Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pali 0,5l na 60 metrów ;/ zła praca silnika
Autor Wiadomość
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 17:03   

HEH no z zaworami jest goprzej niz z zapłonem ... Ja na wydechowy daje ciasno 0.25 a na ssący najlepiej luzne 0.15 :) wtedy zawory ssące będą sie szybciej otwierac a komory szybciej napełniać mieszanką ...



Ustaw zawory tak : Kręć kołem pasowym i patrz na zawory 2 po jednej stronie czyli jeden ssacy i jeden wydechowy jezeli jeden zawór bedzie sie zamykał a drógi otwierał (tzn stan pokrycia) to wówczas ustawiasz luzy na zaworach przeciwnych ... I z tamtymi analogicznie :)
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 20:09   

Zaczynam skladac silnczek wiec tak uszczelek jeszcze nie kupiłem wiec mam pytanko czy pod cylindrami a blokiem powina byc uszczelka bo jak rozbierałem to nie było zadnej :roll: troche olejem był zlany silnik teraz odczysciłem i chce zeby byl czysty :P aha i jak ustawic ten dekielek na którym jest znak co sie zapłon ustawia takie ruchome koło? rozrzadu nie ruszałem bo nie chce spierdzilic gorzej niz było :)
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 20:48   

pod cylindrami są takie cienkie miedziane uszczelki ,



koła nie da się źle założyć ,
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 20:54   

pod cylinder dawniej byly papieroe uszczeli teraz są miedziane a mozesz nawet na silikonie posadzic :) Ten aluminiowy dekielek da sie załozyc tylko w jeden sposób bo w inny nie pasują otwory .. pozatym masz naciecie na kole pasowym i znaczek na deklu wiec ustaw tak aby sie te 2 oznaczenia pokryły
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 20:54   

aha kołem trzeba tyle krecic aby wszystkie otwory idealnie sie pokryły? tych uszczelek tam nie miałem chodzi mi o połeczenie blok silnika-cylinder
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 21:08   

Panowie w jakiej pozycji powinien byc wal korbowy jak wszystkie zawory sa zamkniete??? mam rozdarty cały rozrad i nie wiem jak to poskładac nie chodzi mi o luzy zaworowe
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 21:30   

masz znaki wszędzie !!!!!!!! rusz głową !!!!!!!! albo otwórz książkę
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 22:33   

na kołach rozrądu ,zarówno na małym jak i duzym są znaki i te znaki musisz tak ustawić zeby przebiegały po wspólnej osi ze srodkami kół zebatych :)
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 16:33   

a dzieki sory ze to pisze ale pierwszy raz mam z tym doczynienia :)
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 22:09   

luzz , tylko masz książkę 'Naprawa 126p"" ??? jeśli tak to zawsze szukaj najpierw w niej i pisz w sytuacjach krytycznych , a jeśli nie to koniecznie kup :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax