Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podłaczyć cewke przy silniku fiata 126p
Autor Wiadomość
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 19:56   Jak podłaczyć cewke przy silniku fiata 126p

Witam jestem w trakcie robienia instalacji w moim buggy na silniku malana 126p i mam mały problem, otóż nie wiem pod które wsuwki odłączyć ten kabel oporowy




po literowałem i ponumerowałem, którą wsuwkę gdzie mam wpiąć

z góry dzieki
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:09   

+B lub 16 to stacyjka a 1 to aparat
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:11   

Na cewce powinno być napisane z jednej strony +16 a z drugiej 1. Zasilanie i kondensator podłączassz pod +16 a od przerywacza do 1
_________________

 
 
 
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:25   

a ten kabel oporowy podłączyć pod +16 i 1 czy jak
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:28   

Kabel oporowy to własnie zasilanie, podłaczasz pod 16
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:29   

pulsarus napisał/a:
Kabel oporowy to własnie zasilanie, podłaczasz pod 16


obie wsuwki czy tą drugą do czegoś innego??
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:34   

Do jednej wsuwki po stronie 16 podłączasz kabel oporowy a do drugiej wsuwki kondensator. Do wsuwki 1 podłaczasz przewód od przerywacza.
_________________

 
 
 
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:56   

nie wiem albo ja coś źle piszę albo nie mogę was zrozumieć ten kabel oporowy ma dwie wsuwki, (kolor seledynowy) albo mylę ten kabel z innym
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:00   

Kabel oporowy podłączasz tylko od stacyjki czyli +12V do jednej wsuwki na cewce i koniec, nic więcej, fajrant, AVE. Między +12V ze stacyjki a cewke.
_________________

 
 
 
cegles 
Konstruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 433
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:10   

może będzie szybciej jakiego kolory jest kabel oporowy, a jakiego kabel do cewki od stacyjki

coś mi się wydaje ze coś mi się wczytał jakiś inny kabel
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:30   

a co ma piernik do wiatraka.... kabel oporowy ma tylko ok 1+15m wiec jest na końcu kabla stacjki jest on se specjalnego szarego drutu podobnego do aluminiowego a normalny jest z miedzi :D
 
 
 
speco 
elektryka, inne


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 141
Skąd: Bystrzyca oławska
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:33   

przekręć kluczyk > do suwki z kablem podłącz zarówkę ok 5 w 12v i do obudowy karoserii. Jak zaświeci to w tym przewodzie masz zasilanie +12 v do zapłonu ;)
Nastepnie wyjmij kluczyk i zrób to samo z żarówka, powinna sie nie świecić. Jak zaświeci niezależnie od pozycji przełączenia stacyjki to jest zasilanie do czego innego.
Ostatnio zmieniony przez speco Pon Sty 11, 2010 21:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:33   

Kabel oporowy z malucha jest w takiej jasnej niebieskiej izolacji. Wpinasz go między plus ze stacyjki a cewkę. Jest krótki i nie starczy na pewno na całą tą długość.
_________________

 
 
 
speco 
elektryka, inne


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 141
Skąd: Bystrzyca oławska
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:38   

kabel pewnie spłowiał od temperatury okolic silnika :]
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:41   

Że co zrobił? Oporowy zawsze w maluchu jest jasno-niebieski i sztywny w porównaniu ze "zwykłym" miedzianym z instalacji samochodowej. cegles podłacz tak jak masz na rys pomijająć ten przewód z diodą idący do rozrusznika.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax