Wysłany: Pon Sty 11, 2010 19:56 Jak podłaczyć cewke przy silniku fiata 126p
Witam jestem w trakcie robienia instalacji w moim buggy na silniku malana 126p i mam mały problem, otóż nie wiem pod które wsuwki odłączyć ten kabel oporowy
po literowałem i ponumerowałem, którą wsuwkę gdzie mam wpiąć
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:30
a co ma piernik do wiatraka.... kabel oporowy ma tylko ok 1+15m wiec jest na końcu kabla stacjki jest on se specjalnego szarego drutu podobnego do aluminiowego a normalny jest z miedzi
przekręć kluczyk > do suwki z kablem podłącz zarówkę ok 5 w 12v i do obudowy karoserii. Jak zaświeci to w tym przewodzie masz zasilanie +12 v do zapłonu
Nastepnie wyjmij kluczyk i zrób to samo z żarówka, powinna sie nie świecić. Jak zaświeci niezależnie od pozycji przełączenia stacyjki to jest zasilanie do czego innego.
Ostatnio zmieniony przez speco Pon Sty 11, 2010 21:37, w całości zmieniany 1 raz
Kabel oporowy z malucha jest w takiej jasnej niebieskiej izolacji. Wpinasz go między plus ze stacyjki a cewkę. Jest krótki i nie starczy na pewno na całą tą długość.
Że co zrobił? Oporowy zawsze w maluchu jest jasno-niebieski i sztywny w porównaniu ze "zwykłym" miedzianym z instalacji samochodowej. cegles podłacz tak jak masz na rys pomijająć ten przewód z diodą idący do rozrusznika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum