Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
1,6 D VW
Autor Wiadomość
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 22:22   

no właśnie nie bardzo wiem jak to jest w tym silniku z tym ustwieniem rozrządu
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 22:42   

Na kole zamachowym (sprzęgłowym) masz punkt 0 (lub inną kreskę) jak skrzynia od golfa to masz otwór zatkany gumowym korkiem. Ustawiasz tak żeby widniał ten znak w tym otworze. Na kole zębatym pompy masz taką kropkę 4 otwory większe i 2 mniejsze. Teraz jak stoisz od przodu silnika (od rozrządu) to kropka powinna być w górze (w przeciwnym razie zrób pełny obrót wału) a po prawej stronie w mniejszy otwór powinien wejść sworzeń (fi 14 czy coś takiego dobierzesz aby wchodził ba styk) powinien przejść przez koło i wejść w otwór za nim (blokujesz koło pompy z podstawą). Aby dobrać się do wałka rozrządu musisz zdjąć pokrywę i z tyłu jest wycięty rowek który będąc w górze daje możliwość włożenia płaskownika i zblokowanie wałka (po prostu płaszczyzna głowicy i pokrywa się z dolną linią rowka inaczej bliższą środka wałka).
Mając zblokowany wałek oraz pompę i znak 0 w oczku to znaczy ze rozrząd jest ok.
Jakieś lepsze info za chwile znajdę :P

Po chwili dodano:
tutaj obrazek będzie :P
Golf 1,6D
Masz od razu jak ustawić rozrząd. Wcześniej pisałem jak sprawdzić.
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 20:27   

ok wielkie dzięki za informacje . Jak będe miał tylko chwilę czasu to zobaczę jak to jest z tym rozrządem
Rozrzad jest ustawiony jak należy . Podczas kręcenia rozrusznikiem dmucha z odpowietrzenia skrzyni korbowej czyli to moze byc oznaka końca tego złomu.
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 19:40   

Nie do końca. Ogólnie ten silnik "dmucha".
Ja miałem pierścienie z przerwą około 3mm i chodził tylko olej brał :/
Spróbuj go jeszcze rozbujać przez 18V.
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro Lis 23, 2011 18:25   

Po 2 miesiącach zmagań z tym gratem silnik w końcu zapalił .
Jest tylko mały problem zeby zapalił potrzeba około 20 sekund kręcenia wtedy z kolektora wydobywa się czarna chmura gestego dymu :D jak juz odpali to kopcenie znika i silnik chodzi w miarę równo i przy dodawaniu gazu nie kopci prawie wcale , stąd pytanie do was koledzy co może być tego przyczyną ? Ja nie jestem znawcą w ty temacie , czy przyczyną tego mogą być lejące wtryski a może cos z dawką paliwa jest nie tak ?? A może juz jest tak zarżnięty że nic z tego nie bedzie , muszę w końcu pomierzyć ciśnienie ale nie bardzo mi się chce , dlatego najpierw wole wysłuchać waszych propozycji .
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sro Lis 23, 2011 20:12   

świece zdechłe, lejące wtryski to kopcenie bez przerwy, intensywne przy dodawaniu gazu, pod obciążeniem zasłona dymna ;)
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro Lis 23, 2011 20:19   

wszystkie świece ok sparawdzałem każdą z osobna

[ Dodano: Sob Lis 26, 2011 18:12 ]
silnik chyba był za stany leżał na polu przez jakis czas , z każdym razem zapala lepiej i mniej kopci wiec może coś z niego bedzie .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax