Wysłany: Nie Sty 01, 2012 19:55 Połączenie dyfrów ?!
Witam wszystkich ! Jestem tutaj nowy i pewnie był podobny temat ale proszę o pomoc.
Więc do rzeczy.... Przymierzam się do budowy Piranhy 4x4.Posiadam już wcześniej zrobioną ramę (prawie gotowa,jeszcze kilka poprawek).I tutaj się chciałem zapytać jak połączyć (a może już ktoś ma to zrobione) dyfer przedni i tylni do silnika (w moim przypadku bedzie to napewno wv II lub III). Silnik ma być z tyłu (nie chce aby tył pojazdu był bardzo wydłużony).Proszę o jakieś schematy,fotki i porady abym miał jakąś orientacje w tej sprawie bo ja mam 0 pomysłu
Hmm ,temat Pulsarusa też widziałem ale to jeszcze nie to....Szukałem na YT i znalazłem właśnie idealnie to czego potrzebuje,tyle że mało widać jak to jest zrobione,może wy cos doradzicie na podstawie tego : http://www.youtube.com/watch?v=RUwG04OP73g
[ Dodano: Nie Sty 01, 2012 23:07 ]
Widze że ciężko jest tak zrobić ten napęd więc teraz sie zastanawiam czy nie lepiej kupić coś jakieś auto 4x4 i z niego przenieść wszystko na rame,tylko problem taki że w aucie 4x4 silnik jest z przodu (subaru justy) i po odwróceniu całego napędu buggy by jechał do tyłu,i tutaj kieruje pytanie do bardziej doświadczonych,co zrobić by koła tylne jak i przednie kręciły się do przodu (coś jak odwracanie 126p,tylko tutaj jest napęd 4x4) Pozdrawiam.
No też taką widziałem tyle że mi potrzebne jest kompletne auto.Próbuje rozwiązać problem obrócenia całego napędu od subaru justy...jak się nie uda to będę musiał poszukać subaru libero.
NOM . Ale może się pokuszę o subaru justy....zobaczymy,narazie jeszcze rama jest budowana.A może znacie jeszcze inne auta (starsze) z napędem 4x4 i silnikiem z tyłu ?? Coś właśnie jak subaru libero
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 124 Skąd: Rejowiec
Wysłany: Czw Sty 05, 2012 17:59
Nie polecem robienia buggy na subaru libero ponieważ silniki mają mało mocy, awaryjne gaźniki: chodzi o przeponki i słabe smarowanie , trzeba przerabiać miske oraz smok. Wiem bo miałem takiego subaru do jazdy i miałem robić z tego buggy ale sprzedałem na częśći. Owszem poszczegulne części są dobre np: most półosie, wały pędne do zrobienia na innej jednostce napędowej.Chyba że budować buggy z nowszego modelu na wtrysku oraz przerobić miske olejową i smok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum