Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
1,6 D VW
Autor Wiadomość
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 15:11   1,6 D VW

Posiadam silnik 1,6 D vw wie może ktoś z was jak gdzie i co podłaczyć żeby ten silnik odpalić bo ja jestem w tym temacie totalne zero a na googlach kompletnie nic nie znalazłem na ten temat niestety . Tzn wiem jak podłaczyć rozrusznik alternator czy świece żarowe ale tam przy pompie wtryskowej jest jakis przewód i zastanawiam się czy to nie jest przypadkiem jakiś elektro zawór dopływu paliwa i na jakiej zasadzie to działa
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 18:10   

Na pompie masz elektrozawór od paliwa właśnie, do niego dajesz plus ze stacyjki, grzejesz świecie (gruby kabel koniecznie) i kręcisz rozrusznikiem żeby zapalił i to wszystko
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 21:37   

Panowie mam pytanie jaka może być przyczyna że wyżej wymieniony silnik przy kręeniu rozrusznikiem kopci ale nie łapie i nie da się go odpalić ?? Czyżby to był jego koniec ?? W sumie czego można oczekiwać po silniku za 50 zł :) :D
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 21:40   

jaki kolor spalin ?

Świece zdechły, nie ma kompresji, wtryski leją, przestawiony rozrząd, pompa? Przyczyn może być wiele
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 10:58   

A ja powiem ze jak za wolno kreci rozrusznik i świece zdechły to tak jest.
Jak kręcisz wałem i stawia opór to mu kompresja wystarczy.
Wtryski możesz zawieść do sprawdzenia przy okazji zobaczysz czy świece żarzą się w komorach.
Pompa to ostateczność.
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 20:35   

kolor spalin jak kręce bez grzania jest biały a jak grzeje świece to czarny . Silnik stał ponad rok wiec nie wiadomo jak jest z wtryskami i rozrządem
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 00:39   

Jak kręcisz stawia opory (zwalnia/przyśpiesza silnik) w momencie zapłonu?
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 09:09   

jak kręce rozrusznikiem to są momentami takie uderzenia w rozrusznik jakby na któryś cylinder łapał . Ale nie słychać żadnego odzewu .
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 18:12   

Wykręć i sprawdź świece każdą z osobna.
Sztuczka taka ze jak zasilisz rozrusznik 18V to powinien ruszyć :P
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 18:26   

tom1988p napisał/a:
Wykręć i sprawdź świece każdą z osobna.


to nie benzyna... nawet bez sprawnych świec powinien zapalić...

do sprawdzenia nie trzeba ich wykręcać, odkręć przewód ze świecy żarowej, masę dajesz na silnik,a + dotykasz do świecy jak iskrzy to świeca jest dobra, jak nie iskrzy świeca trup..
_________________

 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 20:33   

Świece żarowe sprawne . Sprawdze jeszcze wytryski i pompe .pożniej ciśnienie w cylindrach (trochę dmucha z odpowietrzenia ) i okaże się czy coś z tego będzie . Zastanawia mnie tylko to dlaczego kopci a nie łapie ?
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 20:43   

Obstawiam rozrząd, stąd tak atrakcyjna cena
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 22:16   

luki, W dieslu mamy świece żarowe.
Tak samo jak jest ustawianie zapłonu (kąt wyprzedzenia wtrysku).
Możesz sprawdzić przed wyciągnięciem pompy czy jest zgrana z wałem. Znaczy czy punkty się zgadzają. Na wałku rozrządu raczej masz ok.
Dodam że wyrzyski musiały by "szczać" żeby nie zapalił ze sprawnymi świecami.
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
Robert_2_0


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 152
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 22:16   

też mi się tak zdaje brałem tylko dlatego żę był z pełnym osprzętem i skrzynią i tak wyszedłem na tym na plusie :) ale to się okaże jak się go rozkręci . Nie wiem czy w tych silnikach jest rozrząd kolizyjny czy bezkolizyjny ??
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 22:20   

Kolizyjny. Jak mi przeskoczył jeden ząbek na wałku to szczęście ze na styk klepały tłoki zawory :P
Wiesz jak sprawdzić ustawienie rozrządu?
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax