1 )Czy półośki z VW passata B5 z silnikiem 1.8.
To dobry wybór na przenoszenie napędu?
2) Jaka jest optymalna długość przedniego wahacza ,żeby nie przesadzić z rozstawem kół?
Pomógł: 17 razy Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 950 Skąd: Barwice
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 13:27
OgoN napisał/a:
Jesli zastosuje antyackermana przy silniku 41 konnym lepiej bedzie ,,szedl bokiem"? Pytam bo gdzies wyczytalem o tym.
Nie bedzie szedl lepiej bokiem, jak nie masz mocy i szpery to Ci nic nie pomoże.
Antyackerman może ma znaczenie w drifftowozach gdzie jest duza przyczepnosc przednich kol i lecac bokiem Kola musza jechać w te samą stronę.
ja tam tego nie mam i swietnie lata sie bokiem.
[ Dodano: Pon Lis 11, 2013 13:29 ]
Inaczej mowiac, jak nie masz AA i chcesz przerabiac to nic nie zyskasz a wrecz pogorszysz sobie przy lazikowaniu w terenie
Mam pytanko, buduje piranhe mam zakupiony silnik honda vfr800 i miejsca na ten silnik wyszło mi 74cm w oryginalnych planach jest sporo mniej i teraz pytanie czy nie wyjdzie mi za długi pojazd, dodam że szerokość czterokołowca to niecałe 180cm
silnik jest w układzie V więc trochę miejsca na długość zajmuje, podejrzewam że rzędówki nie mają takiego problemu.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 950 Skąd: Barwice
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 14:26
Broki napisał/a:
Mam pytanko, buduje piranhe mam zakupiony silnik honda vfr800 i miejsca na ten silnik wyszło mi 74cm w oryginalnych planach jest sporo mniej i teraz pytanie czy nie wyjdzie mi za długi pojazd, dodam że szerokość czterokołowca to niecałe 180cm
silnik jest w układzie V więc trochę miejsca na długość zajmuje, podejrzewam że rzędówki nie mają takiego problemu.
Znajomek buduje z tym silnikiem i zeby oszczedsic miejsca obcinal te uchwyty wachacza przy silniku. Caly silnik mierzyl na dlugosc 54cm.
a czy nie miał potem problemu z montażem tego też silnika, dobrze że połapałem tylko dwa profile łączące ramę z skrzynką napędową.
PS. Bo chyba im krótszy pojazd to potem w prowadzeniu lepszy? czy może musi być odpowiednia szerokość i długość buggy jak np. ja mam szerokość 180cm to długość jaka powinna wynieść?
Pomógł: 17 razy Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 950 Skąd: Barwice
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 15:59
Broki napisał/a:
a czy nie miał potem problemu z montażem tego też silnika, dobrze że połapałem tylko dwa profile łączące ramę z skrzynką napędową.
PS. Bo chyba im krótszy pojazd to potem w prowadzeniu lepszy? czy może musi być odpowiednia szerokość i długość buggy jak np. ja mam szerokość 180cm to długość jaka powinna wynieść?
Odcinal tylko mocowanie wachacza, mocowanie silnika zostawil. Osobiscie srednio mi sie to podobalo ale raczej watpliwe jest żeby ktos mial go jeszcze wstawiac do motocykla
Co do długości to raczej im dłuższa tym stabilniejsza ale wszystko w granicach rozsadku
1) Czy przednie wahacze patrząc od góry mają się pokrywać ich mocowania czy górny przesunąć do tyłu i amortyzator dać pod kątem?
Czy zostawić normalnie?
2) Potrzebuje pilnie projekt zębatki na tył pod łańcuch VFR 750 oczywiście zapłącę najlepiej 60 zębów.
A i z jakiego materiału najlepiej to wykonać ?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 143 Skąd: z Daleka
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 23:04
@1
skoro widziałeś te tematy i zadajesz takie pytanie to zdobywasz u mnie nagrodę ignoranta roku anno domini 2013. Wielkie gratulacje o_O.
@2
niech bardziej doświadczeni koledzy się wypowiedzą ale z tego co pamiętam to zębatka cięta ze zwykłej blachy to nie jest rozsądny pomysł. Ktoś na forum na pewno już tego próbował. Poszukaj a wiedza zostanie ci objawiona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum