Moim zdaniem będzie dławić silnik. Jest za mały, 1.4 potrzebuje mniej powietrza niż 2.0. Oczywiście będzie jeździł ale będzie zdławiony. Jakbyś miał seryjną obudowę i filtr i "rozluźnił dolot" to jeszcze coś tam można zyskać na mocy i momencie. Ale to raczej nie są jakieś duże różnice.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Pią Lis 21, 2014 22:58
BĄK, Jak Ci się średnicę dziur zgadzają z twoim dolotem to będzie robić. Jak by coś miało mulić to jedynie może na samym filtrze. Jednak wątpię w taki scenariusz. Ewentualnie możesz wykorzystać samego airboxa, a do środka zapakować storzek.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Lis 21, 2014 23:12
To jest wolnosak więc każde kominacje w strone zmiejszania lub wydłużania dolotu spowoduje spadek potencjału silnika, zastosuj tylko jedną puszkę która zrobi za cyrulator i jednocześnie będzie miec filtr, walić stożki lepiej poszukaj dużej puszki z dużym filtrem... <nie mówie by z ciągnika siodłowego dawać> ale z dostawczaka to tego 2.0 nie stosuj mniejsze jak 65mm zwężki
Erwin123, gdzie kupić i jak się nazywa to nie wiem ale polecam ci tą http://metalgeek.com/static/cope.pcgi stronę wpisujesz rozmiar rury docinanej, rozmiar rury do której docinasz, kąt, drukujesz, zawijasz na rurze, odrysowujesz i wycinasz ja tak zrobiłem cała klatkę do buggy i teraz robię wahacze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum