Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: luki
Sob Mar 13, 2010 18:41
buggy 4x4,1000 pytań
Autor Wiadomość
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 17:56   

W ekstremalnych sytuacjach panhard przesuwa most na boki względem ramy ale praktycznie nie stawia żadnych ograniczeń względem wykrzyżu. Ten trójkąt zawsze będzie trzymał most względem ramy równolegle ale sam punkt mocowania na moście może stawiać pewne ograniczenia ale to jest do obejścia.

Przy projektowaniu zachowajcie punkty mocować drążków względem krzyżaków na takiej samej zasadzie jak ja projektowałem przednie i tylne wahacze w swoim projekcie.

Przednia zawiecha to inna bajka bo dochodzi drążek kierowniczy który może wam nastręczyć problemów.

@piotrek350 - zaczynasz się bawić w 4WD ? Daj mosty z samurajka, tanie i można znaleźć tylni z blokadą albo jakiś patrol- drogie są ale jest szansa na 2 blokady i można większe kółeczka zapodać bo samurajkowe mosty to nie więcej niż 31 cali
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:04   

pulsarus napisał/a:


@piotrek350 - zaczynasz się bawić w 4WD ? Daj mosty z samurajka, tanie i można znaleźć tylni z blokadą albo jakiś patrol- drogie są ale jest szansa na 2 blokady i można większe kółeczka zapodać bo samurajkowe mosty to nie więcej niż 31 cali


dosc mocno zaczynam myslec nad taka zabawką i chce sie dowiedziec conieco od strony technicznej , jak trafia sie mosty,wały i reduktor np z uaza czy samuraja to sie zacznie cos robic :D
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:09   

jak chcesz mieć duże buty i mocny motor to omijaj mosty cccp,uaz,gaz 69,można je gdzieś tanio znaleść ale jakość tego jest słaba.na alledrogo są patrolowe z lsd za 500PLN szt.polecam jeepowe,są nie za drogie,ale mocne,i można znaleść z blokadą,u nas w jeepku sprawują się ok,
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:13   

Most z patrola za 500 zł to taki na 2 przejażdżki -znaczy zajechany z deka, mosty od uaza można śmiało odziać w takie buty jak ja mam (16 cali felga, 33 cale oponka). Do patrola można się pokusić o większe oponki ;)
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:16   

czyli konkretniej szukac czegos z patrola
moc silnika nie wieksza jak 150KM silnik diesla oczywiscie
a może mosty z łady nivy?
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:21   

w takim kupowaniu nigdy nic nie wiadomo,można trafić złoto i można g**no.Znajomy miał w swojej zmocie,(wranglera),mosty uaza to ukręcał półosie,a silnik ma ze sciery 120km.koła 33" kopia simexa :D ,dużo zależy jaki motor i jak kto jedzie :)
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:22   

Łada niva to taka sama technika jak UAZ, GAZ. Najrozsądniej kupić całą terenówkę (może przytargać z niemcowni coś)
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:24   

niva ma z przodu półosie,musiał byś pomyśleć nad innym zawieszeniem,wytrzymałość tego nieznana:P


tzn:półosie bez osłon:P jak np:ma pulsarus
 
 
 
szpakuu 
inż.



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 115
Skąd: Patrz mapa
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:41   

Co do mostów z patrola.
Ogólnie uchodzą za sprzęt nie do zdarcia. W wielu zmotach je montują.

W żadnym nie występowały z blokadami na 2 osie.
W K160 - bez blokad.
W K260 - wersja bez blokad i wersja z LSD w tylnim.
GR Y60 - pełna blokada tylniego.

GR'y wychodziły chyba również bez blokada, ale już nie pamiętam dokładnie.
 
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:54   

najlepiej chyba kupić całe podwozie od terenówki bo wtedy już się ma prawie wszystko,tylko dospawać klatke
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 18:59   

sylwsk napisał/a:
najlepiej chyba kupić całe podwozie od terenówki bo wtedy już się ma prawie wszystko,tylko dospawać klatke


ale to zawiecha na resorach lub sprezynach o małym skoku chce cos wiecej

co do silnika to troche pojechałem bo bedzie to prawdopodobnie 2.4 z mercedesa 80KM
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 19:08   

Piotrek nie mów ze z asfaltu przerzuciłeś sie na teren ?
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 19:15   

_JF_ napisał/a:
Piotrek nie mów ze z asfaltu przerzuciłeś sie na teren ?


no juz sie znudziło , teraz by sie w błocie pociapac :P
 
 
sylwsk 
SwAp to jest to



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: mierzyno
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 19:25   

niecałe 80KM :P ,ogólnie szacun dla tego silnika,kumpel ma w gaziku,jest niezniczalny,a może ten 3.0 z mercedesa 5 cylindrowy,jest równie mocny,inny kumpel ma w muscelu m461.
_________________
kiedyś nauczę malucha latać,na razie szybko jeździ :D
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 19:28   

no i to jest najlepsze ze te silniki sa niesmiertelnie, niewiem dokładnie jaki to jest wiem tylko ze diesel musze podjechac i obczajić

i widziałbym to tak

silnik i skrzynia mercedes połaczone wałem z reduktorem i wtedy dwa wały jeden do przodu drugi do tyłu co myslicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 18


Partnerzy

MadMax