Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z maglownicą od CC w buggy z silnikiem golfa
Autor Wiadomość
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 19:33   Problem z maglownicą od CC w buggy z silnikiem golfa

Witam. Problem mój polega na tym, że kąt skrętu kół podczas skręcania nie jest taki sam.



Na początku nie widziałem w tym problemu, bo widzialem juz takie przypadki, ale podczas skręcania w lewo, lewe koło ładnie skręca, natomiast prawe dużo szybciej. W czasie jazdy stanie w poprzek i będzie koniec jazdy. Wydaje mi się że jest to spowodowane tym. że drążki kierownicze wendrują nieco do tyłu, mniej wiecej jak na rysunku.
Gdy koła są wyprostowane zbierzność jest idealna, ale gdy zacznie się skręcać robi sie kiepsko.
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 19:41   

haha typowy błąd konstrukcyjny:] miałem to samo;]

winne sa wąsy przy zwrotnicach, co amsz za zwrotnice bo za bardzo nie widac



niehc ktos poda linka do tej strony z tym opisem po ang co mi kiedys dawali


add

aha juz widze masz zwrotnice owdrocone, orginalnie wasy byly skierowane do tyłu, jezeli dasz je do tyłu wszytko bedzi ok, jesli nei to musisz je odwinac w przeciwna strone tak aby kąt przciecie sie półprostych przechodzacych przez wasy przecinał sie w poowie tylniej osi
_________________

 
 
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 19:43   

Zwrotnice są od golfa, tyle, że otwory na koncówki drązka są bliżej osi obrotu koła. Przykręcałem drązki na oryginalne otwory, i było to samo. Jak zlikwidowales problem u siebie?
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 19:45   

przeczytaj wyzej co napisałem, winne sa wasy przy zwrotnicach, odwroc piasty lewa na prawa i maglownica do tyłu to rozwiaze problem
_________________

 
 
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 19:56   

Przeciez piasty są oryginalnie tak jak w golfie, tyle, że jest inna maglownica. Zobacz zdjecia.



 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 20:00   

a widzisz ja w twojej galeri patrzyłem na inen zdjecia i akoratnie bylo odwrotnie :D



w takim razie maglownica ma byc w jednej lini z otworami na wasach :]
_________________

 
 
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 20:04   

Były przymiarki, żeby zrobić odwrotnie, ale nie wypaliło. Swoją drogą dziwna rzecz, taki bajer, wydawało by się że to niema znaczenia czy drązki idą prosto czy pod kątem, a tu masz ci babo placek. Trzeba bedzie jutro przerobić. Dzięki za pomoc, oby przeróbka przyniosła efekt. Pozdrawiam
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 20:07   

jest to dosc problemowe, mowie ja u siebie borykałem sie dlugo z tym problemem, i dalej nie jest idealnie ale zdecydowanie lepiej niz na poczatku
_________________

 
 
szpakuu 
inż.



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 115
Skąd: Patrz mapa
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 07:17   

Koła MAJĄ się skręcać pod różnym kątem, ale pod właściwie obliczonym kątem. Jeżeli nie chcesz się zagłębiać w tajniki budowy pojazdów, to ustaw geometrie tak jak ma dawca zwrotnic.
 
 
 
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 09:12   

Tak wiem że pod innym kątem, ale wewnętrzne koło ma bardziej skręcać, a nie tak jak u mnie zewnętrzne, dziś zrobie zdjecie to zobaczycie o co mi chodzi.
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 09:45   

Listwa, patrząc od góry powinna iść prosto z drążkami przy zwrotnicy.
Patrząc od przodu listwa powinna być na tej samej odległości pomiędzy mocowaniami wahaczy przy ramie jak odległość wąsa pomiędzy sworzniami :)
dodatkowym aspektem jest to ze jeżeli masz oryginalnie listwę bez skracania itp a odległość pomiędzy zwrotnicami jest ina jak w samochodzie to tez będzie nieprawidłowo działać
Jest pewien warunek
 
 
 
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 19:20   

Koledzy ustwaiłem maglownice w jedenej lini z drązkami kierowniczymi tak jak polecił mi łuki, a problem jest nadal. Co robic? drązki kierownicze były przedłużane po tyle samo z kazdej strony.
_________________
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 19:21   

ale jak jest tak samo czy troche sio poprawiło ? czy gorzej ?

najlepsze wyjscie bez zabawy to dac orginalan maglownice ta co masz na tyle, a z tej SC uzyk koncowek do ustabilizowania tylnich zwrotnic ;]
_________________

 
 
sponge 
VW Buggy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 43
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 19:34   

Może jakies 20% lepiej, ale to nadal nie starczy do normalnej jazdy. A jak wstawie oryginalną maglownice to też nic nie da. Niema różnicy jaka maglownica, bo działają na tej samej zasadzie, tyle ze drązki przedłużone. Może dlatego tak sie dzieje że mam w swoim buggy ustawiony kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy? Co prawda nie wielki ale jest.




[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 20:51 ]
Koledzy ponawiam prośbę o pomoc. Przewsuwałem maglownice juz w każde położenie; do tyłu, do przodu, w górę i w dół, ale nadal zewnętrzne koło skręca za mocno. Macie jakieś pomysły?
 
 
 
rybkus 


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sro Maj 05, 2010 20:34   

A przy kolach prosto drążki przy maglownicy łamią ci się w tym samym miejscu co wahacze?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax