Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 20:52
BĄK, no v6 nie wejdzie z racji rozmiaru koła zamachowego. Ja bym przerobił skrzynie od imprezy i wszystko elegancko by robiło tylko kwestia rozkładu masy, silnik zwisał by sobie za tyną osią.
Jak chcesz mocne 4x4 to zawsze można zrobić bimoto, jaki rozkład mas by był
Jeszcze jest opcja dać silnik z hondy i zrobić takie 4x4 jak ma Paweł i tak byś chyba osiągną to czego oczekujesz
Nie bawiłbym się w wystawianie silnika za oś. Albo robić a quattro i w miejscu gdzie wychodzi wał ze skrzyni zrobić przekładnię żeby puścić wał w przód. Koła zębate albo jakiś gruby łańcuch.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 22:28
A pod jaką rame?
Jak bartek wspomniał jak to ma być wytrzymałe to tylko quattro z audi, oczywiście wywalenie dyfra centralnego i zrobienie nowej obudowty w jego miejsce dla przekłądni zwrotniej na przedni most
coś na tej zasadzie
Tylko to sie nie zmieści w ramach typu st3 czy pirancza cuda 1/2os
jajek, czemu wywalić centralny dyfer? nie można takiej nawrotnicy zrobić na wyjściu na wał? Myślę że skrzynia od subaru imprezy 2.0T też by wytrzymała,
jajek, to mam jeszcze takie pytanie: czy na wyjściu z tego walka który ma iść na centralny dyfer (po przeróbce na nawrotnicę) obroty są takie same jak na półosiach z przodu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum