Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Barracuda pare pytań.
Autor Wiadomość
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:00   Barracuda pare pytań.

Chciałem edytowac nazwe mojego wczesniejszego tematu gdzie pytalem o tylną oś i przez przypadek dodałem go do ignorowanych.. Jeśli można prosić moda o przeniesienie wklejenie tamtych postów do tego tematu to był bym wdzięczny.

A wiec tak nadeszła pora na wybór silnika. I mam na oku silniczek z hondy vtr 1000 z roku 2004.



A dokładniej to cały motorek po dzwonie. z przodu nie wiele zostało a silnik ma jedno uszkodzenie: "przy silniku jest walnieta jakas pokrywa nad glowica. zebatka ktora jest widoczna i jakis łancuszek sa nie ruszone" wiec wnioskuje ze dokładniej karter górny przedniego cylindra



Jeśli tak to taki karter to co koło 140-250zł wiec myślę ze i tak sie opłaca.
Za cały motorek czyli silnik elektronike koło tylne wydechy zadupek itp no to co zostało woła 2000zl ale podobniej wyciagne to za jakeis 1600zł. Za 2 tygodnie jade obadac motorek i jesli bedzie to w maire łądnym stanie to chyba biore. Jeszcze jest propozycja silnika z kawasaki zxr 750 rocznik 1992-1995.. Ale chyba ten z hondy bedzie lepszym rozwiazaniem mimo iż◘ jest słabszy mo ma tylko 110koni. Zastanawia mnei ejszcze czy jest wielka różnica w zrywnosci takich silników.
_________________
 
 
 
szpakuu 
inż.



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 115
Skąd: Patrz mapa
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:15   

Zdecydowanie lepsza VTR'ka od Kawy. Mniejsza moc, ale moment większy.
Obejrzyj dokładnie tą głowicę, żeby później problemów nie było.

Tak dla zobrazowania:
Yamaha TDM 850 (82KM 88Nm) vs Kawasaki ZX636 (130KM 67Nm)
Wiem, że koleś z kawy to leszcz, ale...
http://www.youtube.com/watch?v=kHOC4aG-jeM


Tu masz link to buggy na silniki od VTR SP2 (jest chyba o 18/20KM mocniejszy od Firestorma)
http://www.youtube.com/watch?v=OYypr82YEsM
Ostatnio zmieniony przez szpakuu Sob Kwi 17, 2010 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:20   

Czyli jednak bedize miala lepszego kopa? :D z tego co gadalem z mechanikiem mowil ze w starszych rocznikach tych VTR sypały sie łańcuszki ale te od 2002 juz sa nie do zajechania. Wiec wstepnie sobie zarezerwuje ta VTR. O tyle jest fajna sytuacja ze ten motorek ma znajomy mojego znajomego xD i powiedział ze moge sobei wziasc moto do emchanika i sprawdzic czy wszystko ok i dopiero wtedy kupic.


Widziałem ten filmik ale nie zwróciłem wczesniej uwagi na to jaki silnik..
A właśnie: VTR ma 2 wydechy. A coś jej sie stanie jak złącze je w jeden? Gdyż jeden wydech w tym motorku troszke ucierpiał..
_________________
 
 
 
szpakuu 
inż.



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 115
Skąd: Patrz mapa
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 16:03   

Co do wydechu, to zasada jest taka, żeby układ wydechowy był jak najbardziej zbliżony do oryginalnego. Chodzi tu o układ rur np. 4-2-1, 4-2 itd. Długość układu i liczba zagięć również zbliżona do oryginału.

Układ wydechowy to nie jest coś robione na pałę. Wszystko jest obliczone. Zmieniając możesz zmienić parametry silnika, wtedy mieszanka może być za bogata itd, itp..
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 16:09   

Ale to nie było tak przypadkiem tylko w 2sówach? ze jak sie kolanko czy cos odpielo to spadala gwaltownie moc? układ był by taki ze 2-1 bo oryginalnie jest 2-1-2..

Wiec myślę ze za wiele bym nie zminił w ten sposób. Moze bedzie bardziej głośny i tyle.. Troszke sie rozwierci oryginalny wydech w środku i chyba bedzie git




PS: tak :P

Wiec za wiele sie nie zmienia.
_________________
 
 
 
lukasz 



Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 78
Skąd: WLKP
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 11:21   

mniejszy przelot związany z mniejsza srednica rury wiaze sie z czesciowym "zapchaniem" układu wydechowego a co za tym idzie z mniejsza moca
 
 
 
2sazi2



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 145
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 15:50   

jak zmniejszysz przelot to jak napisał kolega wyżej będzie silnik sie dusił troche będzie sie trudniej wkręcał na obroty co za tym idzie będzie mniejsza moc
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 17:19   

Ale przelot nei zostanie zmniejszony tylko nie bedzie dalej podzielony. Jak widac oryginalny układ wydechowy zchodzi sie w jedno. A oryginalny wydech zostanie troche rozwiercony.
_________________
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 19:42   

za 2 vtr z 2004 to ja bym się minutę nie zastanawiał ;) jej moment to nieoceniona możliwość, to doskonały przykład że konie nie są najważniejsze, , nawet jeśli remont z przeglądem wyjdzie do 1000 to i tak jesteś do przodu ;)
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 21:49   

pytlus napisał/a:
za 2 vtr z 2004 to ja bym się minutę nie zastanawiał ;)


Czemu 2? XD Nie pisałem ze 2 :P tylko jeden z rozwalonym prawdopodobnie karterem :)
_________________
 
 
 
szpakuu 
inż.



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 115
Skąd: Patrz mapa
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 21:57   

Herdins napisał/a:
pytlus napisał/a:
za 2 vtr z 2004 to ja bym się minutę nie zastanawiał ;)


Czemu 2? XD Nie pisałem ze 2 :P tylko jeden z rozwalonym prawdopodobnie karterem :)


pytlus miał na myśli 2koła=2 tysiące = 2000zł
 
 
 
macin 



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2338
Skąd: wschód / południe
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 22:26   

przepraszam za te moje bazgroły, 2 tyś miałem na myśli :)

kolega nie ma jeszcze jakiegoś moto ?
 
 
 
Herdins 
to Ja! ten co urwał.



Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 140
Skąd: Łask
Ostrzeżeń:
 4/4/6
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 23:24   

Hehe spoko :D
Tymczasowo nie.. Jak narazie jeździ ostrożniej i omija przeszkody.

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 15:00 ]
Mam takie pytanko która z tych opon ma najlepszy bieżnik do barracudy?







Chodzi mi o to by była agresywna ale też nie męczyła aż tak strasznie silnika..
Ze tak powiem dobrze zrywała podłoże :evil:
_________________
 
 
 
robin578
Bob Budowniczy :D



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 250
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 15:31   

ja bym wziął tą ostatnią ;) na szutry i piachy najlepsza. Pozostałe typowo błotne mi się wydaje :]
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 18:41   

zobacz jaka seba ma mysle ze cena jakosc bedzie odpowiednia ;]
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax