Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Barracuda pare pytań.
Autor Wiadomość
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 20:17   

Z tych co podałeś to pierwsza reszta to jakaś kupa
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 20:21   

1 - bear claw, jedna z najlepszych opon do terenu, niesamowita przyczepność, morderca silników
2 - maxxis zilla, bardzo dobrze sobie radzi w grząskim terenie

3 - king, jakiś szit, na pewno robi dużo kurzu, dymu i szaleństwa, ale z przyczepnością nie wiem czy ma coś wspólnego :)

ja dla siebie brał bym bear claw lub big horn, na piach brał bym ceros'a
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 20:45   

Też mi sie tak najbardziej jakoś podoba ta bear claw tylko czy za szybko nie zamęczę nią silnika.. :razz: Myślę że jak wsadzę jakąś wiekszą zebatkę to tak aż strasznie nie będzie cierpiał nie?

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 20:54 ]

PS Co myślicie o wsadzeniu czegoś takiego?

Zębatka 60z
_________________
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 21:04   

Wzór możesz jaki chcesz a co do ilości zębów to trzeba przeliczyć żeby nie było za mało bo to nie będzie wtedy miało kopa tak jak u mnie cienizna :P
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 21:07   

A to jakie powinno być najleprze przełożenie? tak by cuda była zrywna ale też nie miała za krótkich biegów..

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 21:10 ]
na zębatce przy silniku czyli z przodu będe miał 16 zębów. i niby na stanie mam tez zebatke na tył ktora ma 40 zebów ale myślę ze bedzie za mała.. za ciężkie bedzie wtedy to przełożenie.
_________________
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 21:14   

wszystko zależy ok tego jakie opony będziesz miał o średnice mi chodzi i szerokość, jaki silnik, bo każdy silnik ma inne prędkości na wałku zdawczym a to wszystko ma znaczenie
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 21:27   

Silnik od hondy VTR 1000 z 2004r przed zebatka 16T

Opony.. prawdopodobnie bede polował na te bear claw 25x12,5-12 a felga bedzie miała szerokosc z 10cali.
_________________
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 21:36   

http://www.manualederepar...-1998-2003.html

masz serwisówkę ?? do moto ?? ta jest nie z tego roku.

poszukaj tam czegoś takiego jak "primary reduction" i jakie jest przełożenie na ostatnim biegu i mi podaj to ci policze
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 22:59   

Nie za bardzo moge znalesc :\
_________________
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 23:19   

gdzieś w opisie silnika lub skrzyni na 100% to jest serwisówce
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 23:23   

tyle ze to ma 377 stron a ja nie umiem ang i tam nawet nie da sie wyszukac :| lipa.. nie mozna np znalesc tego gdzies indziej? i czemu taks ie liczy ten ostatni bieg?

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 23:27 ]
primary reduction - obniżenie podstawowej :shock:
_________________
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Kwi 28, 2010 07:55   

primary reduction - to jest przełożenie z wału korbowego na sprzęgło skrzynie (ja mam 1.565) a potem skrzynia jeszcze zmienia prędkość obrotową na ostatnim biegu (u mnie 1.038) zobacz jeszcze na początku w takiej tabelce na początku serwisówki tam gdzie są wszystkie dane techniczne ja to tam mam. poszukaj:)


u mnie tak to wygląda:
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Nie Cze 06, 2010 23:41   

Co myslicie o silniku od YAMAHA XJ 900?
Boję sie troche tego że jest chłodzony powietrzem..
Co do mocy to ma nawet ładny moment obrotowy.:

_________________
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 12:40   

co Ci tu doradzić ja też jeździłem trochę na takim silniku, potem zmieniłem na płyn. Chyba że dasz mu tam konkretne wentylatory to może trochę przedłuży jego żywotność. Ale to takie trochę niepewne szkoda kasy wyrzucać bo to już się nie wróci lepiej poczekać i mieć chłodzony płynem.
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Wto Cze 08, 2010 11:42   

hmm no własnie tez tak sie waham czy nie lepiej odłożyć plany budowy na zimę i te wakacje jeszcze przeboleć bez maszyny. Po sezonie motocyklowym sie pokaże pewnie sporo maszyn po szlifach więc na allegro będzie z czego wybierać. A w miedzy czasie może poszukam parę części które później się przydadzą np koła opony fotel i inne bzdety.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax