Planuje budowę buggy 4x4 z silnikiem rsv 1000. Dyfry byłyby z audi 80 reduktor z samuraja? problem polega na rozwiązaniu biegu wstecznego. Czy skrzynia z żuka zamontowana pomiędzy silnikiem a reduktorem dawała by rady? Trochę zależy mi na wadze. A może dało by się skonstruować jakiś w miarę wytrzymały rewers z wykorzystaniem trybów skrzyni biegów z auta???
Cyklon potrzebuję sporo podciśnienia, żeby działać Najlepiej postawić na gąbkowy plus do tego olej do nasączania. Wyczyścisz co jakiś czas, przesączysz olejem i gotowe.
Panowie potrzebuję jakieś zgrabne i w miarę hermetyczne opakowanie na instalację w buggy. Ogólnie muszę tam upakować kompa czyli musi być w środku około 20x20 cm i tam parę kabelków i bezpieczników bo instalacja jest ogólnie dosyć odchudzona. Co polecacie, żeby nie było w zaporowej cenie ? W ostateczności mógłbym coś wyspawać z blachy ale chyba średni ma to sens.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Pią Lut 10, 2017 06:39
marles napisał/a:
Potrzebuje części do regeneracji turbosprężarki w moim 1.6 td. Muszę ją zregenerować bo ciągnie mni olej.
jeżeli wirnik niema luzów , wystarczy wymienić pierścionki uszczelniające (1/10 ceny )
lub cały zestaw
nawet na allegro dostaniesz tylko sprawdź oznaczenie
ja swoją wyczyściłem (zruszyłem zapieczony pierścień -strona gorące , i oleju nie bierze )
a kupowałem ją , że brała olej i kopciło auto T-benzyniak :0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum