ja myślałem nad czymś taki by w miejscu niebieskich lin dać płaskowniki z otworami i na nich regulować twardość amorków-było by dobre takie rozwiązanie?
chłopaki maja tak w buggy z silnikiem moto i jakoś im to dziła. Dobrze ci radza zrób tak jak sam pisałes tylko możesz dać katownik czy co tam sobie chcesz i bedzie działało.
Moim zdaniem jest to najlepsze rozwiazanie.
Ale ja cie za bardzo nie rozumiem, jak jeździsz w terenie to ustawiasz najbliżej ramy żeby był duży prześwit i miękki amor. A jak jeździsz po szutrach czy tam po drodze się chcesz poślizgać to ustawiasz jak najbliżej koła i wtedy twarde zawieszenie i nisko usadzony. Jak myślisz tylko o terenie to nie rób na całej długości wahacza regulacji tylko ewentualnie 2-3 oczka, i jak się zdecydujesz na regulacje na całym wahaczu to lepiej zainwestuj te kilka zł w kątownik bo jest lepszy od płaskownika.
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 4 Skąd: podlaskie
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 21:30
Witam.Sorki ze podpinam się pod temat ale nie chciałem zasmiecac i zakładac nowego postu na ten sam temat.Jakie polecacie amorki do wachaczy dł ok 45 cm?Czy od polóweczki by się nadawały?Cenowo dobrze sie przedstawiają a jak z ich skutecznością?Z góry dzieki za pomoc.Pozdrawiam
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 4 Skąd: podlaskie
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:15
Buggy na podstawie mojego własnego projektu.Budowany na podzespołach 126p .Profile 20/40 oraz rura 1 calowa na klatkę.Niewiem ile moze takie buggy ważyć ponieważ jeszcze jego nie skonczyłem ale chcę juz wiedzieć czy mam polować na jakąś okazję z amorkami.Tylko od czego?Często na forum polóweczek są amorki w aktrakcyjnych cenach.Czy tylne amorki by się nadawały na przód oraz tył buggy?Jeśli nie to od czego?Pozdro
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Maj 20, 2011 15:44
Widzę ze co poniektórzy są specjalistami od zawieszenia...
Na temat amorów do piranhy głownie pochodzących z motocykla lepiej się nie wypowiadajcie jak nie mieliście z nimi do czynienia .... ja miałem takowe i nie zgodzę się z większością negatywnych opinii... jak ktoś z głowa zrobi zawieche i zamocuje amor tak by zachować odpowiedni skok do miękkości wtedy mamy zajebi*ty komfort jazdy, ale temu trzeba się poświecić....
Inne amory typu mcpersson do piranhy to obelga....
Jednak do innych buggy na przód to jak najmniejszy mcperson . Orientuje się ze małe miały z tylu seat cordoba, bodajże ok 3/4 wysokości typowego mcpersona...
Ostatnio zmieniony przez luki Pią Maj 20, 2011 17:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum