No wiec tak na wstępie chciał bym sie przywitać:D Dzień dobry:)
No i mam takie pytanie buduje z kumplem i jego ojcem rurowca, na podzespołach maluszka i będziemy robić remont silnika i chcemy dorzucić te części do silnika:
- lekkie koło zamachowe
- strumiennica dolotu + filtr stożkowy
- tłumik bez atestu, praktycznie cały przelotowy
- wypolerować wszystkie doloty
na oko ile to może dać koni?? I co mogę jeszcze dodatkowo zrobić żeby podnieść moc bez dużej utraty żywotności. Z góry dziękuje za pomoc.
Mozliwości które opisałes są bardzo trafione ale dobzre by bylo jak bys splanował głowice mozesz bezpiecznie splanowac 2 mm bo planując wiecej musisz skracac osłony popychaczy i stukowe będzie wystepowaccc wypolerój całą główke tj kanały dolotowe poprzecznie papierkiem , wylotowe na lustro najlepiej kwasem , powiększ otwory wylotowe zaraz przy kolektorze aby w srodku nie bylo zadnych krawędzi komore spalania wypoleruj , koło zaworów podbierz troszeczke materiału tak aby mieszanka miala lepszy dostep do zaworu.. zawory nowe wypolerój , frezuj gniazda , dotrzyj zawory , pod głowice uszczelka miedziana Dodatkowo mozesz przestawić rozrząd ale to jest zalezne od terenu w jakim bedziesz sie poruszał gażnik polerka poprzecznie papierkiem drobnym , powiekszenbie gardzieli , modyfikacja dyfuzora (zmniejsza zuzycie paliwa) rurka emulsyjna F74 takze .. do tego dysza powietrza 190 nie powinna zwiekszyc spalania a jak chvesz to mzoesz dysze paliwą wiekszą ale wtedy mozesz zostac w trampkach na zime bo paliwo drogie wolny wydech wiele pomoze ... A pawła (Dumlicha) znasz z Krosna ??
G@CEK [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:13
No dobra ale mam klika pytań mianowicie:
co mi da miedziana uszczelka pod głowica?? i gdzie kupić dysze do gaźnika od powietrza?? i możesz mi wytłumaczyć gdzie jest dyfuzor??? bo ja tak dokładnie silnika od malucha nie znam
wylotowe na lustro najlepiej kwasem <--- tego nie kapuje kwasem?? ja myślałem że do tego pasta polerska jest
a w rzeczy typu planowanie głowicy to się nie chce bawić bo zależy mi na żywotności.
Gościa nie znam ani nie kojarze. Do mechanika chodzi??
polko [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:16
ja będę budował 700 na tłokach i tulejach z CC , dobrze zrobiony silnik w podanych przez ciebie parametrach , jakbyś jeszcze 555 dorzucił (rozrząd ) powinien ok 40 km mieć
G@CEK [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:44
Nie poniosła Cie fantazja?? 70 km to by nie pochodziło nawet 5 min jak by tyle koni miało...
zreszta mi chodzi o soft tuning... tak jak w temacie
HAHAHA 70 KM to dopiero jaja ahahha .. tyle to z 4 cylindrów z poldka chlopie nie przy maluchu maluch 30 KM przy srednich nakladach finansowych ... wałek , główka . polerka , gaznik , to !!!maxxxxx.... 15 tys przy CC to sie mija z celem ;/;/ pzrekracza wartosc bzyka ....:p
G@CEK [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 15:22
No nie waże dawajcie jakieś pomysły na soft tuning, tak aby nie zmniejszać żywotności.
polko [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 16:05
o kużwa sie mi z 40 z 70 pomyliło na klawiaturze , no chyba nie wzieliscie tego na serio ????
poprawiam tresć posta
G@CEK [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 20:09
LOL zdarza się:P
G@CEK [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 20:14
fppmen napisał:
max z maluszka wydusi 30-kilka konikow!
wiesz wydaje mi się że przy odjechanych modyfikacjach z 40 koni może będzie, ale kto pojedzie tym na hamownie żeby to zmierzyć??
GACEK - ojj zapewniam cie ze bardzo kiepsko z zywotnoscią .w przy buggyy to by niewiele wytrzymalo tyle co gosc wjebał w tuning tego malacza to by mial swapa jak sie patrzy ... }{ pozdrawiam :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum