wojtf23, Dokładnie tak jak mówisz. Tak samo jest z ciezarówkami, w zbiorniku jest tylko smok niema zadnej pompy paliwowej, a gdzie jest zbiornik a gdzie pompa wtryskowa, jaka odległość i wszystko chodzi od dawien dawna a na dodatek zbiornik jest niżej niż pompa.
Zuh, bez obrazy. Zastanawiałem się nad tym wczoraj czy ty właśnie nie myślałeś o pompie wtryskowej, Tylko że jak każdy by wiedział o czym każdy myśli to było by dobrze.
_________________ "LEPIEJ STRACIĆ Z ŻYCIA MINUTĘ NIŻ ŻYCIE W MINUTE"
Pamiętajmy o tym bo najbliższe osoby mogą cierpieć!!!
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Nie Paź 12, 2014 15:22
panowie inna sprawa... mam audi a4 b5. od pewnego czasu słychać z przodu auta lekkie pukanie-jakby coś drgało przy pewnej prędkości.( nie czuć nic na kierownicy ) . teraz jeszcze huczy- zapewne łożysko. sprawdzałem w którym kole. i nie za bardzo idzie wychwycić w którym kole padło. macie jakieś domowe sposoby??? z google wszystkie wykorzystane...
Mógłby ktoś zmierzyć średnicę zewnętrzną i długość łożyska koła przód w oplu astrze F 1.4? Nie musi być jakoś super dokładnie co do dziesiątych mm ale żeby za dużo wymiar nie odbiegał od rzeczywistości.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Panowei, bo mam problem z doborem skrzyni i nic przez to dalej działać nie mogę
Mam motor 1,9tdi z VW, do tego chciałem zapiać jakąś wzdłużną skrzynie tylko nie mam pojęcia jaką, z tego co doczytałem to praktycznie wszystkie sa przemienne tylko różnią się przełożeniami.
Skoro tak to może rozsądnie by było dobrać coś od benzyny co będzie miało troszkę większe przełożenia??
Tylko czy to wszystko będzie razem działać i śmigać bezproblemowo??
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 21:47
Benzynowa skrzynia w dieslu będzie bardzo wolna, ale to w sumie dobrze bo będzie kopał na wszystkich biegach jednak dalej będzie to nudny diesel. Z twego co pamiętam skrzynia CCH jest najkrótsza.
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 600 Skąd: TOP
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 21:53
bartek280395, średnica bodaj 72 a długość chyba ~36, jutro zmierzę z tym że od dużego bloku(pow 1.6) ale mniejsze różniły się chyba tylko frezem na przegub... poszukaj na allegro łożysk, czasem na aukcji wypisują wymiary...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 45 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Paź 14, 2014 02:05
Siwy86. Jeśli chodzi o stukanie to rozbujaj samochód na boki,najlepiej jak masz relingi a jak nie to za dach,dobrze to robić we dwóch.Jeśli usłyszysz to pukanie to sprawdź łaczniki stabilizatora.Łożysko jest gorzej zlokalizować ,jak podnosisz samochód do góry to odciążasz łorzysko i nic nie słychać.Lepiej jest rozpędzić wóz do prędkości przy której wyje i jechać po łuku w prawo i lewo w zależności którą stronę przeciążasz wycie będzie się nasilać bądź zniknie całkiem.Lepiej jest to robić na pustej drodze
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Sro Paź 15, 2014 22:18
Co może być przyczyną tego, że jak silnik wejdzie na obroty to po puszczeniu gazu nie zejdzie szybko na wolne obr tylko wolno schodzi. Przepustnica odbija prawidłowo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum