Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 17:56
W ekstremalnych sytuacjach panhard przesuwa most na boki względem ramy ale praktycznie nie stawia żadnych ograniczeń względem wykrzyżu. Ten trójkąt zawsze będzie trzymał most względem ramy równolegle ale sam punkt mocowania na moście może stawiać pewne ograniczenia ale to jest do obejścia.
Przy projektowaniu zachowajcie punkty mocować drążków względem krzyżaków na takiej samej zasadzie jak ja projektowałem przednie i tylne wahacze w swoim projekcie.
Przednia zawiecha to inna bajka bo dochodzi drążek kierowniczy który może wam nastręczyć problemów.
@piotrek350 - zaczynasz się bawić w 4WD ? Daj mosty z samurajka, tanie i można znaleźć tylni z blokadą albo jakiś patrol- drogie są ale jest szansa na 2 blokady i można większe kółeczka zapodać bo samurajkowe mosty to nie więcej niż 31 cali
@piotrek350 - zaczynasz się bawić w 4WD ? Daj mosty z samurajka, tanie i można znaleźć tylni z blokadą albo jakiś patrol- drogie są ale jest szansa na 2 blokady i można większe kółeczka zapodać bo samurajkowe mosty to nie więcej niż 31 cali
dosc mocno zaczynam myslec nad taka zabawką i chce sie dowiedziec conieco od strony technicznej , jak trafia sie mosty,wały i reduktor np z uaza czy samuraja to sie zacznie cos robic
jak chcesz mieć duże buty i mocny motor to omijaj mosty cccp,uaz,gaz 69,można je gdzieś tanio znaleść ale jakość tego jest słaba.na alledrogo są patrolowe z lsd za 500PLN szt.polecam jeepowe,są nie za drogie,ale mocne,i można znaleść z blokadą,u nas w jeepku sprawują się ok,
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:13
Most z patrola za 500 zł to taki na 2 przejażdżki -znaczy zajechany z deka, mosty od uaza można śmiało odziać w takie buty jak ja mam (16 cali felga, 33 cale oponka). Do patrola można się pokusić o większe oponki
w takim kupowaniu nigdy nic nie wiadomo,można trafić złoto i można g**no.Znajomy miał w swojej zmocie,(wranglera),mosty uaza to ukręcał półosie,a silnik ma ze sciery 120km.koła 33" kopia simexa ,dużo zależy jaki motor i jak kto jedzie
_________________ kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ
Co do mostów z patrola.
Ogólnie uchodzą za sprzęt nie do zdarcia. W wielu zmotach je montują.
W żadnym nie występowały z blokadami na 2 osie.
W K160 - bez blokad.
W K260 - wersja bez blokad i wersja z LSD w tylnim.
GR Y60 - pełna blokada tylniego.
GR'y wychodziły chyba również bez blokada, ale już nie pamiętam dokładnie.
niecałe 80KM ,ogólnie szacun dla tego silnika,kumpel ma w gaziku,jest niezniczalny,a może ten 3.0 z mercedesa 5 cylindrowy,jest równie mocny,inny kumpel ma w muscelu m461.
_________________ kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum