Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rocker-arm suspension, czyli zawieszenie inaczej.
Autor Wiadomość
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Maj 13, 2012 17:53   

Wiesz, wałek skrętny występuje w wielu pojazdach. Może zastosować jakieś gotowe z zawieszenia. Bo n ie tylko francuzy takie miały (vw garbus z przodu /poza wybranymi modelami LS/, podobne zawieszenie było w zaporożcu|). Poza tym, pewnie można by zmajstrowac jakiś z profilu w kształcie V lub ceownika... Miejsca wzdłuż ramy dosyć, pozostaje tylko wahacz. moim zdaniem sprawa warta przemyślenia...

djsimon - o coś jeszcze chciałbyś zapytać???
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
centypl


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 41
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Nie Maj 13, 2012 21:01   

Przepraszam za offtop
ale nie mogłem się powstrzymać
BKK napisał/a:
http://militarium.net/viewart.php?aid=187


M1A2 TUSK

W wyniku doświadczeń w Iraku stwierdzono, że Abramsy są niedostatecznie zabezpieczone przed zagrożeniami działań na terenie zurbanizowanym. W celu sprostania nowym realiom stworzono projekt modyfikacji M1A2 pod oznaczeniem TUSK
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Maj 14, 2012 15:31   

Kontynuując OT, to jest marka japońskich motocykli wyposażona w system SRAD. system ochrony szyi i karku, stosowany w samochodach rajdowych, nosi swojskie imię - HANS ;P
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Czw Cze 07, 2012 15:12   

schematyczne przedstawienie dwóch typów tego rozwiązania:
push-rod oraz pull-rod

_________________

 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Cze 29, 2012 23:34   


http://www.fourwheelforum.com/showthread.php?t=229
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Pią Lip 20, 2012 15:16   

_________________
"Work hard, Play hard"
Youtube + hosting zdjęć
 
 
 
centypl


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 41
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 12:32   

Dość ciekawie wyglądające zawieszenie
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Wto Lis 13, 2012 14:07   

centypl, pod polda idealne
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 14:59   

_________________

 
 
 
Pablo 
aka barracuda88430



Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 312
Skąd: Polska
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 17:00   

powiedzcie do czego ten amor w poziomie?,
 
 
 
DanioxD 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 281
Skąd: Lublin (Stara Wieś)
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 18:18   

No do zawieszenia :) Przeciez widać :)
_________________
Barracuda CBR 1100xx BlackBird
https://photos.app.goo.gl/15b8317zTtNgOo7O2
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 21:06   

Dexter napisał/a:
Obrazek


po mojemu ma to jedną podstawową wadę, nadwozie nigdy nie złapie poziomu, koniecznie trzeba tu dodać drążki stabilizatora, zwłaszcza że to tył, inaczej na każdym zakręcie przednie wewnętrzne koło będzie w powietrzu

ciekawi mnie tylko gdzie idą drążki skierowane w dół w kierunku dyfra, może to właśnie stabilizator ?
_________________
"Work hard, Play hard"
Youtube + hosting zdjęć
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 23:21   

macin napisał/a:
gdzie idą drążki skierowane w dół w kierunku dyfra, może to właśnie stabilizator ?

Tak, to najprawdopodobniej stabilizator.

[ Dodano: Sro Mar 13, 2013 11:52 ]
Kolejna ciekawostka

_________________

 
 
 
cmg 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 127
Skąd: Mogilno
Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 11:07   





i coś co zastosuję u siebie prawdopodobnie "cięgno ciągnące" nie widziałem żeby ktoś na forum robił w ten sposób



_________________
Galeria Picasa:
https://picasaweb.google.com/112962839562624696853

Kanał YT

http://www.youtube.com/user/MordorDuszno/featured
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 16:23   

cmg napisał/a:
i coś co zastosuję u siebie prawdopodobnie "cięgno ciągnące" nie widziałem żeby ktoś na forum robił w ten sposób


Czyli "pull-rod" różnicę przedstawiłem kilka postów wyżej.

Ciekaw jestem co tam wymyślisz.


Poniżej również Pull-rod



_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax