Wysłany: Wto Lis 24, 2009 23:03 malutki problem z kawasaki 750 z roku 83 (silnik)
Witam ostatnio kupilem kawasaki 750 z roku 83 zapale go i normalnie chodzi gdzy dam mu 1 i chce szybko jechac to jak by nie poradzil wejsc na obroty potem juz idzie normalnie. Kłania sie tutaj regulowanie zaworow i gaznikow??
Witam no a jesli czyszczenie silnika nie pomoze to sychronizacja?? dodam tylko ze ma lekkiego muła na 1. Wczoraj przejechałem na nim 5km i jechałem nim 130Km/h i jeszcze w domu chodzil z 5 min i dalej miał muła. A jak gaźnik wyczyścic słyszalem ze można go przegotowac w wodzie z białą pasta BHP gotowac az bedzie sie błyszczec??? chyba ze sprezonym powietrzem( mam filter wody założony)??? jakies inne pomysly???
jakie ma byc podcisnienie w kolektorze dolotowym???
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Lis 25, 2009 14:36
hehe ja bym go wolał jakoś rozebrać, tylko tak by później go złożyć, ponieważ może cos po tym roztworze jakiś osad zostać i nie będzie za fajnie sposobów jest wiele na czyszczenie gaźników, wystarczą Google...
Po rozgrzaniu silnika przytrzymaj chwilke na wysokich obrotach.......jak będzie strzelał w gaźnik albo w tłumik to zapłon źle ustawiony a jak będzie się dusił albo za mało paliwa dostaje (wyczyścić gaźniki) albo za mało powietrza (wymienic filtr powietrza) ja jeszcze bym sprawdził luzy zaworowe...
Wg to z tego co widze na filmiku to problemy z zapłonem, sprawdź naciąg łańcucha rozrządu, świece, może przewody mają przebicie. Popsikaj WD-40 na przyspieszacz zapłonu. Miałem podobne objawy w swoim KZ-550.
Gaźnik wyczyscilem i dalej to samo chce tylko powiedziec ze jak daje mu 3 i maxa to troche przerywa. Nie wiem jaki to jest zapłon czy przerywacz cyz elektronik??? i z ktorej stronys ie znajduje zapłon
Jak siedzisz na motocyklu to przerywacze masz z prawej pod takim dekielkiem okrągłym. Ja mam elektronika. Trzeba odkręcić te "przerywacze" i posmarować, rozruszać przyspieszacz.
witam otoz sprawdzilem cewki czy sa dobre i przewody i sa ok byly mierzone przez elektronika. A potem sprawdzilem czy jest iskra na kazdej swiecy no i sa ikry na 1,2,3,4 swiecy.Wiec tylko pozostaje rozrzad. Jak sie do tego zabrac???i gdzie moge kupic kryngielit (material na uszczelke) nadal by sie np pod miske olejowa do kawasaki i pod cylinder i glowice????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum