jakiś inny filter lub storzek pomoże . I chciałem podziekowac za wszytskie wypowiedzi a najbardziej BKK cyhyba miał racje co do lewego powietrza,
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 18:41   

Najbardziej to ci pomoże słownik ortograficzny, bo zęby cierpną, jak się ciebie czyta niestety...
Świece trójeelektrodowe, to często pic na wodę i fotomontaż. Nic nie dają, prócz opróżnienia kieszeni. Kupiłeś chociaż takie o właściwej dla danego silnika ciepłocie?
Podciśnienia OBOWIĄZKOWO doprowadzić do porządku. Pewnie najbardziej w tym pomogła by ci książka do micry. A są takie. jednak ty masz wstręt...
Dławienie się silnika po założeniu filtra, to oznaka błędnych regulacji i źle podpiętych podciśnień. Te gaźniki same utrzymują właściwy poziom obrotów, ale potrzebują być poprawnie okablowane.
pozostaje jeszcze sprawa poprawnego ustawienia zapłonu, jeśli był ruszany.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
ooarturoo 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Wieliczka
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 19:43   

bo pisze szybko i dlatego :) nie takie świece miałem w garażu pozostały po BMW więc nic nie kupowałem. Mam książkę ściągniętą na kompa od micry i od sunny ale nie ma tam tego/ właśnie zapłon był ruszany bo wymieniałem cały aparat bo tamten nie dawał sygnału. Wiedz jutro znów będę patrzył.
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 21:37   

No to uściślijmy:
- świece wkręciłeś jakieś tam, bo miałeś, nie patrzyłeś na taki parametr, jak ciepłota świecy (szczęście, że z długością trafiłeś);
- nie wiesz, czy masz poprawnie ustawiony zapłon;
- masz rozstrojony gaźnik, w którym już grzebałeś;
- masz bałagan z podciśnieniami i okablowaniem gaźnika.
I teraz chaotycznymi próbami na chybił - trafił starasz się jakoś to uruchomić... Bez żadnej metodyki, podejścia krok po kroku. To się po kolei, a nie wszystko na raz!
Skoro masz książki, to powinna tez być ta wersja silnikowa. skoro taki silnik występował w takim aucie, to musi być opisany. Mogą tez być informacje na temat systemu zasilania w palio (jak na przykład AISAN w fiacie cc 700).

W tym momencie marnie cię widzę w walce z tym silnikiem... Niestety dużo tu twojej winy.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
igraszek05 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 603
Skąd: Występy
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 22:15   

ogarnij te kable przewody itp,filtr powietrza masz nowy ? na twoim miejscu załątwiłbym kogoś do wyregulowania gaźnika dorzuć do tego odpowiednie świece i powinno to chodzić.W sumie to podsumowałem to co BKK powiedział.Świece to ważna sprawa u mnie są do wymiany bo silnik raz pracuje dobrze a raz szarpie i chodzi na 3 gary
_________________
https://picasaweb.google.com/114629291126091902035/BuggyPomalowane

https://www.youtube.com/watch?v=3OVmlaZGSpU
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax