Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Soft tuning???
Autor Wiadomość
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 22:04   Soft tuning???

No wiec tak na wstępie chciał bym sie przywitać:D Dzień dobry:)

No i mam takie pytanie buduje z kumplem i jego ojcem rurowca, na podzespołach maluszka i będziemy robić remont silnika i chcemy dorzucić te części do silnika:

- lekkie koło zamachowe

- strumiennica dolotu + filtr stożkowy

- tłumik bez atestu, praktycznie cały przelotowy

- wypolerować wszystkie doloty

na oko ile to może dać koni?? I co mogę jeszcze dodatkowo zrobić żeby podnieść moc bez dużej utraty żywotności. Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 22:23   

Mozliwości które opisałes są bardzo trafione ale dobzre by bylo jak bys splanował głowice mozesz bezpiecznie splanowac 2 mm bo planując wiecej musisz skracac osłony popychaczy i stukowe będzie wystepowaccc :) wypolerój całą główke tj kanały dolotowe poprzecznie papierkiem , wylotowe na lustro najlepiej kwasem , powiększ otwory wylotowe zaraz przy kolektorze aby w srodku nie bylo zadnych krawędzi :) komore spalania wypoleruj , koło zaworów podbierz troszeczke materiału tak aby mieszanka miala lepszy dostep do zaworu.. zawory nowe wypolerój , frezuj gniazda , dotrzyj zawory , pod głowice uszczelka miedziana :) Dodatkowo mozesz przestawić rozrząd ale to jest zalezne od terenu w jakim bedziesz sie poruszał :) gażnik polerka poprzecznie papierkiem drobnym , powiekszenbie gardzieli , modyfikacja dyfuzora (zmniejsza zuzycie paliwa) rurka emulsyjna F74 takze .. do tego dysza powietrza 190 nie powinna zwiekszyc spalania a jak chvesz to mzoesz dysze paliwą wiekszą ale wtedy mozesz zostac w trampkach na zime bo paliwo drogie :) wolny wydech wiele pomoze ... :) A pawła (Dumlicha) znasz z Krosna ??
 
 
 
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:13   

No dobra ale mam klika pytań mianowicie:

co mi da miedziana uszczelka pod głowica?? i gdzie kupić dysze do gaźnika od powietrza?? i możesz mi wytłumaczyć gdzie jest dyfuzor??? bo ja tak dokładnie silnika od malucha nie znam :roll:



wylotowe na lustro najlepiej kwasem <--- tego nie kapuje kwasem?? ja myślałem że do tego pasta polerska jest :roll:



a w rzeczy typu planowanie głowicy to się nie chce bawić bo zależy mi na żywotności.



Gościa nie znam ani nie kojarze. Do mechanika chodzi??
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:16   

ja będę budował 700 na tłokach i tulejach z CC , dobrze zrobiony silnik w podanych przez ciebie parametrach , jakbyś jeszcze 555 dorzucił (rozrząd ) powinien ok 40 km mieć
 
 
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:44   

Nie poniosła Cie fantazja?? 70 km to by nie pochodziło nawet 5 min jak by tyle koni miało... :shock:





zreszta mi chodzi o soft tuning... tak jak w temacie
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:59   

max z maluszka wydusi 30-kilka konikow!

Chociaż znam ziomka co ma w CC 900 115KM,ale w silnik wpakowal prawie 15 tys.
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 00:21   

HAHAHA 70 KM to dopiero jaja ahahha .. tyle to z 4 cylindrów z poldka :) chlopie nie przy maluchu :) maluch 30 KM przy srednich nakladach finansowych ... wałek , główka . polerka , gaznik , to !!!maxxxxx.... 15 tys przy CC to sie mija z celem ;/;/ pzrekracza wartosc bzyka ....:p
 
 
 
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 15:22   

No nie waże dawajcie jakieś pomysły na soft tuning, tak aby nie zmniejszać żywotności.
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 16:05   

o kużwa sie mi z 40 z 70 pomyliło na klawiaturze , no chyba nie wzieliscie tego na serio ????



poprawiam tresć posta
 
 
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 20:09   

LOL zdarza się:P
 
 
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 20:14   

fppmen napisał:
max z maluszka wydusi 30-kilka konikow!
wiesz wydaje mi się że przy odjechanych modyfikacjach z 40 koni może będzie, ale kto pojedzie tym na hamownie żeby to zmierzyć??
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 20:54   

Tak wracajac do tego CC to gośc jest w-ce mistrzem polski na 1/4mili tym sprzecikem;o)
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 21:18   

parthos z the fiat & furious na 3 szlifie 662 cm3 o licznych modyfikacjach na hamowni miał 44km
 
 
G@CEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 21:30   

no dobra ale jak w tym wypadku jest z żywotnością?? na oko to chyba raczej kiepsko...
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 22:12   

GACEK - ojj zapewniam cie ze bardzo kiepsko z zywotnoscią :) .w przy buggyy to by niewiele wytrzymalo :) tyle co gosc wjebał w tuning tego malacza to by mial swapa jak sie patrzy ... }{ pozdrawiam :) :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax