Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
amortyzatory na przód
Autor Wiadomość
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 13:02   

ja myślałem nad czymś taki by w miejscu niebieskich lin dać płaskowniki z otworami i na nich regulować twardość amorków-było by dobre takie rozwiązanie?

http://zapodaj.net/6c3f24ec55d0.jpg.html
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 14:43   

wizualnie coś w tym stylu?? tylko ze tu jest na górnym wahaczu


Foto zapożyczone z tematu pulsarus'a
_________________
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 18:46   

tak właśnie coś takiego

[ Dodano: Sob Maj 14, 2011 17:47 ]
o czymś takim myślę

[ Dodano: Sob Maj 14, 2011 20:06 ]
tyle że tu jest to zrobione na kątownikach a ja myślę nad płaskownikami

[ Dodano: Nie Maj 15, 2011 10:22 ]
mam wątpliwości co do tego czy jak te amorki są takie twarde to czy wahacze nie dostaną po dupie za przeproszeniem
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
lukasz94 


Wiek: 29
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 34
Skąd: Stróża
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 15:35   

chłopaki maja tak w buggy z silnikiem moto i jakoś im to dziła. Dobrze ci radza zrób tak jak sam pisałes tylko możesz dać katownik czy co tam sobie chcesz i bedzie działało.
Moim zdaniem jest to najlepsze rozwiazanie.
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 18:37   

Ale ja cie za bardzo nie rozumiem, jak jeździsz w terenie to ustawiasz najbliżej ramy żeby był duży prześwit i miękki amor. A jak jeździsz po szutrach czy tam po drodze się chcesz poślizgać to ustawiasz jak najbliżej koła i wtedy twarde zawieszenie i nisko usadzony. Jak myślisz tylko o terenie to nie rób na całej długości wahacza regulacji tylko ewentualnie 2-3 oczka, i jak się zdecydujesz na regulacje na całym wahaczu to lepiej zainwestuj te kilka zł w kątownik bo jest lepszy od płaskownika.
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 19:24   

tak zrobię-wstawienie nowych amorków to kwestia czasu a na dzień dzisiejszy to z nim kiepsko
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
dziczek88 


Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: podlaskie
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 21:30   

Witam.Sorki ze podpinam się pod temat ale nie chciałem zasmiecac i zakładac nowego postu na ten sam temat.Jakie polecacie amorki do wachaczy dł ok 45 cm?Czy od polóweczki by się nadawały?Cenowo dobrze sie przedstawiają a jak z ich skutecznością?Z góry dzieki za pomoc.Pozdrawiam
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 21:43   

dziczek88, jakie buggy bo to amor/sprężyna zależy od masy pojazdu
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
dziczek88 


Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: podlaskie
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:15   

Buggy na podstawie mojego własnego projektu.Budowany na podzespołach 126p .Profile 20/40 oraz rura 1 calowa na klatkę.Niewiem ile moze takie buggy ważyć ponieważ jeszcze jego nie skonczyłem ale chcę juz wiedzieć czy mam polować na jakąś okazję z amorkami.Tylko od czego?Często na forum polóweczek są amorki w aktrakcyjnych cenach.Czy tylne amorki by się nadawały na przód oraz tył buggy?Jeśli nie to od czego?Pozdro
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:21   

Jak masz silnik wstawiony tradycyjnie czy odwrócony?? Amorki od polóweczki są mięciutkie ale jak zamontujesz blisko zwrotki to da rade :)
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
dziczek88 


Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: podlaskie
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 23:10   

Silnik wstawiony tradycyjnie.Tylne amorki od polóweczki mogę wstawić na tył oraz na przód do buggy?Czy tylko na przód?
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 23:26   

Od polówki na tył będą za miękkie, poszukaj czegoś innego.
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
dziczek88 


Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: podlaskie
Wysłany: Pią Maj 20, 2011 08:27   

Od czego konkretnie byś proponował?
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Pią Maj 20, 2011 09:51   

np od fiesty, golfa audi80 albo 100 tylne. Generalnie to dużo jest możliwości :)
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Maj 20, 2011 15:44   

Widzę ze co poniektórzy są specjalistami od zawieszenia...
Na temat amorów do piranhy głownie pochodzących z motocykla lepiej się nie wypowiadajcie jak nie mieliście z nimi do czynienia .... ja miałem takowe i nie zgodzę się z większością negatywnych opinii... jak ktoś z głowa zrobi zawieche i zamocuje amor tak by zachować odpowiedni skok do miękkości wtedy mamy zajebi*ty komfort jazdy, ale temu trzeba się poświecić....
Inne amory typu mcpersson do piranhy to obelga....
Jednak do innych buggy na przód to jak najmniejszy mcperson . Orientuje się ze małe miały z tylu seat cordoba, bodajże ok 3/4 wysokości typowego mcpersona...
Ostatnio zmieniony przez luki Pią Maj 20, 2011 17:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax