Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Wrz 17, 2010 23:32
a silnik ma czujnik obrotu wału? czy aparat?, jak to drugie to nie ma prawa działać, ""2" przy cewce ze schematu, to dla cewki malucha "1" a tamten idący ze stacyjki to "+16"/"b+"
[ Dodano: Pią Wrz 17, 2010 23:34 ]
jeśli masz aparat, i tak bardzo i zależy Ci na module <większej iskrze> to podjedz do mnie <Sulejów nie jest aż tak daleko> to ci zrobi na szybko moduł pod aparat, będziesz pan zadowolony.
Mam małe pytanie bo na tym schemacie http://img383.imageshack....=schematfg2.png jest czujnik podcisnienia i ja podłaczyłem bez niego i jest iskara ale czy silnik bedzie bez tego czujnik dobrze chodziła ?
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 16:43
to jest po to żeby silnik ustawił sobie inny kont wyprzedzenia zapłonu, tzn, silnik podczas odpalania a normalnej pracy ma inny kąt wyprzedzenia, a wiec silnik chwilowo odpali, ale będzie źle chodził.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 18:37
nie jestem pewien, czy będzie problem z odpalaniem czy z pracą, ponieważ podczas odpalania i zgaszenia i wtedy gdy silnik nie chodzi, czujnik ma zwarcie <żarówka świeci> a czas po odpaleniu żarówka gaśnie, a wiec czujnik ma rozwarcie, nie mówię o żarówce ładowania tylko oleju, czyli jakby nie był podłączony, a wiec pracować może normalnie a ale go nie odpalisz...... co za problem podlączyć czujnik
ja nie mam podłączonego czujnika oleju i z odpaleniem nie ma problemu ale jak się już trochę maszyna zagrzeje to go przylewa, strzela z tłumika itp. A czujnika nie mam bo mi się przy nim wsuwka urwała i trzeba będzie lutować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum