Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: luki
Pią Maj 27, 2011 15:10
Jak podłączyć hamulce do pompy
Autor Wiadomość
wienek5 
LIBERATOR



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 170
Skąd: Równe Podkarpacie
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 12:20   Jak podłączyć hamulce do pompy

Witam !
Przerobiłem trochę swojego bagulca i w tej chwili układ jest taki ,że ze skrzyni 126p wychodzą półośki od CC przeguby tarcze i zaciski hamulcowe tez CC.Przód pozostał bez zmian czyli zwrotnice i bębny od 126p.
I teraz pytanie jak podłączyć hamulce do pompy (126p)?
1.Czy tak jak było : przód dwa wyjścia z pompy na bębny, tył jedno wyjście przez trojak na tarcze ?
2.Czy jedno wyjście przez trojak na przód do bębnów a na tył dwa wyjścia osobno do każdej tarczy ?

Z tego co pamiętam stary typ Poloneza miał z przodu tarcze ( dwa wyjścia z pompy ) a z tyłu bębny (jedno wyjście) i tę samą pompkę co 126p.
Jeżeli ktoś już kombinował w ten sposób lub ma wiedzę na ten temat proszę o wskazówkę.
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 13:01   

wienek5, przednie hamulce są ważniejsze więc zrób tak jak w maluchu 2 przewody na przód osobno a tył jeden potem trójnik i na poszczególne kola z trójnika.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
mateuso 
Titanum



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 98
Skąd: Wiśniowa pow. Strz.
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 13:49   

Zrób tak jak Sebusk, ci mówi.
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 18:10   

To bez znaczenia, powierzchnia tłoczka pierwszej sekcji jak i drugiej jest taka sama, więc nie ma znaczenia w którym miejscu rozgałęzia się sekcja, czy zaraz przy pompie poprzez dwa wyjścia czy na trójniku.

Na drugiej sekcji jest jedno wyjście tylko po to, żeby nie trzeba było ciągnąć dwóch długich przewodów na tył, skoro układ hamulcowy nie jest krzyżowy.

Osobiście założyłbym to tak jak było, tył podłączyć do trójnika i do przodu puścić jeden przewód do drugiej sekcji, a dlatego, że jeśli się okaże że tył Ci bierze zbyt mocno w porównaniu do przodu, to możesz założyć na tym obwodzie, regulator ciśnienia .
Podobnie jest z hydraulicznym hamulcem ręcznym.
_________________

 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 21:01   

Dexter, a pole przekroju poprzecznego otworu w przewodzie nie ma znaczenia ?? jednak jest na przód 2 razy większe taki mi się wydaje że lepiej dać (większy przekrój) na przód. Choć moje wywody tyczą się raczej Formuły Pierwszej :) tam by to wpływało na hamulce :P
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
Dexter 
Automotive



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 950
Skąd: Barwice
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 23:18   

w F1 być może jakieś znaczenie, tutaj wątpię by opóźnienie hamowania było odczuwalne.

Nie wiem jak to jest dokładnie w civicu podłączone, ale mam od niego pompę która ma tylko dwa wyjścia, jedno na przód i jedno ma tył.
_________________

 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sob Maj 28, 2011 01:19   

Ja mam dokładnie tak samo zrobione jak autor tego tematu......czyli skrzynka od 126p a półośki i zwrotnice od CC z tarczami a na przodzie seryjne bębny od 126p......i mam tak samo podłączone jak w oryginale...... dwa przewodu na przód i jeden na tył...... z tym że jeszcze mam wpięty ręczny hydrauliczny......
na przód są dwa wyjścia z tego względu że łatwiej i taniej było zrobić dwa wyjścia z pompy niż jedno i dokładać trójnik.....a na tył to wiadomo że jest łatwiej i taniej puścić jeden przewód i z tyłu auta rozdzielić go trójnikiem niż ciągnąć dwa osobne przewody.....w pompie są po to dwie sekcje bo przód bierze prędzej niż tył......a siły hamowania są takie same...... no normalnych autach jest reduktor (albo korektor, teraz już nie pamiętam jak to się nazywa) hamowania który steruje siłą hamowania tylnej osi i on jest podłączany do belki albo do wahaczy(wtedy są dwa) i w zależności od ugięcia belki/wahaczy (przy hamowaniu tył auta się podnosi) reduktor czy tam korektor podaje większe lub mniejsze cienienie.....zapobiega to blokowaniu kuł, bo jak wszyscy wiemy tylne koła łatwiej zablokować niż przednie.....no chyba że jest właśnie ten korektor to jest odwrotnie.....
 
 
 
marcin11678mnm 
Górnik


Wiek: 30
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Mała Wieś
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 17:54   

a jak jest z hamulcem ręcznym ?
jaką założyć pompkę od sprzęgła żeby była ok , bo przecież chyba musi przez nią płyn w fazie spoczynku ręcznego
może być od skody s 105?
http://moto.allegro.pl/po...2281392333.html
a może macie jakieś inne?
_________________
https://picasaweb.google.com/103721541040120466782/Buggy?authkey=Gv1sRgCMCYsJjU0vLuywE
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:01   

tak od skody większość użytkowników ją ma między innymi Dexter :)
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
marcin11678mnm 
Górnik


Wiek: 30
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Mała Wieś
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:39   

widziałem u niego ale nie wiem po co idzie jeszcze jeden przewód miedziany do tyłu
bo chciałbym wpiąć tę pompkę w w przewód który idzie do tylnich hamulcy
_________________
https://picasaweb.google.com/103721541040120466782/Buggy?authkey=Gv1sRgCMCYsJjU0vLuywE
 
 
 
dazomazo 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 556
Skąd: włoszczowa
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:56   

przewód na tylne hamulce przechodzi przez pompkę, wejście tam gdzie wchodzi płyn z zbiorniczka a wyjście na koła tam gdzie wyjście w pompce na wysprzęglik.
ja osobiście mam od C-360 i działa bez zarzutów :cool: :]
_________________
To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę :)

Powodzenia w Tyraniu :]
Galeria
http://zmniejszacz.pl/galeria/5ad05f9d9e02d/buggy
https://picasaweb.google.com/104300103581354635767/Buggy14
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:57   

ta pompa pasuje, musisz zrobić blokadę by podczas naciskania hamulca roboczego nie wyskoczył cylinderek w tym, kupowałem 2 pompy te od 2 różnych producentów i nie miały segera zabezpieczającego
otwór wylotowy MUSI być na górze, w innym przypadku nie odpowietrzysz układu...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax