Wysłany: Czw Mar 27, 2008 16:44 Mam problem:(Proszę pomóżcie
Mam problem gdyż na kolanku który się łączy pomiędzy silnikiem a kolankiem wydechowym są 2 śruby która jedna mi zerwała mi gwint w silniku a druga mi pękła i zostało w gwincie silnika??I co sądzicie o tym ??Ja myślę żeby powiększyć otwór i dać kolanko łączące sie z silnikiem na większą śróbę??
polko [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 27, 2008 16:54
najstarsi górale już tak robili , w maluszku to jedyna rada jak wyrwie gwint ,
jas666 ... jezeli ci wyrwalo to pewnie sie ich chyciles i wykrecales :0 pamietaj to jest jednorazowe !! gwint jest spieczony z aluminium i jak go ruszysz to kicha... Najlepiej to wstawic za wczasu szpilki... Ale ty masz pare opcji : pierwsza to taka ze tam gdzie ci obrobilo gwint wkecasz najdluzsza srube na kleju do metali i daje głowe ze wytrzyma robilem juz tak duzo razy.. a do urwanej szpilki dospawujesz nakretke bądz jezeli sróbka jest urwana głeboej to dospawaj srubke jak ostygnie to wykrecaj delikatnie jak wykrecisz to tez wkrec dłuzszą szpilke 3 opcja dorobic na tokarce szpilke z jednej strony z gwqintem M8 a druga połowa to gwint M10 i w głowicy gwintujesz na M10 i wkrecasz taką wlasnei szpileczke 4 opcja to juz ostatecznosc ,jezeli otwór ma rozbity jak tralala to kupujesz dybel do betonu i jego wkrecasz w głowice i sciskasz kolanko trzyma jak diabli .... Moja rada to narazie zastosowac Opcje 1 ...
doktor_lubicz [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 00:28
Otwor w tym kolanku jest na wylot. A miedzy zebrami glowicy a wewnterzna scianka kolanka jest troche miejsca. Wstaw od tylu nakretke i po sprawie.
mozesz wstawic nakretke ale musisz sciągnąc blache z termostatem jezeli ją masz zeby sie tam dostac Nakretke przyspawaj do jakiegoś gwożdzika i musisz ją zeszlifować zeby sie zmiescila ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum