Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wsteczny w silniku z moto
Autor Wiadomość
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Lut 12, 2012 17:03   

Przed dyfrem coś jest, most może mieć LSD, Silnik słabiutki
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Nie Lut 12, 2012 19:39   

pulsarus, jest zrobiony wałek na który założona jest zębatka napędzająca dyfer bo tak to nie ma jak za bardzo tego połączyć żeby to było w miarę kompaktowe.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
to_maszzz 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: WP
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 01:23   

ntv ma 57 koni, dyfer wygląda na BMW e30/e36 np taki

http://moto.allegro.pl/mo...2060188913.html

a przed dyfrem coś jakby skrzynia od żuka i dlatego silnik ułożony odwrotnie- "tyłem" w strone fotela.

W ntv w standardzie jest kardan( widać to dobrze na 4 foto z tej aukcji)

http://moto.allegro.pl/ho...2091535695.html

tutaj na wyjsciu z silnika jest założona zębatka, przełożenie na skrzynie, skrzynia z dyfrem flanszą.

Tyle po fotach wnioskuje :D
_________________
https://plus.google.com/app/basic/113724812720157420689/photos?cbp=1tgtguk3hspgv&sview=27&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1&pgpnum=1
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 09:35   

tak czy inaczej strata mocy zbyt duża ... każde dodatkowe przełożenie między silnikiem a kołami to strata mocy, co z tego że na śniegu mieli kołami, ciut za mało
_________________
"Work hard, Play hard"
Youtube + hosting zdjęć
 
 
 
kozi1562 
ZycieZaczynaSięPo100



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 265
Skąd: Młoszowa
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 11:26   

pierwsze co usłyszałem na tym filmiku to pomyślałem ze silnik od jakiegoś quada ale teraz już nie wiem :|
_________________
https://picasaweb.google.com/109145301783053424467/Buggy126

 
 
 
Łukasz16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: :kraków
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 16:35   

http://www.youtube.com/watch?v=qx9wUpx9S5w
ten tez ma jakoś zrobiony wsteczny jak ?
 
 
 
kolo0110 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 272
Skąd: Ketrzyn
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 16:37   

Łukasz16,

Czytasz Forum ???
_________________
https://picasaweb.google.com/101764739310506246311/BuggyZProfili
 
 
 
Łukasz16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: :kraków
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 16:43   

tak
 
 
 
marcun 


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 76
Skąd: okolice Brodnicy
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 17:56   

Łukasz16, to maszynka forumowicza same222 ;) poszukaj dobrze to dowiesz się więcej z jego tematu
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 19:17   

Łukasz16, przeczytaj ze zrozumieniem wszystkie tematy z każdego podforum z pierwszej strony. Wtedy będziesz mądrzejszy.
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
Pablo 
aka barracuda88430



Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 312
Skąd: Polska
Wysłany: Nie Lut 19, 2012 16:36   

honda goldwing ma elektryczny wsteczny i to bardzo wolny .szukałem jakiś zdjęć nic nie znalazłem, wie ktoś jak to rozwiązali?
 
 
 
urbi696 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 87
Skąd: siedlce
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 14:58   

znalazłem jeszce dwa sensowne rozwiązana mechanicznego wstecznego.

rozwiązanie pierwsze
http://s39.photobucket.co...nt=DSCF0009.jpg
stworzenie własnej skrzynki z dwoma wałkami i synchronizatorem jako wybór kierunku obrotu. Wałki i koła zębate i dyfer pochodzą z jakiejś seryjnej samochodowej skrzyni biegów (chyba nawet dwóch, koło zębate o grubszym module). Wałki ze skrzyni biegów odpowiednio skrócone i przetoczone, do tego na drugim wałku wspawane koło zębate o grubszym module. Do tego dźwignia zmiany i obudowa. Na zdjęciach dokładnie wszystko widać http://s39.photobucket.co.../Reverse%20Box/

rozwiązanie nr dwa polega na wykorzystaniu skrzyni redukcyjnej z Łady Niwy. Cały ambaras polega na stoczeniu / zamianie dwóch kół zębatych biegu terenowego i połączeniu łańcuchem. Całkiem możliwe że zajdzie potrzeba wykonania napinacza łańcucha. W tym przypadku mamy do dyspozycji jeszcze blokadę mechanizmu różnicowego
http://www.minibuggy.net/...sferbox-iso.jpg
http://www.minibuggy.net/...ansferbox-2.jpg
w buggym wygadało by to tak http://i84.photobucket.co...tte/gocart1.png
źródło: http://www.minibuggy.net/...html#post219097
http://www.minibuggy.net/...html#post207825



I jeszcze jedno ma może ktoś przypuszczenia na jakiej zasadzie to działa
http://roadstercycle.com/...motorcycles.htm
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 17:34   

urbi696 napisał/a:

rozwiązanie pierwsze
http://s39.photobucket.co...nt=DSCF0009.jpg


Fota stara jak świat :D z 5 lat temu ja to widziałem;)

urbi696 napisał/a:
I jeszcze jedno ma może ktoś przypuszczenia na jakiej zasadzie to działa
http://roadstercycle.com/...motorcycles.htm


Jak byś posłuchał filmu to byś wiedział że oparte to jest o przekładnie planetarną czyli jeśli wałki kręcą się w tą samą stronę to są po prostu połączone na sztywno, a jak odwrotne ruchy są, to załączona jest przekładnia planetarna.


_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
same222 
Śmiechu



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1081
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Maj 05, 2012 15:19   

Idzie zrobić coś takiego samemu? bardzo fajne i wytrzymałe rozwiązanie z tą przekładnią planetarną, do tego zajmuje mało miejsca i ma stosunkowo małą masę w porównaniu do skrzyni biegów.
_________________
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Maj 05, 2012 17:38   

Samemu? załatwienie takich trybów nie łatwo, żeby stworzyła firma, wysokie koszta, jedynie szukac z demobilu, w niektórym mostach samochodów ciężarowych takie cudo występowało.....


ja mam pytanie w jakich autach są reduktory z rewersem? <wstecznym>


http://www.youtube.com/watch?v=6su1lGIuItY
bo tutaj mam dowód że takie są :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax