Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: luki
Pon Mar 28, 2011 19:52
Buggy Toyota Silnik?
Autor Wiadomość
Gajos 
nie no spoko


Wiek: 27
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: wyszowate
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 19:29   

skoti1996 napisał/a:
Były, ale dopiero w IV i miały 75 KM , mój błąd. A te z polo , 1.4 w dieslu one są strasznie słabe z tego co pamiętam , chyba 35 KM ...

+ Te polówki są drogie , 1500 zł trzeba dać , żeby to nie był śmietnik ...

to mnie obraziło
po 1 to te polowki maja 45 koni i maja swoj potencjał
po 2 to dobra mozna kupic juz za 800 zl,ja swoja kupilem za 400zl ale to benzyna
_________________
Szymon Gajewski
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 20:56   

100 koni diesel to albo 3 litrowa wolnossąca landara z mercedesa albo małe i lekkie TDI.

Duży ciężki klamot będzie sie łatwo topił w terenie a do tego trzeba porządne mosty i zawieszenie i kolejny ciężar.

Mały lekki TDI ma ikrę, sam bym z chęcią wrzucił swojego Power Projecta.

Jak najwięcej mocy i jak najmniejszy ciężar.


Do przeciągania robotę robi ciężar ciągnącego albo rozpęd. Jak jest ciężar to trzeba duże przełożenia i jakoś jedzie jak jest rozpęd to trzeba mocy i ciężar odgrywa drugożędną rolę bo docisk tylnej osi można pożyczyć z ciężaru który ciągniemy


Filtr w dieslu jaki by nie był nie daje kopa, żaden nie doda +20HP i +50RESPEKTU, jedynie mogą przymulać, wolnossącego kręcimy tylko i wyłącznie na pompie



Jeszcze pytanie mam - macie jakiś patent na ten ciężar do przeciągania? Bo od jakiegoś czasu myślę nad zrobieniem czegoś takiego ;)
 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 21:07   

na ciężar mam już plan :)
bloki betonowe i żeliwne
a tak pozatym... ile kosztuje taki TDI 115KM z PASKA albo GOLFA ?
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 21:23   

Co do ciężaru to najmniej miejsca zajęłyby płyty ołowiane, tak wiem, może to i szkodliwe, rakotwórcze itp itd ;) Beton lekki i kruchy, żeliwo w sumie też lekkie.

W sprawie silników, to na pewno nie kupisz takiego silnika za tysiąc złociszy.
_________________

 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 21:59   

ołów na 100% odpada ze względu na koszty bo jest bardzo drogi :(
dlatego mysle o betonowych blokach lub żeliwnych albo stali krzemowej są w miare ciężkie i tańsze :)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 22:29   

Na ciężar to skrzynia z ziemią, po co kupować złom albo zalewać betonowe bloki
 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 22:38   

przeglądałem silniki znanych mi aut :)
pomyślałem o silniku 1.9 JTD z Fiata Bravo I albo jak tanio trafie z Bravo II
co myślicie o tych silnikach?
 
 
 
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:00   

orenkall, szczerze, nie ze bym coś miał do fiatów ale jakoś do silników fiata nie mam przekonania, szukał bym na twoim miejscu w grupie VAG (VW/Audi) fakt fektem ceny są wyższe, ale i silnik wytrzymalsze, Jeśli ja miał bym kupić dieselka to wybrał bym 1.6GTD z intercooler'em ma około 80KM (byłu montowane w Mk2 i audi b3 80) te silniki mają swój potencjał, ciągnie od samego dołu, aż miło jak to przyśpiesza na swoje lata.
_________________
 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:06   

ale mi chodzi tylko o silniki powyżej 100KM wiec ten 1.6 raczej odpada poza tym tani nie jest
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:09   

Po co ci tyle koni?

Diesel ma przecież na niższych obrotach moment niż benzyna. I jednak diesel to silnik pociągowy a nie sportowy. Oczywiście te starsze :)
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:18   

jakbyś przeczytał cały temat to byś wiedział :)
 
 
 
tom1988p 
Zbieracz informacji.


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 91
Skąd: LHR
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:46   

Przeczytałem.

Sądzę tylko że masz małe pojęcie o dieslach starszej konstrukcji.
Te silniki są zazwyczaj ciężkie i to ze masz 100KM nie znaczy ze masz taki sam stosunek mocy do ciężaru jak u słabszego lecz lżejszego.

Jak już chcesz mieć te >100KM to znajdź rozbitka
Audi: 80 B4 (90KM) 1,9 TDI A4 1,9 TDI (110KM)
Volkswagen: Passat B4 1,9 TDI (110KM) Golf III 1,9 TDI (110KM)
Seat: Toledo I 1,9 TDI (110KM)

To są silniki o oznaczeniu 1Z.
Masz tu ponad 100KM i możesz szaleć :)
Nie zapomnij o kawałku instalacji do tego silnika :P

Naprawdę nie polecam starych silników diesla wolnossących o mocy 100KM. Załaduj go na przyczepkę a tez się dowiesz dlaczego :hah:
_________________
Lublin-51: http://www.lublin51.w8w.pl/
 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:54   

auto już praktycznie mam za 180 w niezłym stanie jak juz wczesniej pisałem
zostało mi tylko kupić silnik z osprzętem i będe miał wszystkie podzespoły do budowy buggy
narazie musze jednak poczekać bo już umówiłem się z sąsiadem na kupno TOYOTY ale tylko przez telefon bo jest w sanatorium :)
a myśle ze napewno silnik z częścią elektroniki będzie tańszy niz cały rozbitek
a skoro kupuje sam silnik to raczej wybiore w miare tani wiec biore pod uwage Fiata Bravo I 1.9 JTD
 
 
 
skoti1996 



Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Malbork
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 16:42   

W ogóle te TDI audi i vw są nie do zajechania :D te 1.9 w b3 to to po 300 tyś ma i jeździ , a te co teraz robią 2.0 to już nie to samo ;) A tak mi się jeszcze przypomniało , jak chcesz konia pociągowego to z transportera 2.5 :P Jechałem takim , który miał najechane 600 tyś i to już masakra była , a silnik palił od strzała :)
 
 
 
orenkall 


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Mar 29, 2011 18:24   

tez kiedyś jechałem takim vw transporterem i twierdze ze to jeden z najlepszych silników DIESLA z tamtych lat ale najtańszy taki na allegro i to w beznadziejnym stanie i masakrycznym przebiegiem jest za 3 tys. ja wolałbym znaleźć silnik za 1-2tys.

[ Dodano: Wto Mar 29, 2011 19:18 ]
przeglądając modele silników vw transportera T4 doszedłem do wniosku że jak znajde jakiś ładny silnik bęzynowy to też może być bo te bęzyny z transportera mają jużprzy 2,2tys obrotów 200Nm i 115KM wiec jeśli ktoś zna podobne parametrami silniki to prosze o informacje :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax