Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: luki
Pon Paź 25, 2010 23:41
sr 2 na silniku 126p
Autor Wiadomość
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 22:00   sr 2 na silniku 126p

Co myślicie o buggy na ramie sr2 i silniku 126p?.oczywiscie rama odpowiednio zmodyfikowana pod ten silnik.podoba mi się ta konstrukcja,a tak się składa ze mam podzespoły,i silnik A grupowy.
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 22:05   


jesli tak to ZAPOMNIJ dupa jest krótka wiec przednio napedowiec, podobny bryłą do st4
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 22:15   

jajek92, to nie jest SR2 co ty pokazujesz w ogóle. sylwsk, żeś teraz d.o.j.e.b.a.ł !!!!
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 22:26   

cóż google kłamią, pokazałem z grubsza... ja tam nie wiem bo mnie nie interesuje ta firma <z edge przerzuciłem sie na badland> a tak to był mógł mnie poprawić i wstawić odpowiednie. Cóż niektórzy nie są świadomi że tunik 126 tyle samo kosztuje co silnik większej mocy samochodowy.
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 06:42   

Ja myślę że to poroniony pomysł.
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
PepsiBoss 
Zlotowa Gwiazda


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: Chojnice
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 10:08   

Ludzie choć tego project'u nie oszpecajcie silnikiem 126p lub innym samochodowym.... Mało już pseudo "Piranii" i "Barakud" na allegro?
Z taką ramą powinno nam się kojarzyć buggy na 126p
Z tym prawdziwa Piranha EDGE

A z tym Baracuda

I nikt mi nie powie że to co pojawia się na allegro z silnikami 126p jest odbiciem lustrzanym tych projektów...... Serce sie po prostu kraja....
 
 
 
speco 
elektryka, inne


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 141
Skąd: Bystrzyca oławska
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 10:37   

Taka pirania z silnikiem 126p tylko ładnie wygląda ale osiągi są bardzo marne. Nawet dla szpanu taki pojazd nie zamiesza porządnie kółkami na pełnym gazie. Do tego marna skrzynia maluchowska, która :D krótko podziała na tak szerokich oponach terenowych.
Lepiej już wsadzać do ramy piranii lub barakudy "zamiennik" silnika motocyklowego czyli samochodowy ale jak najlżejszy, nie za duży i żeby był mocowo blisko mocy silnika ze ścigacza.
 
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 19:32   

ja nie chce tego wystawiać na allegro,chce mieć buggy na fajnym zawiasie,dwuosobowe,pseudo pirania dwuosobowa nie wygląda,chce to do jazdy w ciezkim terenie,chciałem zaspawać układ różnicowy,dobre oponki i cheja,zwykła szaya na zawiasie malucha sie nie będzie nadawać:).a silnik z malucha też nie będzie na zawsze:P,tym bardziej ten zmodzony(jebnie),później może jakiś bokser z subaru.chodzi mi o to aby buggy było zabudowane z przodu i boki,jak st4,właśnie st4 też może być:P,nie ma być to wierna kopia bo to słabo wykonalne.ale cos tak wyglądającego,z takim zawiasem.

[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 19:37 ]
a silnika sciga nie chce.brak wstecznego,myślę że samochodowy wytrzyma więcej(nie znam się,może mnie zaskoczycie)i nie będę ukrywał że mnie nie stać,z fury poprostu będzie tańszy w zakupie i w eksploatacji.
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
A.S. 
Rover 2.0i



Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 53
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 20:36   

Witam!!
Ja się tam też nie znam ;) .... ale motocyklami ( ścigami ) latam już jakiś czas i wiem że silniki są tam BARDZO delikatne ... i o ile w motocyklu daje to radę to zakładać taki silnik do pojazdu który pracuje w tak ciężkim ZAPYLENIU to dla mnie pomyłka ... Piasek w cylindrach to śmierć a nikt na to nie zwraca uwagi! Stożki są montowane na porządku dziennym, wloty powietrza nisko itd ... w silniku z auta też jest podobnie .. ale jednak stopnie sprężania i obroty i sama konstrukcja jest sporo inna .. pożre deko oleju ale będzie szedł do przodu a motocyklowy zdechnie .. a to nie zapali jak zimny a to jak gorący. Nikt nie zwraca uwagi że te silniki od ścigaczy NIE SĄ przystosowane do pracy w MROZACH i dużej wilgoci itd .. itp ... !!! .. i więcej srania z tym niż jazdy ..
Oświeć Boże jak jest V-ka.. obroty mniejsze i max moment obr. na dole a nie przy 10.000 obr. ..
No ale to takie moje małe przemyślenia którymi kierowałem się szukając Buggiego i nie żałuję bo .. i na torze i na błocie jest super ... no może deko rozkład mas robi swoje i do niestabilności na asfalcie trzeba przywyknąć ( albo przód rozbieżny deko :D ) .... ale za to na winklach MIODZIO .... strzał na 2 biegu i idzie bokiem jak po sznurku ... niejedna rajdówka ma problem nadążyć a ja dopiero zaczynam jazdę więc jak się podszkolę to będzie masakra ;-) ....
Na błoto duże a cieńkie felgi z jodełką ... 2 litry pojemności ( ile by tam koni nie zdechło jak pisał Poldek ) to i tak pod butem w każdej chwili jest moc która nigdy nie zdycha na 1 czy 2 biegu niezależnie od obrotów a z tym różnie bywa w ferworze walki .. nigdy nie czekasz na reakcję w połowie podjazdu .. pedał w dół i wyrywa do przodu .. no ale dość tego poematu .. ja polecam samochodowy 1.5 do 2.0 ... więcej to myślę w pojeździe i do toru i asfaltu to przerost formy nad treścią ... i wolnossący nie żadne trubo czy kompresor bo ( no chyba że Disel) ... bo to znowu kłopoty .. turbodziury, rozgrzewanie i chłodzenie turbiny .. strzały mocy jak zaczyna pompować co zrywa przyczepność przy podjazdach .... a początkujący nie zawsze pamięta o tych 3000+ na obrotomierzu ...
_________________
Jeden.... i łogień >>> :-) ...
Rover 2.0i
136KM
 
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 21:46   

jestem przekonany na samochodowy,ale jak tak zbeszczeszcze sr2 czy st4 to mnie,ukamieniują :D
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 22:14   

A.S., Po prostu nie masz porównania :) dlatego tak piszesz.
A.S. napisał/a:
strzał na 2 biegu i idzie bokiem jak po sznurku ... niejedna rajdówka ma problem nadążyć a ja dopiero zaczynam jazdę więc jak się podszkolę to będzie masakra ;-)

taa no to chyba nie widziałeś co moto potrafi.
A.S. napisał/a:
BARDZO delikatne
nie powiedział bym (patrz rage buggy).
A.S. napisał/a:
ZAPYLENIU to dla mnie pomyłka ... Piasek w cylindrach to śmierć a nikt na to nie zwraca uwagi!
a niby po co są filtry??

Masakra zero doświadczenia... jedno buggy masz i myślisz że jest ze złota...
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
A.S. 
Rover 2.0i



Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 53
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 22:43   

Witam!!
Heheh .. ze złota nie jest ... ale połknie każde jedno na silniku z motocykla ...
ILE chcesz kilometrów zrobić na silniku motocyklowym ?? Moja KAWA waży 175 kg .. plus ok 85 ja ... ile waży Buggy z silnikiem litrowym ze ściga ??
Filtry ?? Heheh ... No tak ... to załatwia sprawę ... jeśli za każdym razem po jeździe wymieniasz filtr lub myjesz ( K&N czy inny) to git ..
Zresztą .. już w niejednym temacie poczuć idzie że są tu ludzie co wiedzą wszystko a reszta to ciemnota z jednym Buggym .... mnie tam ryba żyjta se w swoim świecie :]
_________________
Jeden.... i łogień >>> :-) ...
Rover 2.0i
136KM
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 23:41   

panowie bez słownych przepychanek...

niestety ale A.S., nie masz racji... buggy silnikowe vs moto samochodowe nie ma szans...

to tyle w tym temacie. ktos ma cos sensownego do dodania zapraszam na PW odblokuje temat.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax