skrzynia z malucha odwrucona o 180 stopni półosie normalnie na bebny z malucha ale dyferencjału nie odwracac tylko w skrzyni ciagle wbity wsteczny do tego silnik z przodu bokiem ze skrzynia jedna półos do ramy a druga połaczyc kardanem ze skrzynia odwrucona??co myslicie? wydaje mi sie ze zyskam duze przełozenie
pomysl dobry ale w takiej sytuacji niemontuj polosi do ramy bo druga bedzie zasuwac szybciej niz normalnie.... za to trzeba zaspawac dyfer a ta polos co miala byc do ramy to ja obciac:)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Cze 26, 2011 13:47
Wykorzystanie skrzyni malucha jako tylnego dyfra to moim zdaniem nieporozumienie, to ma być wolne i mocne, ta skrzynka ci się szybko rozsypie chyba że malutkie koła, mala konstrukcja. Druga sprawa że silnik z malucha postawiony bokiem jakoś tak mało estetycznie wygląda. Ale ogólnie da się. Jeśli już to nieużywaną półoś podeprzyj łożyskiem a dyfer zaspawaj na stałe.
Wykorzystanie skrzyni malucha jako tylnego dyfra to moim zdaniem nieporozumienie, .
mysle ze do tej polosi od malucha dolozyc trzeba oczywiscie tylni most od jakiegos sprzetu a skrzynia od malca bedzie tylko skrzynia....
a polosi niepotrzebnej niebrak lozyskowac tylko ja wyjac skoro dyfer bedzie zaspawany
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Cze 26, 2011 15:34
Do obliczeń musisz znać przełożenia skrzyni biegów, przełożenia dyferencjału skrzyni biegów i rozmiar kół. Później wszystko dzielisz przez przełożenia, ma koniec zmieniasz obroty na minutę na kilometry na godzinę. Znając rozmiar koła napędowego wiesz wyliczasz jego obwód a tym samym wiesz jaką odległość pojazd pokona na jeden obrót.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum